Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de expertiza tehnica pentru podurile: DN 1G km 47+365 peste valea Lunga la Chechis, DN 1R km 9+335 peste paraul Bociu la Calata, DN 1R km 13+440 peste paraul Calata la Calatele, DN 1R km 17+250 peste paral Coca la Calatele, DN 18B km 29+421 peste


Anunt de participare numarul 118508/04.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala:  STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  AMELIA LUIZA LACATUSU, Tel. 021.315.01.26, Email:  [email protected], Fax:  021.315.01.26, Adresa internet (URL):  www.andnet.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  Str. DECEBAL NR 128, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  Str. DECEBAL NR 128, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA REGIONALA DE DRUMURI SI PODURI CLUJ
Adresa postala:  Str. DECEBAL NR 128, Localitatea:  CLUJ-NAPOCA, Cod postal:  400205, Romania, Punct(e) de contact:  DIRECTIA ACHIZITII, Tel. 0264-432446, 432.415, In atentia:  ing. Ambrozie Fodor, Email:  [email protected], Fax:  0264-432446, Adresa internet (URL):  www.drdpcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de expertiza tehnica pentru podurile: DN 1G km 47+365 peste valea Lunga la Chechis, DN 1R km 9+335 peste paraul Bociu la Calata, DN 1R km 13+440 peste paraul Calata la Calatele, DN 1R km 17+250 peste paral Coca la Calatele, DN 18B km 29+421 peste valea Baicoi la Cernesti, DN 18 B km 41+083 peste valea Bobric la Targu Lapus, DN 18B km 43+543 peste raul Lapus la Targu Lapus, DN 18 B km 53+552 peste valea Rohia la Boiereni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: DN 1G km 47+365 peste valea Lunga la Chechis, DN 1R km 9+335 peste paraul Bociu la Calata, DN 1R km 13+440 peste paraul Calata la Calatele, DN 1R km 17+250 peste paral Coca la Calatele, DN 18B km 29+421 peste valea Baicoi la Cernesti, DN 18 B km 41+083 peste valea Bobric la Targu Lapus, DN 18B km 43+543 peste raul Lapus la Targu Lapus, DN 18 B km 53+552 peste valea Rohia la Boiereni
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de expertiza tehnica pentru podurile: DN 1G km 47+365 peste valea Lunga la Chechis, DN 1R km 9+335 peste paraul Bociu la Calata, DN 1R km 13+440 peste paraul Calata la Calatele, DN 1R km 17+250 peste paral Coca la Calatele, DN 18B km 29+421 peste valea Baicoi la Cernesti, DN 18 B km 41+083 peste valea Bobric la Targu Lapus, DN 18B km 43+543 peste raul Lapus la Targu Lapus, DN 18 B km 53+552 peste valea Rohia la Boiereni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: DN 1G km 47+365 peste valea Lungala Chechis, Lot 2: DN 1R km 9+335 peste paraul Bociu la Calata, Lot 3: DN 1R km 13+440 peste paraul Calata la Calatele, Lot 4: DN 1R km 17+250 peste paral Coca la Calatele, Lot 5: DN 18B km 29+421 peste valea Baicoi la Cernesti, Lot 6: DN 18 B km 41+083 peste valea Bobric la Targu Lapus, Lot 7: DN 18B km 43+543 peste raul Lapus la Targu Lapus, Lot 8: DN 18 B km 53+552 peste valea Rohia la Boiereni.
Valoarea estimata fara TVA: 134, 862.92RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul total al Garantiei de participare este 1345 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA ; IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de Finantare : Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura pentru ofertant, ofertant asociat;Acorduri de asociere; Angajament ferm (daca este cazul); Declaratie din care sa reiasa ca ofertantul nu se afla in situatiile prevazute de art. 181din OUG 34/2006 modificata.; Declaratie privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006 modificata;Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre statul Roman-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) si/sau tara in care este stabilit;Acorduri de subcontractare ;Certificat privind plata impozitelor si taxele locale; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de MFP sau ANAF;Istoricul litigiilor; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat de inmatriculare; ORC; Declaratie pe propria raspundere care sa cuprinda datele despre istoricul litigiilor;Caziere fiscale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii Bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional, sau Scrisori de Bonitate din partea bancilor, valabile la data deschiderii; Bilantul contabil pe anul 2009, vizat si inregistrat la organele competente si balanta pe decembrie 2010 vizata si inregistrata; Declaratie pe proprie raspundere ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru sustinerea derularii contractului pe o perioada de 90 zile; Angajament ferm, incheiat in forma autentica, daca ofertantul este sustinut conf. art.186/OUG34; Caziere fiscale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri este de :269.596, 81 lei, astfel: lot 1:27.419, 36 lei, lot 2:35.483, 88 lei, lot 3:40.322, 58 lei, lot 4:35.483, 88 lei, lot 5:26.177, 42 lei, lot 6:35.483, 88 lei, lot 7:37.096, 78 lei, lot 8:32.129, 03.IMM-urile beneficiaza de 50% reducere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Lista serviciilor executate in ultimii 3 ani;Experienta similara; Recomandare (Document constatator) din partea altor beneficiari care sa ateste desfasurarea de activitati similare.; Declaratie privind dotarile, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul; Declaratie privind informatii de personal ; Expert tehnic in domeniul podurilor: A4, B2, D - atestat; Certificat ISO 9001 / 2000; (echivalent)Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 / 2001 sau sistemul comunitar de management ecologic si audit (EMAS); sau standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Certificat ISO 18001/2001, Normelor metodologice de aplicare aprobate prin H.G. nr. 1425/2006 si H.G. nr. 300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santiere temporare si mobile;Declaratie pe propria raspundere ca vor fi respectate cerintele Standardului SA8000 . Declaratie pe proprie raspundere ca se vor face asigurari pentru tehnica si personal;Angajament ferm , incheiat in forma autentica, daca ofertantul este sustinut conf. art.190/OUG34
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara este de :67.431, 48 lei, astfel: lot 1:6.854, 84 lei, lot 2:8.870, 97 lei, lot 3:10.080, 65 lei, lot 4:8.870, 97 lei, lot 5:6.544, 36 lei, lot 6:8.870, 97 lei, lot 7:9.274, 20 lei, lot 8:8.064, 52 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2011 10:00
Locul: sediul DRDP Cluj, Cluj-Napoca, str. Decebal nr.128
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor, observatori din partea Min. Finantelor (daca e cazul).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
C.N.A.D.N.R SA organizeaza procedura de achizitie prin DRDP Cluj. Adresa si punctul de contact este cea de la pct.I.1).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei nr. 5 sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040011, Romania, Tel. 021-319.16.74, Fax:  021-319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj
Adresa postala:  str. Decebal nr.128, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400205, Romania, Tel. 0264432552, Email:  [email protected], Fax:  0264432415
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer