Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de expertiza (7 consultanti secundari sectoriali) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?


Anunt de participare numarul 144857/11.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Laura Coman, Tel. +40 372111485, In atentia: Remus URETEAN, Email: [email protected], Fax: +40 0372111445, Adresa internet (URL): www.mdrap.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de expertiza (7 consultanti secundari sectoriali) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul Prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de expertiza (7 consultanti secundari sectoriali) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de expertiza (7 consultanti secundari sectoriali) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013?
Valoarea estimata fara TVA: 792, 850.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de part. se constit. conf art. 86 din HG 925/2006. Valoarea gar. de part. este de 15.850 lei (curs BNR din 11.06.2013:1 EUR = 4.5225 RON)- Completare Formular 12. Valab. gar. de part. este de 120 zile calendaristice de la data lim. stab. pt. depunerea of. In cazul dep. unei contestatii aut. contractanta va retine din gar. de part. a op. ec. contestator suna de 4.572, 85 lei, conf art. 278^1 din OUG 34/2006. Gar. de part. se va restit. conf art 88 din HG 925/2006. 10% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2)si cu prevederile art. 90 alin. 1 din HG nr. 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conform cu prevederile HG 925/2006.Completare formular nr. 13
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: FEN - FEDR - Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular 1 (Formularul se va completa si in cazul tertului sustinator);b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular 1A (Daca este cazul, tertul sustinator va prezenta Formularul 1A cu referire doar la lit. a, c1, d);c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 1B;d) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG 34/2006-formular 1C. Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Liviu Nicolae Dragnea, ministru; Sevil Shhaideh, secretar de stat; Matache Iulian-Ghiocel, secretar de stat; Banu Constantin-Marius, secretar de stat; Marian Niculescu, secretar general; Burduja Claudiu, secretar general adjunct; Rusnac Melania, director, Directia Buget, Financiar, Contabilitate; Vasile Ionela, sef serviciu, Serviciul Avizare Acte Normative; Laura Coman, sef serviciu, Serviciul Achizitii Publice; Tenea Diana Doina, director general, Directia Generala Dezvoltare ;Anca Ileana Ginavar, director, Directia Amenajare Teritoriu si Urbanism; Topoleanu Florentina, sef serviciu, Serviciul Coordonare Afaceri Europene si Relatii Internationale.
Documentul se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca e cazul;e)Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente; Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si din care sa reiasa ca nu are datorii scadente.Certificatele se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;f)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 2 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului de achizitie publica, depunerea documentului in original sau copie legalizata. Pentru persoane fizice/juridice straine: Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoane fizice sau juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Echipa trebuie sa fie formata din: 1. Urbanist
· Studii superioare, echivalentul studiilor de licenta in domeniul urbanismului sau arhitecturii, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
· Atestare de catre Registrul Urbanistilor din Romania cu litera stampila, simbol «A», respectiv planul de amenajare a teritoriului national sau simbol «B», respectiv planurile de amenajare a teritoriului judetean, planurile de amenajare a teritoriului regional, planurile de amenajare a teritoriului interjudetean si planurile de amenajare a teritoriului frontalier.
2.Arhitect
· Studii superioare, echivalentul studiilor de licenta in domeniul arhitecturii, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
· Participarea la realizarea unei documentatii de amenajarea tritoriului.
3.Economist· Studii superioare ? licentiat in stiinte economice sau echivalent absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
· Participarea la elaborarea unei strategii de dezvoltare, sau a unei documentatii de amenajarea teritoriului la nivel teritorial judetean sau superior.
4.Economist (specializare economie agrara)· Studii superioare ? licentiat in domeniul economiei agrare sau echivalent, absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata sau recunoscuta de statul roman;· Participarea la elaborarea unui strategii de dezvoltare rurala sau a unei documentatii de amenajarea teritoriului la nivel teritorial judetean sau superior.
5.Inginer transporturi· Studii superioare, echivalentul studiilor de licenta in domeniul transporturilor sau echivalent, absolvent al unei institutii de invatamant superior acreditata, sau recunoscuta de statul roman;· Participarea la elaborarea unui masterplan de transport, sau un plan de mobilitate urbana.
6.Inginer de mediu· Studii superioare ? licentiat in geografie, stinnta mediului, geografia mediului sau ingineria mediului, absolvent al unei institutii de invatamant acreditata, sau recunoscuta de statul roman;· Participarea la elaborarea unui document strategic la nivel teritorial judetean sau superior, sau la elaborarea unei evaluari strategice de mediu pentru o documentatie de amenajarea teritoriului la nivel teritorial judetean sau superior.
7.Sociolog· Studii superioare ? licentiat in sociologie sau filosofie, absolvent al unei institutii de invatamant superior recunoscuta, sau acreditata de statul roman;
· Participarea la elaborarea unei strategii de dezvoltare sau a unei documentatii de amenajarea teritoriului la nivel teritorial judetean sau superior.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CV- formular 5, insotit de documente suport (copii dupa diplomele de absolvire, atestari etc)CV- formular 5, insotit de documente suport (copii dupa diplomele de absolvire, atestari etc)CV- formular 5, insotit de documente suport (copii dupa diplomele de absolvire, documente care sa confirme implicarea efectiva a expertului in proiectele respective etc)CV- formular 5, insotit de documente suport (copii dupa diplomele de absolvire, documente care sa confirme implicarea efectiva a expertului in proiectele respective etc)CV- formular 5, insotit de documente suport (copii dupa diplomele de absolvire, documente care sa confirme implicarea efectiva a expertului in proiectele respective etc)CV- formular 5, insotit de documente suport (copii dupa diplomele de absolvire, documente care sa confirme implicarea efectiva a expertului in proiectele respective etc)CV- formular 5, insotit de documente suport (copii dupa diplomele de absolvire, documente care sa confirme implicarea efectiva a expertului in proiectele respective etc)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 10:30
Locul: Apolodor 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- cu imputernicire de participare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat din FEDR - Dezvoltarea de instrumente si modele de planificare strategica teritoriala pentru sprijinirea perioadei de programare post 2013
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale se va face prin reofertare in plic inchis depus la Registratura MDRAP.Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii - completare, in original, in conformitate cu prevederile art. 34, alin. (2) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, declaratia va fi semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contecios Administrativ
Adresa postala: Apolodor 17, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 372111473
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2013 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer