Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare in cadrul Axelor prioritare 1-5 din cadrul Programului Operational Regional 2007-2013


Anunt de participare numarul 143154/18.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Lazar, Tel. +40 0372111478, In atentia: Doamnei Laura Coman, sef serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare in cadrul Axelor prioritare 1-5 din cadrul Programului Operational Regional 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante si la sediul OI-urilor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 286, 794.35 si 2, 043, 145.16RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de evaluare din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare in cadrul Axelor prioritare 1-5 din cadrul Programului Operational Regional 2007-2013
- Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 286.794, 35 lei
- Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 1.738.306, 45 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Evaluarea unui numar de cereri de finantare cuprins intre 65 si 525 pentru proiecte depuse in cadrul Axelor 1-5
- Evaluarea unui numar de analize tehnice cuprins intre 10 si 125 de verificari de conformitate de proiecte tehnice
- Furnizarea de opinii asupra contestatiilor, un numar cuprins intre 25 si 75 opinii asupra contestatiilor
- Furnizarea de puncte de vedere la solicitarea AM POR, un numar cuprins intre 10 si 50
Valoarea estimata fara TVA: intre 286, 794.35 si 2, 043, 145.16RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se va constit. conf. art. 86 din H.G. nr. 925/2006.Cuantumul gar. de part. este de 40.860 lei. Valab. gar. de part. va fi de 90 de zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. Contul pt. gar. de part.: Trezoreria Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare. In cazul depunerii unei contestatii, respingerea de catre CNSC a acesteia va det o retinere din gar de part conf prevederilor art. 278^1 din OUg nr. 34/2006. Completare formular nr. 10. In cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA - Formular nr. 11. Se va constitui conf. prevederilor art. 89 alin. (2) din HG 925/2006, in oricare din formele prev. la art. 90 alin. (1)-(3)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Asistenta Tehnica Axa Prioritara 6 a Programului Operational Regional
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea conf. art. 180 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1;
b)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 1B;
c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1A;
d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 - Formular nr. 1C. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul M.D.R.A.P. sunt urmatoarele: Shhaideh Sevil, Secretar de stat;Matache Iulian-Ghiocel, Secretar de stat;Niculescu Marian, Secretar General;Burduja Claudiu, Secretar General Adjunct;
Rusnac Melania, Director, Directia Buget, Financiar Contabilitate;
Vasile Ionela, Sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;
Coman Laura, Sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice;
Friptu Gabriel Laurentiu, Director general, Directia Generala Programe Europeane;
Coporan Iuliana Camelia, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;
Surcel Cornelia Doina, Director general adjunct, Directia Generala Programe Europene;
Surdeanu Catalin Virgiliu, Director, Directia AM POR;
Idu Pompilia, Sef birou, Biroul evaluare program;
Caprian Laurentiu, Sef Serviciu, Serviciul contractare axe proioritare;
Tigau Bogdan, Sef Serviciu, Serviciul asistenta tehnica si relatia cu organismele intermediare;
Radu Luiza Nicoleta, Sef serviciu, Serviciul planificare;
Hertzog Iulia Stela, Director, Directia AM Programe Cooperare Teritoriala Europeana;
Glavan Ioana Cristina, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-BG;
Cristea Oana Veronica, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-SE;
Popescu Daniela Antoaneta, Sef Serviciu, Serviciul AM RO-UA-MD;
Dobrota Carmen Elena, Director, Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative;
Vladoi Janina Mirela, Sef Birou, Biroul verificare la fata locului;
Baly Roxana Elena, Sef Serviciu, Serviciul Management Financiar;
Zezeanu Luminita, Director, Directia Autorizare Programe;
Voicu Gina Adela, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programul Operational Regional;
Lupu Oana Monica, Sef Serviciu, Serviciul Verificare Achizitii Publice si Conflict de Interese POR;
Muresan Irina Oana, Sef Serviciu, Serviciul Autorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;
Costea Corina, Director, Directia Plati si Contabilitate;
Voicu Daniel, Sef serviciu, Serviciul plati programe;
Epure Iuliana, Sef serviciu, Serviciul contabilitate programe;
Chiriacescu Cristina, Sef serviciu, Serviciul gestionarea sistemului unic de management al informatiilor pentru programul operational;
Paraschivescu Nicoleta, Sef birou, Biroul Control Financiar Preventiv Programe;
Stoica Roxana, Sef serviciu, Serviciul Urmarire si Recuperare Creante Nereguli;
Tudorache Diana Gabriela, Director, Directia control prim nivel;
Muceanu Theodora, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli FEDR si IPA;
Enache Marieta, Sef serviciu, Serviciul verificare cheltuieli ENPI;
Baicoianu Lucia Ioana, Director, Directia monitorizare;
Nicolaescu Daniel Valentin, Sef serviciu, Serviciul monitorizare POR;
Calotita Gina Alexandra, Sef serviciu, Serviciul monitorizare Programe de Cooperare Teritoriala Europeana;
Vasiliu Marius Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? POR;
Radutiu Mihai, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli - Programe Cooperare Teritoriala Europeana si Programe PHARE;
Armatelu Bogdan, Sef serviciu, Serviciul Constatare si Stabilire Nereguli ? PODCA;
Racovita Jalova Voinea Maria Magdalena, Sef serviciu, Unitatea autoritati nationale pentru programe europene;
Ghergut Mihaela Tamara, Sef serviciu, Unitatea gestionare nereguli fonduri europene.In cazul unei asocieri/tertului sustinator/ subcontractantului fiecare va completa acest formular.
e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr. 2;
f)Certificat privind taxele si impozitele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
g)Certificat de atestatare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.
***Certificatele se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte doc. edificatoare pt dovedirea eligibilitatii in conf cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Doc vor fi prezentate in original sau copie conf cu orig insotite de traducerea autorizata in limba romana. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in acesta sunt reale/ actualela data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie conf cu originalul. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica depunerea documentului in original sau in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012. In cazul in care exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2012 pana la data limita de depunere a ofertelor acestia pot prezenta alte documente in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei pentru anul 2012.
Fisa de informatii generale - autoritatea contractanta solicita ca cifra medie anuala *(globala) pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 570.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copia documentelor solicitate, certificate pentru conformitatea cu originalul.Completare Formular nr. 3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Expert servicii sociale/ egalitate de sanse:
- Diploma universitara in stiinte sociale.
- Experienta profesionala de minim 3 ani in implementarea si/sau ghestionarea proiectelor si /sau politicilor privind serviciile sociale si/sau egalitatea de sanse si/sau eliminarea discriminarii.;
Expert dezvoltare durabila:
- Diploma universitara in ingineria mediului si antreprenoriatul dezvoltarii durabile/ stiinte de mediu / ecologie / protectia mediului;
- Experienta profesionala de minim 3 ani in analiza impactului asupra mediului, a proiectelor de investitii;
Expert economist/ financiar:
- diploma universitara in stiinte economice / management / finante/ contabilitate;
- experienta profesionala de cel putin 3 ani, in intocmirea/verificarea de analize financiare in cadrul proiectelor similare celor prezentate in Caietul de sarcini, inclusiv analiza cost-beneficiu si/sau elaborarea de planuri de afaceri pentru clienti din sectorul public/privat.
Expert inginerie: - diploma universitara sau echivalent, in inginerie civila;
- experienta profesionala de cel putin 3 ani in proiecatre si/ sau executie de proiecte de infrastructura de tipul domeniilor similare celor solicitate prin caietul de sarcini.
Operatorul economic va prezenta o lista centralizata a echipei cu minim 48 de experti care sa acopere urmatoarele arii de expertiza: - tehnica (inginerie): 16 experti;
- economico-financiara: 16 experti;
- dezvoltare durabila: 8 experti;
- egalitate de sanse: 8 experti.
Lista privind subcontractantii. Nu se accepta subcontractarea in integralitate a serviciilor.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Fisele de experienta similara pentru contracte al caror obiect l-au reprezentat servicii de consultanta similare celor care se achizitioneaza prin prezenta procedura.Se vor prez max. 3 contracte a caror val cumulata sa fie de cel putin 1.700.000 lei.
Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (de aceeasi complexitate si domeniu prezentei proceduri). Ultimii 3 ani se vor calcula pana la data depunerii ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CV-ul expertului, diplome, documente justificative din carea sa reiasa indeplinirea criteriului de calificare.Expertul va face dovada participarii la proiecte prin prezentarea de documente justificative in acest serns (contract de colaborare/ decizie de numirein echipa de proiect/ prezentare copie contract daca acesta contine si echipa de proiect/ recomandari/ altele).CV-ul expertului, diplome, documente justificative din carea sa reiasa indeplinirea criteriului de calificare.Expertul va face dovada participarii sale la evaluare, prin prezentarea de documente justificative in acest serns (contract de colaborare/ decizie de numirein echipa de proiect/ prezentare copie contract daca acesta contine si echipa de proiect/ recomandari/ altele).CV-ul expertului, diplome, documente justificative din carea sa reiasa indeplinirea criteriului de calificare.Expertul va face dovada participarii prin prezentarea de documente justificative in acest sens (contract de colaborare/ decizie de numirein echipa de proiect/ prezentare copie contract daca acesta contine si echipa de proiect/ recomandari/ altele).CV-ul expertului, diplome, documente justificative din carea sa reiasa indeplinirea criteriului de calificare.
Expertul va face dovada participarii la evaluarea proiectului respective prin prezentarea de documente justificative, in acest sens (contract de colaborare/ decizie de numire in echipa de proiect/ prezentare copie contract daca acesta con?ine ?i echipa de proiect/ recomandari/ altele).Declaratie pe proprie raspunderea operatorului economic privind implicarea expertilor in acest proiect, insotita de lista personalului, nominal.Completare Formular nr. 7
Subcontractantii vor completa formularul nr. 1C.Completare Formular nr. 6Completare Formular nr. 5Fisele de experienta similara vor fi insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, recomandari din partea beneficiarului.Completare Formular nr. 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Identificarea riscurilor si recomandari de reducere/ eliminare a acestora
60%
Descriere: Identificarea riscurilor si recomandari de reducere/ eliminare a acestora
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2013 12:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cu imputernicire din partea reprezentantului operatorului economic, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
P1: Pretul ofertei - 40 pct.;P2: Gradul de intelegere a obiectivelor contractului si a rezultatelor asteptate de la ofertant - 60 pct, astfel: P2.1. Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta execu?ia contractului - 30 pct;P2.2. Recomandari de reducere/ eliminare a riscurilor identificate fara a afecta cerintele caietului de sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Strada Apolodor nr. 17 Latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2013 17:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer