Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE EVALUARE SI REEVALUARE


Anunt de participare numarul 84021/07.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sebes
Adresa postala: Sebes, Piata Primariei Nr 1 Jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel.0258731004, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0258734187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE EVALUARE SI REEVALUARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL SEBES
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE EVALUARE SI REEVALUARE
LOT 1. : Servicii de evaluare imobile pentru compensare laLegea 10/2001;
LOT 2. : Servicii de evaluare terenuri conform HCL 457/2008
LOT 3. : Servicii de reevaluare a patrimoniului municipiului Sebes
LOT 4.: Servicii de evaluare imobiliara in vederea stabilirii valorii unor imobile( cartier V. Frumoasei)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71324000-5 - Servicii de estimare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini din documentatia de atribuire
SERVICII DE EVALUARE SI REEVALUARE
LOT 1. : Servicii de evaluare imobile pentru compensare laLegea 10/2001;
LOT 2. : Servicii de evaluare terenuri conform HCL 457/2008
LOT 3. : Servicii de reevaluare a patrimoniului municipiului Sebes
LOT 4.: Servicii de evaluare imobiliara in vederea stabilirii valorii unor imobile( cartier V. Frumoasei)Valoare estimata :
LOT 1:7.500, 00 lei fara TVA.
LOT 2:2.941, 17 lei fara TVA
LOT 3:10.588, 24 lei fara TVA
LOT 4:2.100, 84 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 23, 129RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de a opta pentru completarea Anexei la Caietul de sarcini.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantumde: LOT 1:150 leiLOT 2:50 leiLOT 3:200 leiLOT 4:40 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
- Declaratie privind eligibilitatea - formularul nr. 12 A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006 -formularului nr. 12 B- Certificat de Inregistrare Fiscala, - Certificat constatator in detaliu emis de Oficiul Registrului Comertului sau autorizatie de functionare/altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
-Declaratia cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani- Formular B2;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu documentatia de atribuire:
- Declaratie privind lista principalelor servicii similare cu acelea ce fac obiectul prezentului contract, executate in ultimii 3 ani Formular B7 + anexa 1
- Experienta similara -Finalizarea in ultimii 3 ania cel putin un contractcare a avut ca obiect executia de servicii de estimare - Formularul B3 si Copie a contractului/contractelor nominalizate ca experienta similara ;
- Recomandari din partea altor beneficiari/clienti privind colaborarea cu acestia - cel putin 1 recomandare-Declaratiacare contine informatii privind personalul angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si pesoanele responsabile direct de indeplinirea contractului Formular B4; Sesolicita ca din personalul responsabil pentru indeplinirea contractului sa faca parte cel putin un expert evaluator
- Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze - Formular 12G
- Acord de asociere Formular D- Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv SR EN ISO 9001/2001 sau echivalente
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Formular 12 C
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
23730/06.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2009 12:00
Locul: sediul Primariei Municipiului Sebes
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: str. I.C.Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal(art. 256/2 alin. 1, lit.b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contencios Juridic si Administratie
Adresa postala: str. Piata Primariei nr. 1, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel.0258/731004, Fax: 0258/734187
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2009 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer