Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de examinari nedistructive pentru perioadele de functionare si opriri ale CNE Cernavoda


Anunt de participare (utilitati) numarul 140812/29.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N. Nuclearelectrica - Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: str. Medgidiei Nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: Manuela Pasca, Tel. +40 241802150, In atentia: Serviciul Achizitii, Pavilion 0, Camera P48, Email: [email protected], Fax: +40 241236006
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A.
Adresa postala: Str. Polona nr.65, CP 22-102, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 212038235, In atentia: Rodica Boboc, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?, in conformitate cu cap. VIII, sect.1 din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de examinari nedistructive pentru perioadele de functionare si opriri ale CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: CNE Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 847, 265RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se estimeaza atribuirea contractelor subsecvente la un interval de 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuiteste de :1.711.816, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de examinari nedistructive pentru perioadele de functionare si opriri ale CNE Cernavoda constand din: Efectuarea examinarilor nedistructive si a activitatilor auxiliare conexe, pentru indeplinirea programelor de Inspectie Periodica (IP) si Inspectie In-Service (ISI), precum si a cerintelor de examinari nedistructive ca suport pentru activitatile de intretinere si reparatii ale CNE Cernavoda (Unitatile 1 si 2), in timpul functionarii si opririlor planificate ale acesteia, pentru un interval de 48 luni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71632200-9 - Servicii de testare nedistructiva (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoare estimata minima a acordului cadru fara TVA: 5.328.837, 00Moneda: Lei
Valoarea estimata maxima a acordului cadru fara TVA: 6.847.265, 00Moneda: Lei1). Servicii de examinari nedistructive in regim permanent: Cantitatea pe un contract subsecvent (12 luni): min. 16.320 ore normale; max. 20.400 ore normale; min. 2.138 ore suplimentare; max. 2.672 ore suplimentare; min. 163 ore de noapte; max. 204 ore de noapte; min. 0, 5 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); max. 1 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); min. 2 kg cuplant ultrasonic tip Hamiclear; max. 3 kg cuplant ultrasonic Hamiclear ; min. 2 kg cuplant ultrasonic tip ZGF; max. 3 kg cuplant ultrasonic tip ZGF; min. 24 seturi lichide penetrante (spray)(*); max. 30 seturi lichide penetrante (spray)(*); min. 1 seturi lichide penetrante fluorescente (spray)(*); max. 2 seturi lichide penetrante fluorescente (spray)(*); min. 1 seturi lichide penetrante HT (temperatura inalta)(**); max. 1 seturi lichide penetrante HT (temperatura inalta)(**); min. 0, 5 kg pulbere magnetica fluorescenta concentrata; max. 0, 5 kg pulbere magnetica fluorescenta concentrata; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min. 65.280 ore normale; max. 81.600 ore normale; min. 8.552 ore suplimentare; max. 10.688 ore suplimentare; min. 653 ore de noapte; max. 816 ore de noapte; min. 2 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); max. 4 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); min. 8 kg cuplant ultrasonic tip Hamiclear; max. 12 kg cuplant ultrasonic tip Hamiclear; min. 8 kg cuplant ultrasonic tip ZGF; max. 12 kg cuplant ultrasonic tip ZGF; min. 96 seturi lichide penetrante (spray)(*); max. 120 seturi lichide penetrante (spray)(*); min. 4 seturi lichide penetrante fluorescente (spray)(*); max. 8 seturi lichide penetrante fluorescente (spray)(*);min. 4 seturi lichide penetrante HT (temperatura inalta)(**); max. 4 seturi lichide penetrante HT (temperatura inalta)(**); min. 2 kg pulbere magnetica fluorescenta concentrata; max 2 kg pulbere magnetica fluorescenta concentrata;
2). Servicii de examinari nedistructive in perioadele de opriri planificate: Cantitatea pe un contract subsecvent (12 luni): min. 6.480 ore normale; max. 8.640 ore normale; min. 5.100 ore suplimentare; max. 6.800 ore suplimentare; min. 53 ore de noapte; max. 71 ore de noapte; min. 0, 5 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); max. 1 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); min. 4 kg cuplant ultrasonic tip Hamiclear; max. 5 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); min. 3 kg cuplant ultrasonic tip ZGF; max. 5 kg cuplant ultrasonic tip ZGF; min. 30 seturi lichide penetrante (spray)(*); max. 34 seturi lichide penetrante (spray)(*); min. 1 seturi lichide penetrante fluorescente (spray)(*); max. 2 seturi lichide penetrante fluorescente (spray)(*); min. 1 seturi lichide penetrante HT (temperatura inalta)(**); max. 1 seturi lichide penetrante HT (temperatura inalta)(**); min. 0, 5 kg pulbere magnetica fluorescenta concentrata; max. 0, 5 kg pulbere magnetica fluorescenta concentrata; Cantitatea pe Acordul cadru (48 luni): min. 25.920 ore normale; max. 34.560 ore normale; min. 20.400 ore suplimentare; max. 27.200 ore suplimentare; min. 211 ore de noapte; max. 282 ore de noapte; min. 2 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); max. 4 kg cuplant ultrasonic HT (temperatura >200 gr C); min. 16 kg cuplant ultrasonic tip Hamiclear; max. 20 kg cuplant ultrasonic tip Hamiclear; min. 12 kg cuplant ultrasonic tip ZGF; max. 20 kg cuplant ultrasonic tip ZGF; min. 120 seturi lichide penetrante (spray)(*); max. 136 seturi lichide penetrante (spray)(*); min. 4 seturi lichide penetrante fluorescente (spray)(*); max. 8 seturi lichide penetrante fluorescente (spray)(*); min. 4 seturi lichide penetrante HT (temperatura inalta)(**); max. 4 seturi lichide penetrante HT (temperatura inalta)(**); min. 2 kg pulbere magnetica fluorescenta concentrata; max 2 kg pulbere magnetica fluorescenta concentrata;(*) - un set este format din: 1 spray penetrant+2 spray developant+ 3 spray degresant);
(**) - in functie de producator, prin set se poate intelege 1 litru penetrant / 2 litri developant / 3 litri degresant sau 1 spray penetrant / 2 spray developant / 3 spray degresant)Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit fara TVA este de 1.771.816, 00 Lei.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 847, 265RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 100.000, 00 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, actualizata.Perioada de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor indicata in anuntul de participare.In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formularul III.1.1.a .Contul SN Nuclearelectrica SA este: IBAN RO94RNCB0072049718520001 - BCR Bucureti, Sector 1.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a).1÷III.1.1.a).5, dupa caz.Conditiile de retinere/restituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 87/art.88 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Suma retinuta unui ofertant, stabilita in conformitate cu prevederile art. 278¹ din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul in care i se respinge contestatia depusa la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC), este de 8.244, 72 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA in conformitate cu art.90 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utiliza Formular III.1.1.b. (in original).Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului . Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1.a).1÷III.1.1.a).5, dupacaz.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
"Venituri proprii SNN S.A. -cheltuieli deproductie CNE Cernavoda?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se completeaza Formularul III.1.3.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari: Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.a de catre Ofertant.
Declaratia se depune in original.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare ofertant asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 cu modificari si completari: Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.b de catre Ofertant.
Declaratia se depune in original.La Formularul V.1.b. se vor anexa:
a) pentru persoane juridice / fizice romane:
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine:
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau ?copie conforma cu originalul?.Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte, completand declaratia de neincadrare la art.181, lit a), c¹) si d) din OUG 34/2006.
c) Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010: Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.c Declaratia se depune in original.
Nota:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinted) Declaratii ale Operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG34/2006, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.509/2011: Modalitatea de indeplinire
Se completeaza Formularul III.2.1.d.
Declaratie pe propria raspundere a Ofertantului si dupa caz: a Ofertantului asociat, a Subcontractantului, a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69¹ din OUG34/2006, cu urmatoarele persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante,
in legatura cu aceasta procedura: D-nul Dumitru Dina ? Director DDS ? p. Director General, D-na Elena Negulici ? Director Economic, Comisia de evaluare: Rodica Boboc, Ancuta Chitoiu, Dorina Gherlan, Ovidiu Toma, Eugen Pompiliu Barbulescu, Georgeta Ionescu, Manuela Pasca, Gianina Daineanu, Adriana Ionescu, Adina Stoian
Alte persoane care au semnat documente referitoare la valoarea estimata bugetara: Mariana Laslau, Florin Georgescu, Viorica Lojnita.
Aceste persoane sunt nominalizate si in Formular. Declaratia se depune in original.e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Se va completa Formularul III.2.1.e.
Declaratia se depune in original.Note:
a) In cazul depunerii unei candidaturi/ oferte in asociere, fiecare asociatare obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) Acest Formularse va completa si de catreeventualiisubcontractanti. Cerinta 1Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), pe numele Operatorului economic:
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in domeniul procedurii
a)_ pentru persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele ofertantului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, prin care se confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului acordului cadru.Certificatul se depune in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv a Ofertantului asociat, daca este cazul unei oferte comune, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei precizata in anuntul de participare.b) pentru persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, pe numele Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Pentru a fi luate in considerare documentul / documentele se vor prezenta insotite de traducerea legalizata in limba romana.NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Cerinta 2
Certificatul de acceptare in vederea desfasurarii unor activitati in zona controlata a CNE Cernavoda pentru intreprinderile externe?, eliberat de CNCAN in conformitate cu prevederile Ordinului CNCAN nr.228/2002 pentru aprobarea Normelor de securitate radiologica privind procedurile de acceptare a intreprinderilor externe, sau angajamentul ferm/declaratie pe propria raspundere ca va obtine acest certificat in maximum 30 de zile de la data comunicarii de adjudecare daca este declarat castigator: Modalitatea de indeplinireSe va prezenta certificatul ? in copie ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor sau declaratie pe propria raspundere in original.Nota: In cazul depunerii unei oferte comune/oferte individuale sau comune cu subcontractare, fiecare asociat / subcontractant are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Cerinta 3
Autorizare ISCIR in conformitate cu Legea 64/2008 si Prescriptiei Tehnice PT CR-06 , editia in
vigoare, sau echivalent, pentru metodele MT, PT, UT, LT, VT: Modalitatea de indeplinireSe va prezenta copie ?conform cu originalul? dupa autorizarea solicitata valabila la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul depunerii unei oferte comune/oferte individuale sau comune cu subcontractare, fiecare asociat / subcontractant are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1Bilantul contabil la 31.12.2011 al Ofertantului/Ofertantilor asociati vizat si inregistrat de organele competenteCerinta va fi indeplinita de catre Ofertant, sau in cazul unei oferte comune, ?individual?, de catre fiecare membru al asociatiei pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Cerinta 2Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani a Ofertantului / Asociatiei formate ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.Cerinta minima: se accepta ofertanti/ofertanti asociati ori tert sustinator care au cifra medie de afaceri in domeniul de activitate minim 2.500.000 Lei.Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Ofertant in cazul unei Oferte individuale;
- Ofertant ori Tertul sustinator financiar ? in cazul unei Oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul cifrelor de afaceri ale membrilor asociatiei) in cazul unei Oferte comune;
- Asociatia formata (prin cumulul cifrelor de afaceri ale membrilor asociatiei, ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei Oferte comune cu sustinere.
Sustinerea financiara
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei invocate, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele finanaciare invocate.
Oferta comuna
(Situatia economica si financiara)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani avand ca obiect prestarea de servicii examinari nedistructive, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Lista va fi insotita de documente care sa prezinte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, respectiv documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor/ clientilor privati mentionati in lista.Se accepta ofertantii care fac dovada ca in ultimii 3 ani au derulat contracte de prestari servicii similare, a caror valoare insumata, sa fie cel putin egala cu 1.711.816, 00 lei, fara TVA.
Cerinta nr. 2Informatii privind dotarile tehnice necesare pentru prestarea serviciilor
Cerinta nr. 3Informatii privind personalul tehnic de specialitate
Cerinta nr. 4Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor solicitateOfertantul va prezenta urmatoarele documente:
4.1) certificari/autorizari ale personalul propus pentru prestarea serviciilor de examinari nedistructive cel putin nivel 2, in conformitate cu Prescriptiile Tehnice ISCIR PT CR-06, editia in vigoare, sau echivalent, pe metodele de examinare nedistructiva solicitate, respectiv:
a) Pentru activitatile de examinari nedistructive in regim permanent:
- 10 operatori NDE calificati cel putin nivel 2 in metodele VT, PT si MT. Dintre acestia cel putin:
- 5 operatori NDE calificati nivel 2 in UT(g, s, t);
- 2 operatori NDE calificati nivel 2 in LT.
b) Pentru activitatile de examinari nedistructive in perioada Opririlor Planificate, in plus fata de cele de la punctul a) de mai sus:
- 40 operatori NDE autorizati VT nivel 2.
Dintre acestia cel putin:
- 2 operatori NDE autorizati UT(g)nivel 2;
- 6 operatori NDE autorizati UT(g, t, s) nivel 2;
- 15 operatori NDE autorizati PT si MTnivel 2;
- 11 operatori NDE autorizati UT(g, t, s), PT si MT nivel 2;
- 6 operatori NDE autorizati UT(g), PTsi MT nivel 2.
Angajament ferm al persoanei care asigura sustinerea privind capacitatea tehnica si/sau profesionala incheiat in forma autentica, daca este cazul.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala, invocand si sustinerea acordata de catre alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autenica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea/partile din contract ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Oferta comuna
(Capacitatea tehnica si profesionala)
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cerinta nr. 1NMC-07, clasa 3, sau echivalent recunoscut de autoritatea contractanta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TD # 25268PA # 25268-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2013 11:00
Locul: S.N. Nuclearelectrica S.A., Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru compararea ofertelor financiare se va lua in considerare pretul total (fara TVA) al acestora. In situatia in care exista doua sau mai multe oferte financiare cu acelasi pret si acesta este pretul cel mai scazut ofertat, autoritatea contractanta va aplica prevederile art.254 din OUG 34/2006. Daca si in acest caz exista oferte cu acelasi ?cel mai mic pret ofertat?, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi prezentarea de noi oferte financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.2) (1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta fie toate documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare. Se completeaza Formularul VI.3. Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, modul de indeplinire cerinte de calificare.(2) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (1), ofertantul are obligatia de a completa documentele, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.3) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la dresa: https: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Nuclearelectrica SA, Departamentul Achizitii
Adresa postala: Strada Polona nr. 65, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Email: [email protected], Fax: +40 212031315, Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2012 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer