Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de examinare psihologica a personalului Cluj, DET Cluj si OMEPA pentru anii 2012-2013


Anunt de intentie (utilitati) numarul 23792/22.03.2012
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: str. Memorandumului nr. 27, etaj 4, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400114, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Geodescu, Tel. +40 264405505, Email: [email protected], Fax: +40 4055000
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Electricitate
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Servicii de examinare psihologica a personalului Cluj, DET Cluj si OMEPA pentru anii 2012-2013
II.2) Tipul de contract
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de examinare psihologica a personalului Cluj, DET Cluj si OMEPA pentru anii 2012-2013
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
85121270-6 - Servicii de psihiatrie sau psihologie (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 23, 620RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin virament cu OP din surse proprii.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Procedura de atribuire aplicata, conform PAA 2012 al TRANSELECTRICA SA este ?cerere de oferte? deoarece valoarea estimata , fara TVA, cumulata pe acelasi cod CPV, in anul 2012 la nivelul Companiei, este mai mare decat pragul prevazut la art.19 si mai mica decat echivalentul in lei a pragului valoric prevazut la art. 124 din OUG 34/2006
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Prezentul anunt a fost transmis spre publicare conform dispozitiilor MECMA nr. 5804/28.02.2012
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 23, 620 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer