Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare economica/financiara si tehnica


Anunt de participare numarul 55064/09.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
Adresa postala: Bulevardul Libertatii, numarul 14, sectorul 5 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Drenea;Stefania Gudanescu, Tel.021/3114155, In atentia: Iulian Drenea, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021/3114136;021/3114157, Adresa internet (URL): www.mcti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare economica/financiara si tehnica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Bd. Libertatii, nr. 14, Sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constract de achizitie publica de servicii de evaluare economica/financiara si tehnica in vederea evaluarii propunerilor de proiecte depuse in cadrul Axei prioritare III T.I.C. pentru sectorul public si privat, din cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (P.O.S. C.C.E.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74210000-4 - Servicii de consultanta tehnica (Rev.1)
67151000-0-Servicii de consultanta financiara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de prestari servicii intre M.C.T.I. si agentul economic care desfasoara servicii de evaluare economica/financiara si tehnica in vederea desfasurarii procesului de evaluare a proiectelor depuse pentru obtinerea de finantare din fonduri structurale din cadrulPOS CCE Axa III -T.I.C. pentru sectoarele public si privat, domeniul major de interventie 3, operatiunea 1 Suport pentru implementarea sistemelor informatice integrate si a altor aplicatii electronice pentru managementul afacerilor- lot nr. 1.
Un contract de prestari servicii intre M.C.T.I. si agentul economic care desfasoara servicii de evaluare economica/financiara si tehnica in vederea desfasurarii procesului de evaluare a proiectelor depuse pentru obtinerea de finantare din fonduri structurale din cadrulPOS CCE Axa III -T.I.C. pentru sectoarele public si privat, domeniul major de interventie 3, operatiunea 2 Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si alte solutii electronice pentru afaceri- lot nr. 2.
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-1640 lei pt.fiecare lot, scrisoare de garantie bancara sau depunerea sumei in contul MCTI nr.RO87TREZ7005005XXX000150 deschis la A.T.C.P.M.Bucuresti
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se va face din fondurile aprobate prin Bugetul MCTI pentru anul 2008 - asistenta tehnica
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociare sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular 12A (Declaratie privind eligibilitatea);
Declaratie privind calitatea de participant la procedura formular 12CCerinta obligatorie: completare formular 12B (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181)
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) - aferente lunii aprilie 2008.Pentru persoane fizice autorizate se solicita dovada efectuarii platii impozitelor, taxelor si contributiilor anuale.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.Pentru persoane fizice autorizate se solicita autorizatia pentru desfasurarea activitatiiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului).
Pentru persoane fizice autorizate se solicita - certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani. In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Pentru persoane fizice autorizate declaratie privind veniturile obtinute in ultimii 3 ani. In acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
obligatoriu
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul 12I (Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani) numarul minim de personalangajat; (in cazul operatorilor economici)
Se va completa formularul 12D (Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani).2 recomandari din partea beneficiarilor privind derularea unor contracte similare din acestea sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale de catre prestator.Se solicita dupa caz, completarea formularului 12G (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) cu subcontractantii si specializarea acestora
-orice alte certificate sau documente relevante edificatoare pentru desfasurarea activitatii specifice obiectului contractului.
- ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
obligatoriu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
studii de specialitate
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Studii si calificariale expertului evaluator
14%
Descriere:
2.
Experienta profesionala generala a expertului evaluator
35%
Descriere:
3.
Experienta profesionala specifica a Expertului evaluator
21%
Descriere:
4.
Pret
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2008 13:00
Locul: Sediul Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Bd. Libertatii, nr.14, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii sau reprezentantii imputerniciti ai acestora si comisia de evaluare a ofertelor din partea beneficiarului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa prioritara V Asistenta Tehnicadin cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (P.O.S. C.C.E.)- finantare FEDER
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei-Directia Juridica
Adresa postala: Bd. Libertatii, nr. 14, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.021/3114106, Email: [email protected], Fax: 021/3114119, Adresa internet (URL): www.mcti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2008 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer