Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantare depuse pentru Axele Prioritare 1-5 din Programului Operational Regional 2007 ? 2013, in vederea sprijinirii Autoritatii de Management si a Organismelor Intermediare


Anunt de participare numarul 113830/07.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Punct(e) de contact:  Leonard ENESCU, Tel. 0372111409, In atentia:  Director General- Bogdan Raileanu, Email:  [email protected], Fax:  0372111445, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantare depuse pentru Axele Prioritare 1-5 din Programului Operational Regional 2007 ? 2013, in vederea sprijinirii Autoritatii de Managementsi a Organismelor Intermediare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: -Proiectul se va realiza in Romania, iar activitatile contractului se vor realiza fie la sediul AMPOR, fie la sediile Organismelor Intermediare pentru POR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 11 luni
Valoarea estimata fara TVA: 11, 077, 983.87RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantaredepuse pentru Axele Prioritare 1-5 din cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013, in vederea sprijinirii Autoritatii de Managementsi a Organismelor Intermediare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea de servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantaredepuse pentru Axele Prioritare 1-5 din cadrul Programului Operational Regional 2007 ? 2013, in vederea sprijinirii Autoritatii de Managementsi a Organismelor Intermediare, Conform specificatiilor tehnice incluse in caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 11, 077, 983.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gr part -Sc de gr banc- F11-220000 lei, /alt instr de plata (HG925/2006), vlb 90 zile de la deschid, Gr de buna executie 10% din val contract fara TVA-Sc de gr banc-F15/alt instr de plata (HG 925/2006)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006- completare formular 1, in original2. Istoricul litigiilor ? formular 2, in original, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Completare formular3, in original, Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelorlocale, cu valabilitate la data deschiderii candidaturii, original sau copie legalizata, Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare formular 4, in original, Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, cu valabilitate la data deschiderii candidaturilor, original sau copie legalizata, Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul
Formularul 5 privind certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie pe proprie raspundere ca nu are, in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV lea inclusiv
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, completare formular 6.
Bilantul contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate si inregistrate la A.F.P., copii bilant semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Autoritatea contractanta solicita ca cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) safie cel putin egala cu: 1.560.000, 00 Lei-Rezultatul net anual al exercitiului bugetar pentru ofertant (profitul net al ofertantului), conform bilantului, trebuie sa fie pozitiv pentru fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii, similare (complexitate, domeniu) prestate in ultimii 3 ani-formular 7 si formular 7.1, in original, Fisa experienta similara pentru contracte incheiate in decursul anilor 2008, 2009 si 2010 - completare formular 8, in original, Recomandari din partea beneficiarilor/clientilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, incheierea si indeplinirea cu succes, in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte incluzand prestarea de servicii similare (de aceeasi compexitate, tip de serviciu, cantitate), care insumate sa aiba o valoare cel putinegala cu 800.000 Lei-minim 1 recomandare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
numarul mare de cereri de finantare depuse si care trebuie evaluate urgent
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
-Cifra de afaceri-Experienta similara-Efectivele anuale ale personalului angajat de catre ofertant
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S245-374482 din 17.12.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2011 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2011 12:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului: Str. Apolodor nr.17 latura Nord, sector 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor/candidatilor(imputernicire in original+copie act identitate-CI/Pasaport)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 6- Asistenta tehnica
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)0213104641, Fax:  (+4)0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Directia Generala Juridica
Adresa postala:  Str. Apolodor, nr. 17, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050741, Romania, Tel. 0372111473, Adresa internet (URL):  www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.01.2011 11:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer