Licitatie Publica - Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantare
Anunt de participare numarul 86093/09.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
Adresa postala: Str. Apolodor nr.17 sector 5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Leonard Enescu, Tel.+0372.111.462, In atentia: Iuliana Diaconescu, tel :0372.111.432, Email: [email protected], Fax: +0372.111.445, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Baza de operare a proiectului va fi in Bucuresti, insa activitatile se vor derula la sediile Organismelor intermediare (OI) POR din: - Piatra Neamt (jud. Neamt), - Braila (jud. Braila), - Calarasi (jud. Calarasi), - Craiova (jud. Dolj), - Timisoara (jud. Timis), - Cluj-Napoca (jud. Cluj), - Alba Iulia (jud. Alba) - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 10, 827, 329.57RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantaredepuse pentru Axele Prioritare 1-5 din Programului Operational Regional 2007 2013, in vederea sprijinirii Autoritatii de Managementsi a Organismelor Intermediare - in conformitate cu Cerintele din Cap II- Caietul de sarcini ( anexa la preyentul anunt de participare)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantaredepuse pentru Axele Prioritare 1-5 din Programului Operational Regional 2007 2013, in vederea sprijinirii Autoritatii de Managementsi a Organismelor Intermediare
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 10, 827, 329.57RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garnt.partcp.=30000Lei-Sc.banc-F8/alt instr.de garnt.cf.art.86(1)HG925/2006, vlb.=90zile de la deschi.cand.;Garnt.buna exec=10%din val.ctr.fara TVA-Sc.banc.-F9/alt instr.de garant.cf.art86(1)HG925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri UE =75% + cofinantare de la Bugetul de stat=25%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - F1.1 si F.1.2(originale);Istoricul litigiilorF1.3(original); Declaratie privind calitatea de participant la procedura F1.4(original); Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale, cu valabilitate la data deschiderii candidaturii(original/copie legalizata); Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu valabilitate la data deschiderii candidaturilor(original/copie legalizata); Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului(copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-F.2 (original); Bilantul contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 si la 31.12.2008, vizate si inregistrate la A.F.P.(copii bilant semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul); .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani (2006, 2007si 2008) safie cel putin egala cu :1.560.000, 00 Lei;
-Rezultatul net anual al exercitiului bugetar pentru ofertant (profitul net al ofertantului), conform bilantului, trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii, similare prestate in ultimii 3 ani- F.4. si F4.1.(originale); Fisa experienta similara pentru contracte incheiate in decursul anilor 2006, 2007, si 2008.- F5.(original); Recomandaridin partea beneficiarilor/ clientilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte incluzand prestarea de servicii similare (de aceeasi compexitate, tip de serviciu, cantitate), care insumate sa aiba o valoare cel putinegala cu 200.000 Lei.- minim 3 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
actualul contract pentru asigurarea acestor servicii expira la data de 30.10.2009, din motive de urgenta
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
- Cifra de afaceri- Experienta similara- Efectivele anuale ale personalului angajat de catre ofertant
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S117-169371 din 20.06.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2009 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor/ candidatilor (imputernicire in original + copie act de identitate- CI/ Pasaport)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 6- Asistenta tehnica
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.+4(021)310 46.41, Fax: +4(021)310 46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei nr.70-111 , sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+4(021)332.12.40, Fax: +4(021)332.33.77, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei- Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor.nr 17, latura Nord , sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Fax: +0372.111.649, Adresa internet (URL): www.mdrl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 11:01