Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de expertiza tehnica,audit energetic,documentatie de avizare si proiect tehnic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din municipiul Craiova


Anunt de participare numarul 91432/26.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: sabina dumitru, Tel.0251/415907 0722382962, Email: [email protected], Fax: 0251/411561, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de expertiza tehnica, audit energetic, documentatie de avizare si proiect tehnic pentru reabilitarea termica a blocurilor de locuinte din municipiul Craiova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SediulPrestatorului si Municipiul Craiova
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 715, 830RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va asigura prestarea urmatoarelor servicii necesare inceperii lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor de locuit multietajate, situate in Municipiul Craiova:
1.Expertiza tehnica a imobilelor;
2.Auditul energetic al imobilelor;
3.Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii;
4.Elaborarea proiectelor de executie a lucrarilor de reabilitatare termica a imobilelor pentru care s-au elaborat documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, fazele PT+PAC+CS+DE si verificarea acestora ;Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru : cantitati minime 56 blocuri ( 32 704 mp suprafata utila) sicantitati maxime 175 blocuri(260 304 mp. suprafata utila).Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent : cantitati minime 14 blocuri (8 176 mp suprafata utila) sicantitatimaxime- 44 blocuri (65 076 mp suprafata utila )Cantitatea totala a acordului cadru :175 blocuri.( 260 304 mp suprafata utila)Valoarea minima a unui contract subsecvent este de213 107, 56lei exclusiv TVA.Valoarea maxima a unui contract subsecventestede 1 678 956, 30lei exclusiv TVA.
Valoarea estimata a Acordului-cadru :6 715 830 lei valoare totala(exclusiv TVA) .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71314310-8 - Servicii de inginerie termica pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura prestarea urmatoarelor servicii necesare inceperii lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor de locuit multietajate, situate in Municipiul Craiova:
1.Expertiza tehnica a imobilelor;
2.Auditul energetic al imobilelor;
3.Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii;
4.Elaborarea proiectelor de executie a lucrarilor de reabilitatare termica a imobilelor pentru care s-au elaborat documentatie de avizare a lucrarilor de interventii, fazele PT+PAC+CS+DE si verificarea acestora ;Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord cadru : cantitati minime 56 blocuri ( 32 704 mp suprafata utila) sicantitati maxime 175 blocuri(260 304 mp. suprafata utila).
Valoarea estimata fara TVA: 6, 715, 830RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 16 500 lei; garantia de buna executie 10%din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al municipiului Craiova
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.sit.pers.a operat.ec.-Anexa nr.10; certif.constat. privind indepl.oblig.de plata a impozit.si taxe.loc.si alte venit.la buget.loc.; certif.constat.privind indepl.oblig.de plata a impozit., taxe.si contrib.de asig.soc.la buget.general consol. Decl.privind calit.de particip.la procedura;Certif.unic de inregist.(CUI).Certif. constat.emis de O.R.C, din care rez.: a) ca obiectul de activ.al ofertant.include activ. ce fac obiec.achiz.publ.si ca desfasoara aceste activ.la data deschiderii ofertelor;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, adm.afaceri.de catre un judec.sindic.sau cu privire la decl.unei proced.legale pt.decl.sa in una din aceste sit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultim. bilant cont.vizat si inreg.de organele competente.
2. Inf.gen.cu decl.cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006-2008): complet.Anexa nr.11 din Sect. Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofert.trebuie sa faca dovada realiz. unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani(2006, 2007, 2008), egala sau mai mare decat: 3350000lei (excl.TVA), resp.782509Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista princip. prestari de serv.in ultimii 3 ani(Anexa nr.15)
- experienta simil. Form.21-Decl.priv.echip.tehnice, utilaj., inst.(Anexa nr.13)
-Ofertant.va face dovada ca detine echip.necesare(calculat., plottere, imprimante, etc) si soft specializ.pt.indepl.coresp.a contract.de prest. serv.
-Se va prez.decl. privind efectiv. mediu anual al pers. angajat si al cadrelor de cond. Anex.nr.14).Ofertant.are oblig.de a prez. Org. societ., Lista cu pers.de conduc. si pers.resp.pt.indepl.contract.(Anex. nr.17). Din echipa de coord.a contract. sa faca parte minim: -1 expert tehnic atestat ; 1 auditor energ. gradul I, Ing.const., specializ.const.civ.;Ing.const.spec. inst.; Arhit.cu vechime in dom.; Spec. in urbanism ; Pt.pers.resp. se vor prez.oblig.urmat. doc.: CV-uri; decl. privind disponib. pt. proiect;Copie diploma de abs.a studiilor univ. Deas., se va prez.lista verific. de proiect atestati pe spec., din care unul va fi specializat pe categ. de imort.F- Ofert.are oblig.de a preciza partea/part.din contract pe care urmeaza sa le subcontract., procent.din val.contract.de exec.care va fi indeplinit de catre subcont., datele de recunoastere ale subcontract. propusi si acord. acestora.Se solicita, complet. Anexei nr.18 lista cu subcontract.si specializ. acest.sau dupa caz cu nu este cazul.
- Ofertant. va prez.doc.care atesta certif. sistem. propriu de management al calitatii ISO 9001.- Ofertant. va prez. act doveditor din care sa reiasa ca acesta este certif. pt.SISTEMUL DE MANAGEMENT DE MEDIU;
- Ofertant. va prez. act doveditor din care sa reiese ca operator.ec.este certif.pt.SISTEMUL DE MANAGEMENT DE SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA.
- Ofertant.va prez.o decl.pe propria raspundere din care sa reiese ca este posesorul drept. de propriet.intelec., sau acord.a celui care detine dreptul de propriet. intelect.
- Se va completa Anexa nr.30 privind contractele in desfasurare;
- form.B2, privind istoricul litigiilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofert. trebuie sa faca dovada ca a incheiat si finalizat in ultimii 3 aniuncontract de prest. serv.pt.Audit energ., Exp.tehnica, Doc.de avizare si P.T.pt.reabilit.term.a clad.de loc. a carui val.sa fie de minim 835000lei(excl.TVA) resp.195043Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
60%
Descriere: componente tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.01.2010 11:00
Locul: PrimariaMunicipiuluiCraiova, str.A.I.Cuza, nr.7 -Sala Nicolae Romanescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti in acest sens si persoane desemnate de Ministerul Finantelor Publice.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationalpentruSolutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Brestei nr. 12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel.0251/418612, Fax: 0251/419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova- Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel.0251/416235, Fax: 0251/411561
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2009 11:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer