Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de expertiza tehnica, elaborare studii de fezabilitate, elaborare proiecte de executie, verificare tehnica a proiectelor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor de reabilitare termica a 85 de imobile din sect


Anunt de participare numarul 63769/16.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191042, In atentia: Doamnei Daniela Balaceanu, Email: [email protected], Fax: 0213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1 - Registratura Generala
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0213191006, In atentia: Doamnei Cristina Todoran, Email: [email protected], Fax: 0213191006, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de expertiza tehnica, elaborare studii de fezabilitate, elaborare proiecte de executie, verificare tehnica a proiectelor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor de reabilitare termica a 85 de imobile din sectorul 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, sectorul 1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 315, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se vor incheia succesiv pana la elaborarea tuturor documentatiilor aferente celor 85 de imobile. Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent este de 700 euro fara TVA, iar valoarea maxima este de 94.000 euro fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru va asigura, pe parcursul a 36 luni, prestarea urmatoarelor servicii necesare inceperii lucrarilor de reabilitare termica la 85 de imobile situate in sectorul 1 al Municipiului Bucuresti:
1.expertiza tehnica a celor 85 de imobile
2.elaborarea studiilor de fezabilitate pentru executia lucrarilor de reabilitare termica la cele 85 de imobile
3.elaborarea proiectelor de executie a lucrarilor de reabilitare termica a celor 85 de imobile, fazele PT+PAC+CS+DE si verificarea acestora de catre verificatori de proiecte
4.asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor de reabilitare termica la cele 85 de imobile
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Numarul total de contracte: 340. Se vor incheia, pentru fiecare imobil in parte, contacte distincte pentru:
1.expertiza tehnica
2.studiu de fezabilitate
3.proiectare fazele PT+PAC+CS+DE si verificare tehnica
4.asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 315, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare: 10000 lei-scrisoare garantie bancara.Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent-scrisoare garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata din bugetul Consiliului Local al Sectorului 1. Plata se va face prin ordin de plata, pe baza facturilor emise de operatorii economici.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale, Certificat constatator, Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Experienta similara
B.Personal de specialitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1.o expertiza tehnica la cladiri existente cu mai mult de 3 niveluri 2.un studiu de fezabilitate privind amenajarea/ modernizarea/reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente cu mai mult de 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente 3.un proiect tehnic privind amenajarea/ modernizarea/reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente cu mai mult de 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente 4.o verificare tehnica ale unui proiect privind amenajarea/ modernizarea/ reabilitarea/ reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente cu mai mult de 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferenteB. un expert tehnic atestat pentru cerinta A1, un inginer specializare constructii civile, un inginer specializare instalatii, un verificator de proiecte atestat pentru domeniul constructii si arhitectura cerintele A1, B1, C, D, E, F, un verificator de proiecte atestat pentru domeniul instalatii cerintele Is, It.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 11:00
Locul: Bd. Banul Manta nr. 9, Mezanin, Registratura
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai op economici care au depus oferta, reprezentantii desemnati ai institutiilor cu drept de control si verificare a achizitiilor publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTORULUI 1 - Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.0213191013/114, Email: [email protected], Fax: 021319102, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer