Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantare depuse in cadrul Axelor 1 ? 5, ale POR 2007 ? 2013


Anunt de participare numarul 139146/26.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Lazar, Tel. +40 372111485, In atentia: Dlui. Director General, Email: [email protected], Fax: +40 372111445, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de evaluare tehnica si financiara a cererilor de finantare depuse in cadrul Axelor 1 ? 5, ale POR 2007 ? 2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Autoritatea de Management si Organismele Intermediare
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 660, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul estimat al contractelor subsecvente ce urmeaza a fi atribuite este de 3, frecventa acestora fiind stabilita in functie de necesitatile autoritatii contractante. Cantitatile minime estimate ce pot face obiectul unui singur contract subsecvent sunt cele estimate pt acordul cadru la Sectiunea II.2.1).Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de 2.399.000 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de evaluare tehnica ?i financiara a cererilor de finan?are depuse in cadrul Axelor 1 ? 5, ale POR 2007 ? 2013
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) evaluare cereri de finantare: min. 250 - max. 900;
b) verificari proiecte tehnice: min. 125 - max. 300;
c) opinii contestatii: min. 30 - max. 200;
d) puncte de vedere: min. 20 - max. 200
Valoarea estimata fara TVA: 6, 660, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se const. conf. HG 925/2006, art 86. In cazul dep. unei contestatii, de catre op.ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autori. contract., va retine din gar. de part., in conf.cu art. 278^1din OUG 34/2006, suma de 8.226 lei. Date pentru const. gar. de part.: Trez. Mun. Buc. RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185.In orice sit., dovada constit. gar. de part. treb. sa fie prez.cel mai tarziu la data si ora stab. pt deschiderea ofertelor. Per. de valab. a gar. pt part.?90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul gar. de part. este de 66.000 lei.In cazul constit. gar. de part.prin scris. bancara se va completa?formularul nr. 11. Gar. de part. se va restit. in conf.cu H.G. 925/2006, art.88. Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, conf. formular nr. 12. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse - fonduri europene - Programul Operational Regional 2011 - 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1
b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formular 1A
c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura - formular 2
d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Eduard Hellvig - ministru; Valentin Trifan - secretar general adjunct; Gabriel Friptu - director general; Adina Stefanescu - director; Laurentiu Cramu - sef serviciu; Alina Dinca - director general; Alexandru Chirca - sef serviciu; Mihai Calota - director general; Carmen Lazar - consilier - formular 1Ce) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular 1B
f) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele;
g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara, in care se depun ofertele (certif. se vor prez. in orig. sau copie conf. cu orig.)
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata inlimba romana. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente. a)Certificatul constatator eliberat de ORC care atesta faptul ca, acesta nu este in stare de faliment ori lichidare si ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (servicii de consultanta).Certificatul se va prezenta in original sau copie conform cu originalul, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in linba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente.
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), care sa fie de min. 1.760.000 lei (400.000 euro, la curs valutar de 1 euro=4, 40 lei). Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt. pt. 2009 - 3, 6827 lei, pt. 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab de Banca Nat a tarii in care s-a facut inregistr.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la data stabilita pentru depunerea ofertelor).
Prezentarea fiselor de experienta similara, pentru contracte al caror obiect a fost serv de consultanta. Se vor prezenta maxim 3 contracte, ca experienta similara, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 2.300.000 lei.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, precum si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani.
Informatii privind subcontractantii.
Prezentarea unei echipe de minim 150 de experti care trebuie sa acopere minim urmatoarele arii de expertiza, dupa cum urmeaza:
a) tehnica (inginerie): min. 50 experti;
b) economico - financiara: min. 50 experti;
c) dezvoltare durabila: min. 14 experti;
d) eficienta energetica: min. 8 experti;
e) egalitate de sanse: min. 12 experti;
f) marketing si altele: min. 16 experti.
Cerinte minime pentru personal:
Expert inginerie:
- diploma universitara sau echivalent, in inginerie civila;
- experienta de cel putin 3 ani in proiectare si executie de proiecte de infrastructura de tipul celor din domeniile similare caietului de sarcini.
Expert economist/financiar:
- diploma universitara sau echivalent in stiinte economice/management/finante;
- experienta profesionala de cel putin 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea/analizarea aspectelor financiare ale proiectelor de tipul celor din domenii similare CS, inclusiv analiza cost-beneficiu si/sau elaborarea de planuri de afaceri pentru clienti din sectorul public.privat.
Expert eficienta energetica:
- diploma universitara sau echivalent in inginerie specializare energetica;
- cunostinte cu privire la cele mai bune practici, la nivel european/mondial, in politici privind eficienta energetica dovedite prin implicarea in proiecte in acest domeniu, pe o functie cu atributii relevante si/sau prin publicarea de articole/carti pe aceasta tema;
- minim 3 ani experienta profesionala in aspecte tehnice, comerciale, legislative/reglementare, sociale si/sau financiare privind eficienta energetica in mediul industrial/constructii.
Expert dezovoltare durabila:
- diploma universitara sau echivalent, in stiinte de mediu, ecologie;
- minim 3 ani experienta profesionala in analiza impactului asupra mediului a proiectelor de investitii.
Expert servicii sociale/egalitate de sanse:
- diploma universitara sau echivalent in stiinte sociale;
- experienta profesionala de minim 3 ani in implementarea politicilorprivind serviciile socialesi/sau egalitatea de sanse;
- experienta profesionala de minim 2 ani in evaluarea sau gestionarea de proiecte privind prestarea de servicii sociale si/sau promovarea egalitatii de sanse si/sau eliminarea discriminarii.
Expert marketing:
- diploma universitara sau echivalent, in economie, marketing, business management;
- experienta profesionala de minim 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in elaborarea de planuri de marketing pentru clienti din sectorul public/privat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 6
a)CA medie in ultim 3 ani-40 p;b)Exp in eval proiecte sim dom. CS, finant. din FE, a celor 150 exp.-60 p;
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
P2 Gradul de intelegere a obiectivelor contractului si a rezultatelor asteptate de la ofertant
50%
Descriere: Conf. Algoritm de calcul din caietul de sarcini, punctul 11.2.3.
3.
P3 Factorul timp - intervalul de timp propus pentru mobilizarea expertilor, capacitatea de organizare a echipelor si disponibilitatea expertilor
10%
Descriere: Detaliere conform caietului de sarcini punctul 11.2.3. Formula de calcul: T1=Tmin/TofertaX10
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2012 12:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorului economic, cu imputernicire din partea acestuia, insotita de copia actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Acordrea punctajului in etapa I a licitatiei restranse - criterii de selectie: a) CA medie de afaceri pe 2009, 2010, 2011 max. 40 puncte astfel intre: - 400.001 si 1.000.000 euro: 10 pct; - 1.000.001 - 3.000.000 euro: 20 pct; - peste 3.000.000 euro: 40 pct.b) Experienta in evaluarea proiectelor similare dinantate din FE a celor 150 de experti propusi, maxim 60 puncte, astfel: - pt. fiecare expert care a evaluat un numar mai mare de 50 proiecte in domenii similare CS: 0, 4 pct/expert; - pt. fiecare expert care a evaluat un numar cuprins intre 25 - 49 proiecte in domenii similare CS: 0, 3 pct/expert; - pt. fiecare expert care a evaluat un numar cuprins intre 13 - 24 proiecte in domenii similare CS: 0, 2 pct/expert; - pt. fiecare expert care a evaluat un numar cuprins intre 1 - 12 proiecte in domenii similare CS: 0.1 pct./expert.La a doua etapa a procedurii de achizitie publica nu pot participa operatorii economici care nu au depus candidatura la prima etapa sau cei a caror candidatura nu a indeplinit criteriile de selectie. Deasemenea, candidatii selectati in urma primei etape nu se pot asocia nici intre ei, nici cu alti operatori economici, care nu au depus candidatura la prima etapa sau a caror candidatura a fost respinsa.In cazul ofertelor clasate pe primul loc si care prezinta punctaje egale, modalitatea de departajare va fi factorul de evaluare ?pretul ofertei? si se va realiza prin reofertarea in plic inchis la registratura autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile de la comunicarea deciziei C.N.S.C. -ului, la Curtea de Apel, Sectia contencios - administrativ si fiscal, conform art 283 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, Latura Nord, Sertor 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2012 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer