Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de expertizare calitativa, proiectare (fazele PT+ PAC+CS+DE), verificare tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si realizarea lucrarilor de reabilitare termica a imobilului situat in sectorul 1 al


Anunt de participare numarul 73239/09.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii - Serv. Achizitii Publice, Tel.0213191013, 0213191014/249, In atentia: Bogdan Marcel, Email: [email protected], Fax: 0213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de expertizare calitativa, proiectare (fazele PT+ PAC+CS+DE), verificare tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si realizarea lucrarilor de reabilitare termica a imobilului situat in sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, Bd. Ion Mihalache nr. 92, bl. 44 A2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bucuresti, Bd. Ion Mihalache nr. 92, bl. 44 A2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va asigura realizarea expertizei calitative a imobilului situat in sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, Bd. Ion Mihalache nr. 92, bl. 44 A2, a proiectului privind realizarea lucrarilor de reabilitare termica(fazele PT+ PAC+CS+DE), a verificarii tehnice a proiectului si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei; totodata contractul va asigura executia lucrarilor de reabilitare termica a imobilului mentionat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45443000-4 - Lucrari de fatade (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71335000-5-Studii tehnice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de expertizare calitativa, proiectare (fazele PT+ PAC+CS+DE), verificare tehnica a proiectului, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei si realizarea lucrarilor de reabilitare termica a imobilului situat in sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, Bd. Ion Mihalache nr. 92, bl. 44 A2
Valoarea estimata fara TVA: 2, 206, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 44.000, 00 lei - scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Primariei sectorului 1 si alocatii de la bugetul de stat, prin Ministerul Dezvoltarii Regionale si Locuintei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale despre ofertant.Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificate de atestare fiscala emise de organele fiscale competente, valabile la data deschiderii ofertelor cf. prevederilor Codului de procedura fiscala - originale/copii legalizate. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor - original/copie legalizata. Certificat de inregistrare fiscala copie simpla.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile: la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate si inregistrate de organele competente2. Declaratie privind cifra medie de afaceri pentru anii 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Copii simple. 2.Valoare minima: 6.618.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara2.Personal de specialitate3.Cerinte minime privind calitatea4.Standarde de asigurare a protectiei mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Un contract care a avut ca obiect proiectarea si executia unor lucrari de amenajarea/ modernizarea/ reabilitarea/ reabilitarea termica /consolidarea unor cladiri existente cu mai mult de 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente sau doua contracte care au avut ca obiect proiectarea si, respectiv, executia lucrarilor de amenajarea/ modernizarea/ reabilitarea/ reabilitarea termica/ consolidarea unor cladiri existente cu mai mult de 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente2. un expert tehnic, un inginer constructor, specializarea constructii civile, cu vechime in proiectare mai mare de cinci ani, un inginer constructor, specializarea instalatii, cu vechime in proiectare mai mare de cinci ani, un verificatori tehnic atestat in domeniul constructii si arhitectura pentru cerintele A1, B1, C, D, E si F, un verificator tehnic atestat in domeniul instalatii, cerintele Is si It (verificatorii nu trebuie sa participe la elaborarea proiectului); un inginer constructor, specializarea constructii civile, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de trei ani, un inginer constructor, specializarea instalatii, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de trei ani, o persoana autorizata, conform legii, ca responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru domeniul produse pentru constructii, o persoana atestata, conform legii, ca responsabili tehnic cu executia pentru domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice.3. a) Copii certificate ISO 9001 sau echivalent pt. urmatoarele activitati: - proiectare - lucrari de constructii - productie tamplarie PVC+geam termoizolant (pt. producator) - productie termosistem (pt. producator)b) Agrement tehnic + Aviz tehnic pt producatorul de tamplarie PVC+geam termoizolant si pt. producatorul de termosistem, valabile cel putin pe durata valabilitatii ofertei + durata constractului4. Copie certificat ISO 14001 sau echivalent pt. lucrari de constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice si functionale
10%
Descriere:
3.
Durata de indeplinire a contractului
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2009 09:00
Locul: Primaria Sectorului 1, Bd. Banul Manta nr. 9, etajul 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cel mult cate doi reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta in termenul specificat la IV.3.4. - cu imputernicire si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta, nr. 9, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.4 021 319 10 13/114, Email: [email protected], Fax: +4 021 319 10 27, Adresa internet (URL): http: //www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2009 23:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer