Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de expertiza (2 consultanti principali) in cadrul Proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?


Anunt de participare numarul 145557/05.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Anca Udristeoiu, Tel. +40 372111432, In atentia: Laura Coman, sef serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de expertiza (2 consultanti principali) in cadrul Proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediu prestator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de expertiza (2 consultanti principali) in cadrul Proiectului ?Dezvoltarea de instrumente ?i modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de expertiza (2 consultanti principali) in cadrul Proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?.LOTUL 1: Consultant principal 2 ? Valoare estimata de 137.096, 77 lei fara TVA;
LOTUL 2: Consultant principal 3 ? Valoare estimata de 137.096, 77 lei fara TVA;
Valoarea estimata fara TVA: 274, 193.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
130 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 2741 RON pt LOT 1 si de 2741 RON pt LOT 2. Date pentru constituirea garantiei de participare: Trezoreria Municipiului Bucuresti RO03TREZ7005005XXX004475, CUI 26369185. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile calendaristice de la data limita a depunerii ofertelor. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro, se va utiliza cursul valutar publicat de BNR cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu H.G. nr. 925/2006, art. 86 si art. 87, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa de catre CNSC va fi de 1370 lei, indiferent de lot, conform art 278ยน alin. (1), lit. b) din OUG 34/2006. Garantia de participare se va restitui in conformitate cu H.G. 925/2006, art. 88. In cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului - Formular nr. 10. Se va constitui conf. art. 98 alin. (2) din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Asistenta tehnica, Axa Prioritara 1, DMI 1.1., SMIS 38769
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 1 se va completa si in cazul tertului sustinator);
b)Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta Formularul 1A cu referire doar la lit. a, c1, d);
c)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 1B;
d)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Liviu Nicolae Dragnea, ministru
- Sevil Shhaideh, secretar de stat;
- Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat;
- Banu Constantin-Marius, secretar de stat;
- Marian Niculescu, secretar general;
- Burduja Claudiu, secretar general adjunct;
- Boldea Cristian Robert, secretar general adjunct- Rusnac Melania, director, Directia Buget, Financiar, Contabilitate;
- Vasile Ionela, sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative;
- Laura Coman, sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice
- Tenea Diana Doina, director general, Directia Generala Dezvoltare Regionala
- Anca Ileana Ginavar, director, Direcia Amenajare Teritoriu si Urbanism;
- Bailesteanu Liviu Tudor, Sef serviciu, Serviciul Planificare integrata, reglementare si politici de locuire, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism;
- Dediu Cristina, Sef serviciu, Serviciul coeziune teritoriala si dezvoltare regionala, Directia politici si strategii regionale
- Topoleanu Florentina, sef serviciu, Serviciul Coordonare Afaceri Europene si Relatii Internationale.Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul;
e) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente.Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
f) Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 2. a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata.
Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LOTUL 2 ? Consultant prinicipal 3 -Cerinte minime: ? Competente in domeniul economiei demonstrate prin absolvirea unui program superior de invatamant, echivalentul studiilor de licenta, in domeniul stiintelor economice;
? Competente in planificarea strategica demonstrata prin participarea la realizarea unui proiect care a avut drept scop elaborarea unei strategii nationale, sau pentru un judet, sau pentru un oras resedinta de judet;
? Cunostinte de limba engleza sau franceza demonstrate prin participarea la cursuri unde limba de predare este franceza sau engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare este franceza sau engleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunosterea la nivel satisfacator a limbii franceze sau engleze.
LOTUL 1 ? Consultant prinicipal 2 -Cerinte minime: ? Competente in domeniul amenajarii teritoriale si urbanismului demonstrate prin absolvirea unui program superior de invatamant, echivalentul studiilor de licenta, in domeniul urbanismului, sau arhitecturii;
? Cunostinte de limba engleza sau franceza demonstrate prin participarea la cursuri unde limba de predare este franceza sau engleza, sau prin participarea in proiecte transnationale unde limba de comunicare este franceza sau engleza, sau prin detinerea unui atestat care certifica cunosterea la nivel satisfacator a limbii franceze sau engleze
? Participarea la realizarea unei strategii de dezvoltare, sau a unui plan de dezvoltare, sau a unei documentatii de urbanism pentru orase resedinta de judet, sau a unei documentatii de amenajarea teritoriului pentru un judet
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor solicitate ofertantul va prezenta certificate/diplome/documente corespunzatoare care sa confirme experienta profesionala indicata. Daca aceste documente sunt emise in alta limba decat romana sau engleza, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Expertii propusi vor mentiona in CV-uri si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia sa efectiva si rezultatele activitatii desfasurate.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor solicitate ofertantul va prezenta certificate/diplome/documente corespunzatoare care sa confirme experienta profesionala indicata. Daca aceste documente sunt emise in alta limba decat romana sau engleza, acestea vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Expertii propusi vor mentiona in CV-uri si referintele de identificare ale proiectelor/contractelor la care au participat, indicand domeniul, titlul, anul, etc., si vor descrie detaliat pozitia detinuta, contributia sa efectiva si rezultatele activitatii desfasurate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2013 10:00
Locul: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Adminsitratie Publice, str. Apolodor 17 Nord, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, persoanele imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta tehnica, Axa Prioritara 1, DMI 1.1., SMIS 38769
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
VI.3) Alte informatii
Modificarea s/sau retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, data precizata in anuntul de participare. Pentru ca autoritatea contractanta sa asigure garantarea protejarii acelor informatii pe care ofertantul le precizeaza ca fiind confidentiale, in ceea ce priveste secretul comercial si protejarea intelectuala, ofertantul va preciza care din elementele care compun oferta sunt considerate confidentiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile din ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante care a creat un prejudiciu sau o vatamare operatorului economic, conf prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Avizare Acte Normative
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17 latura Nord, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2013 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer