Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare independenta a rezervelor si resurselor si elaborare a ?Raportului persoanei competente?


Anunt de participare (utilitati) numarul 137353/11.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS, NR.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Licitatii, Tel. +40 269201946, In atentia: Dnei. Alina Boaru, Email: [email protected], Fax: +40 269844184, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de evaluare independenta a rezervelor si resurselor si elaborare a ?Raportului persoanei competente?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul SNGN ROMGAZ SA, sau, dupa caz, Sediul Prestatorului
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de evaluare independenta a rezervelor si resurselor si elaborare a ?Raportului persoanei competente?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de evaluare independenta a rezervelor si resurselor si elaborare a ?Raportului persoanei competente?
Valoarea estimata fara TVA: 594, 170EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul gar de part: 11.000 Euro-Per de val a gar de part: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu per. de val. a of..Gar de part la licitatie se va prezenta, la deschiderea licitatiei, in original, va fi exprimata in euro si poate fi constituita in urmatoarele forme: 1. Gar de par se exprima in euro, se va prezenta in original la desc lic si poate fi constituita astfel: ? virament bancar? printr-un instrument de gar emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru per prev in DA.? ordin de plata sau fila CEC, cu conditia conf acestora de catre banca pana la data deschiderii of in contul deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias.2. Gar trebuie sa fie irevocabila.3. Instrumentul de gar trebuie sa prevada daca plata gar se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.AC are dreptul de a vira gar de part in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage of in per de val a acesteia;b) of sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de val a of;c) of sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per de val a of.d) in masura in care CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in cuantum de 1442 Euro, echiv.a 6.435, 9lei(1 eur=4.47lei) in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010. a)Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA, pentruperioada de valabilitate a contractului, incepand de la data semnarii acestuia.b)Garantia de buna executie a contractului de servicii se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 ? actualizata.Daca partile convin, garantia de buna executie se constituie prin retineri successive in procent de 4, 5% din plata cuvenita din facturile partiale. Prestatorul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HG 1045/2011, inchis pentru executant, deschis pentru autoritatea contractanta. Executantul va depune in acest cont, la deschiderea acestuia, o suma initiala in valoare de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - se va completa Formularul nr.2.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 - se va completa Formularul nr.3
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006.Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante:
dl. Corin Emil Cindrea ? director general SNGN Romgaz SA
dna. Lucia Ionascu ? director general adjunct economic
dl. Lupu Mircea ? director departament tehnic achizitii
dl Horea Bodogae ? director directie achizitii - se va completa Formularul nr.4
Declaratie de tip ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 - se va completa Formularul nr.5 Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, sau:
Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - Ofertantul trebuie sa prezinte Certificatul Constatator sau Autorizatia de functionare.Persoane juridice /fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional - Ofertantul trebuie sa prezinte documentele solicitate
Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? daca este cazul - Prezentare declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
1. Informatii privind ASOCIEREA: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.In cazul unei Asocieri, respectiv atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, Capacitateaeconomico ? financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si / sau profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm (scrisoare de sustinere) al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiigenerale
Bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente (ultimul bilant incheiat).
Operatorul economic trebuie sa aiba o cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel multultimii 3 ani si fara a lua in considerare anul in curs, de minim: 1.100.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este o firma de evaluare-auditare recunoscuta la nivel international si care are un portofoliu international recunoscut si important de proiecte de evaluare-auditare a rezervelor/resurselor de gaze naturale.
Ofertantul va prezenta o atestare recunoscuta international, premii ce atesta recunoasterea la nivel international si o lista de proiecte majore la care au participat.
Ofertantul va prezenta o serie deproiecte de evaluare-auditare a rezervelor/resurselor de gaze naturale din zona Europei, statelor din CSIsi/sau SUA, care sa fi fost incluse in prospecte care sa vizeze admiterea la tranzactionare a beneficiarului.
Ofertantul va prezenta maxim 3 contracte de evaluare-auditare realizate pentru companii internationale/nationale petroliere si/sau de gaze naturale care au fost realizate in legatura cu o tranzactie internationala pe piata de capital.
Ofertantul, angajatii si subcontractorii acestuia trebuie sa aiba calificarea necesara indeplinirii obiectivelor din prezentul Caiet de Sarcini; (vezi Standardele referitoare la estimarea-auditarea rezervelor SPE (Society of Petroleum Engineers) -2001, revizuit 2007, pag.6-7);
Ofertantul va prezenta lista certificarilor aferente personalului propriu si subcontractantilor alocati activitatii de evaluare.
Ofertantul, angajatii si subcontractorii acestuia trebuie sa fie independenti fata de Achizitor; (vezi Standardele referitoare la estimarea-auditarea rezervelor SPE-2001, revizuit 2007 pag.7-10);
Ofertantul va prezenta declaratii de independenta fata de Achizitor.
Ofertantul trebuie sa detina programe informatice proprii si/sau licente de programe care sa ofere instrumentele tehnice pentru analizele tehnice (interpretare seismica, modelare geologica, analiza petrofizica, simulare de zacamant, analiza proprietatilor fluidelor de zacamant, modelare bilant material, modelarea curgerii fluidelor in sonde, modelarea estimarilor de productie sieconomice);
Ofertantul va prezenta lista cu programe informatice proprii si / sau licente de programe care sa ofere instrumentele tehnice pentru analizele tehnice (interpretare seismica, modelare geologica, analiza petrofizica, simulare de zacamant, analiza proprietatilor fluidelor de zacamant, modelare bilant material, modelarea curgerii fluidelor in sonde, modelarea prevederilor de productie si a estimarilor economice);
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca beneficiaza de experienta in estimarea capacitatilor de inmagazinare subterana a gazelor naturale;
Ofertantul va prezenta cel putin un contract de estimare a capacitatilor de inmagazinare subterana a gazelor naturale.
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii:
Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 65 de puncte, b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctaj astfel: Pn= (pret minim/ pretn)x65 puncte.
2.
Termen de livrare al raportului final
35%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ? Termen de livrare al raportului final ? se acorda astfel: a) pentru cel mai mic termen de livrare, dar nu mai mic de 2 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 35 de puncte; b) pentru un alt termen de livrare, dar nu mai mare de 5 luni, se acorda punctaj astfel: Tn = (termen minim / termen n) x 35 puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2012 12:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA MEDIAS, P-TA C.I. MOTAS NR.4, SALA P14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor vor participa membrii comisiei de evaluare a ofertelor precum si reprezentantii imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctajeegale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN Romgaz SA-Serviciul Juridic
Adresa postala: Piata C.I.Motas, nr.4, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Fax: +40 269844184
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer