Licitatie Publica - ?Servicii de expertizare tehnica si proiectare, faza documentatie de avizare a lucrarilor de interventie (DALI), pentru modernizare, reabilitare a imobilului situat in Bd. Regina Elisabeta nr.47, sector 5 - Sediul Primariei Municipiului Bucuresti?
Anunt de participare numarul 127834/08.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MINCU, Tel. 021.305.55.30, Email: [email protected], Fax: 021.305.55.87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de expertizare tehnica si proiectare, faza documentatie de avizare a lucrarilor de interventie (DALI), pentru modernizare, reabilitare a imobilului situat in Bd. Regina Elisabeta nr.47, sector 5 - Sediul Primariei Municipiului Bucuresti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de expertizare tehnica si proiectare, faza documentatie de avizare a lucrarilor de interventie (DALI), pentru modernizare, reabilitare a imobilului situat in Bd. Regina Elisabeta nr.47, sector 5 - Sediul Primariei Municipiului Bucuresti?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de expertizare tehnica si proiectare, faza documentatie de avizare a lucrarilor de interventie (DALI), pentru modernizare, reabilitare a imobilului situat in Bd. Regina Elisabeta nr.47, sector 5 - Sediul Primariei Municipiului Bucuresti?
Valoarea estimata fara TVA: 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar.de particip: 4.800 lei, instr.de gar. emis de o soc.bancara sau de asig., gar.de buna executie: 7%din val.contr.fara TVA(instr.gar./Scris de gar bancara de buna executie )
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care o oferta comuna este declarata castigatoare se va solicita ca asocierea sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 modificata si completataDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice), Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)Certificat de inregistrare (C.U.I.), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010)sa fie egala sau mai mare cu: 480.000 lei.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) vizate si inregistrate de organele competente in copie conform cu originalul.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizatain copie conform cu originalul a documentelor solicitate mai sus. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevant. Tert sustinator conform art.186 alin (1), (2)si(3) din OUGnr. 34/2006 modificata si completata in copie ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara.
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Informatii privind capacitatea profesionalaStandarde privind asigurarea calitatii SR EN ISO 9001:2000 sau echivalentStandarde de protectia mediului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentInformatii privind protectia muncii OHSAS 18001:2008 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Decl.ref.lista princip serv sim.din ultimii 3 ani.Fisa ref.exp.sim.Of.tb.sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat un nr.de max.3 ctr.de pr.in constr.civile a caror val.insumata, sa fie egala sau mai mare cu 240.000 lei fara TVA. Decl.ref.ef.mediu anual al pers.angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. 1-manager de proiect cu exp.sim.de cel putin 1 proiect de consolidare cladiri constructii civile la care s-au folosit sisteme de disipare a energiei seismice.Exp.va fi dem.prin rec.in orig.sau copie conform cu orig.de la benef.lucr.de cons; 1-arhitect membru OAR sau echiv. cu exp.in dom.supus licit.pt.cel putin 1 proiect de cons.cladiri constructii civile la care s-au folosit sist.de disipare a energ.seismice.Exp.va fi dem.prin rec.in orig.sau copie conf.cu orig de la benef.lucr.de cons.1-Arhitect membru OAR sau echiv, autoriz. MCC cu exp.in realiz. stud. ist. ptr.cel putin 1 pr.sim; 1-Expert tehnic.atestat MDRT, pt.rez.si stab, cu exp.sim.de cel putin 1 proiect de cons.cladiri constructii civile la care s-au folosit sist.de disipare a energ. seismice.Exp.va fi dem.prin rec.in orig.sau copie conf.cu orig de la benef.lucr.de cons; 1-ing.rezist.cu exp.in dom.supus licit.pt.cel putin 1 proiect de cons.cladiri constructii civile la care s-au folosit sist.de disipare a energ. seismice. Exp.va fi dem.prin rec.in orig.sau copie conf.cu orig de la benef.lucr.de cons; 1- Ing.instalatii electrice cu exp.in dom.supus licit.pt.cel putin 1 pr.sim; 1-Ing.instal.termice cu exp.in dom.supus licit.pt.cel putin 1 pr.sim; 1- Ing.instal.san.cu exp.in dome.supus licit.pt.cel putin 1 pr.sim. CV semnat si stampilat in original; copie a diplomelor de studii, a atestatelor/certif.prof.valab.la data deschiderii of.decl.care sa dem.disponib.pt.implicarea in echipa of.Decl.ref.partea din ctr.indepl.de subctr.Se va prez.ac.asoc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2011 13:00
Locul: Municipiul Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia (imputernicirea societatii) si o copie a actului de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Achizitii
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, et.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. 021 305 55 30, Email: [email protected], Fax: 021 305 55 87, Adresa internet (URL): www.pmb.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2011 14:59