Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE EVALUARE SI SELECTIE A PROIECTELOR PENTRU AM PO DCA


Anunt de participare numarul 103349/06.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr. 1A sector 1, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050035, Romania, Punct(e) de contact:  Pavel Raluca, Tel. 0213132761, In atentia:  Pavel Raluca, Email:  [email protected], Fax:  0213132761, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE EVALUARE SI SELECTIE A PROIECTELOR PENTRU AM PO DCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 753, 800RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de evaluare a proiectelor pentru AM PO DCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
- evaluarea a minim 100 cereri de finantare depuse in cadrul axelor prioritare ale PO DCA,
- evaluarea a maxim 1900 cereri de finantare depuse in cadrul axelor prioritare ale PO DCA.
- fiecare contract subsecvent va avea ca obiect, evaluarea unui numar de proiecte propuse pentru finantare cuprins intre minim 100 si maxim 300;
- fiecare contract subsecvent va avea un termen de realizare cuprins intre 35 de zile lucratoare si 100 de zile lucratoare, dupa cum urmeaza:
o 35 zile lucratoare pentru evaluarea unui maxim de 100 de proiecte
o 70 zile lucratoare pentru evaluarea unui numar cuprins intre 100 si 200 de proiecte
o 100 zile lucratoare pentru evaluarea unui numar cuprins intre 200 si 300 de proiecte
Valoarea estimata fara TVA: 4, 753, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 10000 lei, garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul nr.64 ?Asigurarea serviciilor de evaluare a proiectelor pentru AM PO DCA?, cod SMIS 19735, finantat din DMI 3.1 al PO DCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor
Certificat de atestare fiscala
Cazier judiciarCertificatul constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala a ofertantului pe anii 2007, 2008 si 2009 este mai mare decat echivalentul in lei a 60.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr.7 ? Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Pentru demonstrarea experientei expertilor ofertantii vor prezenta urmatoarele documente: Pentru Liderul de echipa: Studiisuperioare universitarede lunga durata absolvite cu diploma de licenta-CV semnat si datat de catre expert, Diploma universitara de licenta sau echivalenta;Cel putin5 ani experienta profesionala, din care minim 3 ani experienta in evaluarea/implementarea/monitorizarea de proiecte finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in oricare stat membru UE sau stat candidat UE-Documente emise de angajatori, in vederea atestarii informatiilor relevante prezentate in CV, in care trebuie sa se specifice perioada (de la ll/aaaa pana la ll/aaaa) lucrata efectiv si activitatea desfasurata;Minim 2 proiecte de asistenta tehnica, in domeniul capacitatii institutionale, la care a participat ca lider de echipa sau coordonator de proiect-Documente emise de angajatori, in vederea atestarii informatiilor relevante prezentate in CV, in care trebuie sa se specifice perioada (de la ll/aaaa pana la ll/aaaa) lucrata efectiv si activitatea desfasurata, Documente emisede beneficiari care sa ateste modul de indeplinire a celor doua proiecte derulate. Pentru expertii seniori cerintele sunt precizate la punctulVI.3) Alte informatii din prezentul anunt.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintei minime privind finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a unui contract a carui valoare este mai mare sau egala cuechivalentul in lei a50.000 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Economico Administrativa, Strada Eforie, nr.3, Se
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti din partea ofertantilor, cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiectul nr. 64 ?Asigurarea serviciilor de evaluare a proiectelor pentru AM PO DCA?, cod SMIS 19735
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea experientei expertilor ofertantii vor prezenta urmatoarele documente: Pentru Expertii seniori: Studiisuperioare universitarede lunga durata absolvite cu diploma de licenta-CV semnat si datat de catre expert, Diploma universitara de licenta sau echivalenta, Cel putin 5 ani experienta profesionala generala dupa finalizarea studiilor universitare de lunga durata, in evaluarea / implementarea / monitorizarea de proiecte finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in oricare stat membru UE sau stat candidat UE si Cunoasterea legislatiei romanesti in domeniul administratiei publice si/sau a achizitiilor publice-Documente emise de angajatori, in vederea atestarii informatiilor relevante prezentate in CV, in care trebuie sa se specifice perioada (de la ll/aaaa pana la ll/aaaa) lucrata efectiv si activitatea desfasurata si diplome de la cursurile de specializare/atestate, Experienta profesionala de cel putin 3 ani in evaluarea /implementarea /monitorizarea de proiecte in domeniul dezvoltarii capacitatii institutionale finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in oricare stat membru UE sau stat candidat UE si Participarea ca membru evaluator in cadrul a cel putin 2 proiecte de evaluare a proiectelor finantate prin instrumente financiare pre si/sau post aderare in domeniul administratiei publice si/sau in domeniul social, si/sau in domeniul educational, si/sau in domeniul organizarii serviciilor publice in oricare stat membru UE sau stat candidat UE-Documente emise de angajatori, in vederea atestarii informatiilor relevante prezentate in CV, in care trebuie sa se specifice perioada (de la ll/aaaa pana la ll/aaaa) lucrata efectiv si activitatea desfasurata, Documente emisede beneficiari care sa ateste modul de indeplinire a celor doua proiecte derulate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer