Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare si elaborare a raportului privind realizarea operatiunilor de evaluare a S.C.Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane - TAROM S.A. in vederea determinarii valorii de piata a actiunilor emise de catre aceasta.


Anunt de participare numarul 131244/11.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Laura Puscasu, Tel. 0750032112, Email:  [email protected], Fax:  319.61.99, Adresa internet (URL):  www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare a activitatilor de transport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare si elaborare a raportului privind realizarea operatiunilor de evaluare aS.C.Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane - TAROM S.A. in vederea determinarii valorii de piata a actiunilor emise de catre aceasta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Tarom
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de achizitie publica are ca obiect servicii juridice, contabile, audit, comerciale, gestionare si conexe, constand in realizarea operatiunilor de evaluarea SC TAROM SA de catre Evaluator, in vederea determinarii valorii de piata a actiunilor emise de catre aceasta, cu respectarea si parcurgerea etapelor prevazute de Legea nr. 31/1990 republicata 2 cu modificarile si completarile ulterioare, OUG nr.88/1997, aprobata prin Legea nr. 44 cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 137/2002 cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 577/2002, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de consultantaprivindservicii juridice, contabile, audit, comerciale, gestionare si conexe, constand in realizarea operatiunilor de evaluarea SC TAROM SA de catre Evaluator, in vederea determinarii valorii de piata a actiunilor emise de catre aceasta, cu respectarea si parcurgerea etapelor prevazute de Legea nr. 31/1990 republicata 2 cu modificarile si completarile ulterioare, OUG nr.88/1997, aprobata prin Legea nr. 44 cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 137/2002 cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 577/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
33ooo lei, Garantia de participare va fi valabila 60 zile de la data depunerii ofertei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al MTI pentru activitatea de privatizare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul A din sectiunea III, Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din sectiunea III, Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, original sau copie conform cu originalul, Autorizare ANEVAR, valabila pentru anul 2011, copie conform cu originalulCopie certificata de pe polita de asigurare de raspundere profesionala a ofertantului, in vigoare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul B2 din sectiunea III)
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fisele de informatii privind experienta similara (Formularul B4 din sectiunea III).Ofertantul a prestat in ultimii 5 ani (impliniti la data termenului limita de depunere a ofertei)cel putin un contract de prestari servicii de evaluare pentru societati/companii nationale si/sau societati comerciale strategicePrestatorul trebuie sa asigure o echipa, capabila sa sustina activitatile proiectului. In acest sens se vor depune CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.
Documentul care atesta agreerea, de catre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a firmei de evaluare sau dovada depunerii documentelor in vederea agrearii, potrivit art. 71, alin. 1 si 2din HG nr.577/2002, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conduceredin ultimii 3 ani (Formularul F din sectiunea III
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2011 13:00
Locul: Minis Transpsi Infrastructurii, Bucuresti, B-dul Dinicu Golescu nr. 38;poarta G, int 112, 613
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite ale operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.42, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica si Resurse Umane
Adresa postala:  B.dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Adresa internet (URL):  www.mti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2011 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer