Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de expertiza tehnica in domeniile contabilitate, fiscalitate, evaluarea bunurilor mobile economie, evaluarea proprietatilor imobiliare si topografie


Anunt de participare numarul 140672/22.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Capuzu, Tel. +40 2124912491, Email: [email protected], Fax: +40 213165758, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de expertiza tehnica in domeniile contabilitate, fiscalitate, evaluarea bunurilor mobile economie, evaluarea proprietatilor imobiliare si topografie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Dupa caz, la sediul societatii sau la sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 50 si 11, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contr. subs. se vor incheia 1/luna, pe fiecare specializ.si expertiza in parte, cu cel care va oferi pretul cel mai mic in urma reofertarii. Val. estim. a celui mai mic contr. subs. este de 50 lei si val. estim. a celui mai mare contr. subs. este de 2000 lei, cf caiet de sarcini. Cant. minima estimatapentru un contr. subsecv.este 1 ora, cant.max este de 40 ore/1 raport.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea de servicii de expertiza tehnica (diverse specializari) in cadrul unor anumite actiuni judiciare. Pentru specializarile contabilitate, fiscalitate si topografie, numarul maxim de participanti cu care se va incheia acordul cadru va fi de 5. Pentru specializarile evaluarea bunurilor mobile economie si evaluarea proprietatilor imobiliare, numarul maxim de participanti cu care se va incheia acordul cadru va fi de 10.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71324000-5-Servicii de estimare (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
79200000-6-Servicii de contabilitate, servicii de audit si servicii fiscale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Asigurarea serviciilor de expertiza tehnica in conformitate cu obiectul acordului-cadru.
Lot 1. Specializare contabilitate
Lot 2. Specializare fiscalitate
Lot 3. Specializare evaluarea bunurilor mobile economie
Lot 4. Specializare evaluarea proprietatilor imobiliare
Lot 5. Specializare topografie
Valoarea estimata fara TVA: 11, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 29.900 lei, defalcat 5.980 lei / lot . Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278ยน din OUG nr.34/2006 este de 5.980 lei/lot. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Constituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Daca se opteaza pentru un INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, de exemplu: scrisoare de garantie bancarase va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. Pentru ORDIN DE PLATA, contul de virament: RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti.Garantia pentru participare se va constitui in favoarea Ministerului Finantelor Publice.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346 / 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in acest sens, semnata si parafata de reprezentantul legal. 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsevent, constituita fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Municipiului Bucuresti este RO 06 TREZ 7005005 XXX 000153. Aceasta se va constitui in termen de maxim 5 zile de la data semnarii de catre ambele parti a contractelor subsecvente.IMM-urile pot face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004, semnand o declaratie pe proprie raspundere in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, conform Formularului nr.1 din Sectiunea III Formulare.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata de catre operatorul economic si dupa caz, tertul sustinator, pentru art. 181 lit. a), c1) si d), conform Formularului nr. 2 din Sectiunea Formulare.Documentele solicitate in vederea demonstrarii indeplinirii cerintei:
-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la impozitele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?)
Incadrarea operatorului economic in situatiile prevazute la art. 181 sau dupa caz, tertului sustinator in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire.
3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - Formularul nr. 10 din Sectiunea Formulare
4. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 9 din Sectiunea Formulare, completat de fiecare asociat (in cazul unei asocieri de operatori economici), cat si de eventualii subcontractanti si terti sustinatori.
Mentionam ca persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei pentru atribuirea contractului sunt:
-domnul Ciprian Sebastian badea ? Secretar General
-domnul Corneliu Cazacu ? Secretar General Adjunct
-doamna Cornelia Nagy ? Director General (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne)-domnul Angelica Macau - Director General Adjunct (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne)-doamna Madalina Gheorghe - Director General (Directia Generala Juridica)-doamna Lacramioara Alexandru ? Director (Directia de Buget si Contabilitate Interna)-doamna Gabriela Stanila - Sef Serviciu (Directia Generala de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne)
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire ? Formular nr. 8 din Sectiunea Formulare. ? Certificat constatator
Eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractelor subsecvente, respectiv sa aiba inscris in certificat codurile CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei publice.Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul?, semnat si parafat. Pentru ultima varianta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) ? Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.
Valorile vor fi exprimate in lei.
Valorile cifrei de afaceri vor fi convertite din euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantii trebuie sa demonstreze ca au dobandit calitatea de experti tehnici judiciari, in conditiile Ordonantei Guvernului nr.2/2000 privind organizarea activitatii de expertiza tehnica judiciara si extrajudiciara, cu modificarile si completarile ulterioare si detine autorizatie de expert tehnic judiciar.
Documentele edificatoare vor fi prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 10:30
Locul: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Mezanin, camera 252A, iar ofertele se vor depune la cam.214.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele inputernicite ale operatorilor economici, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- In situatia in care vor exista oferte cu acelasi pret pentru loturile 1, 2 si 5, in clasamentul primilor 5, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In situatia in care vor exista oferte cu acelasi pret pentru loturile 3 si 4, in clasamentul primilor 10, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.- Reluarea competitiei se va face prin transmiterea unei invitatii de participare la reofertare catre semnatarii acordului-cadru.- Reluarea competitiei va avea in vedere fie tariful/ ora de activitate efectiv prestata, fie tariful / lucrare intocmita (raport), in functie de tipul serviciilor de expertiza care urmeaza sa fie achizitionate si in functie de complexitatea acestora. Valoarea maxima a tarifului / ora de activitate efectiv prestata si a tariful / lucrare intocmita (raport) ofertate initial vor putea fi imbunatatite in sensul diminuarii acestora. Ofertele care, la procesul de reofertare, prezinta un tarif / ora sau tarif / lucrare mai mari decat valorile ofertate la incheierea acordului-cadru vor fi respinse.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 213199759, Fax: +40 213199649
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2012 15:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer