Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare si selectie a solicitarilor de finantare din PO DCA


Anunt de participare numarul 99047/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr. 1A, Sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Chiran, Tel.021.303.70.80, interior 10647, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare si selectie a solicitarilor de finantare din PO DCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Ministerul Administratiei si Internelor Directia pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative, Piata Revolutiei, nr.1A, Sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de evaluare si selectie a solicitarilor de finantare din PO DCA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul acestui contract de prestari servicii este de a asigura calitatea si eficacitatea procesului de evaluare si selectie a proiectelor, prin asigurarea unor experti care sa furnizeze expertiza specializata in acest sens in: evaluare din punct de vedere tehnic si financiar a cererilor de finantare depuse in cadrul axelor prioritare ale PO DCA; formulare de recomandari in vederea imbunatatirii cererilor de finantare depuse.
Valoarea estimata fara TVA: 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.000, 00 lei.Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului de prestari servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din DMI 3.1 din PODCASprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea PO DCA si pentru pregatirea urmatorului exercitiu de programare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006)-Formularul nr.4;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularul nr.5;Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent;Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent;Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent;Cazier judiciar pentru administrator/administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator;Certificatul constatator emis de ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiaraFormular nr.6.
Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie mai mare decat echivalentul in lei a 60.000 Euro- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe anii 2006, 2007 si 2008 sa fie pozitiva. In cazul in care ofertantul este infiintat dupa 31.12.2008, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani - Formularul nr.7 ;
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile echipei de experti (formata din: lider de echipa, 3 experti seniori) desemnata de prestatorul de servicii pentru indeplinirea contractului de prestari servicii, conform pct. 5.4.2. din Fisa de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul (operatorul economic sau oricare din membrii asocierii de operatori economici) trebuie sa dovedeasca indeplinirea cerintelor minime privind finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a minim un contract de prestare de servicii similare serviciilor aferente prezentei proceduri de achizitie, cu o valoare mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 50.000 euro, corespunzatoare cotei de participare a ofertantului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.08.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2010 12:00
Locul: MAI-DEA, Strada Eforie, nr.3, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere pot participa si reprezentanti ai ofertantilor in baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din DMI 3.1 din Programul Operational pentru Dezvoltarea Capacitatii Administrative Sprijin pentru implementarea, managementul general si evaluarea PO DCA si pentru pregatirea urmatorului exercitiu de programare.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 - 319.51.80, Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel.021/314.13.76, Email: [email protected], Fax: 021/313.02.19, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer