Licitatie Publica - Servicii de exploatare a statiei de epurare Alunis Fata Mare Valea Colbului, jud. Maramures
Anunt de participare numarul 91373/24.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CONVERSMINS.A.
Adresa postala: STRADA MENDELEEV, NUMARUL 36-38, ETAJ 2, CAMERA 34-35, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii Contracte, Tel.021.316.80.19, In atentia: FLORENTINA MARTINESCU, Email: [email protected], Fax: 021.316.80.19, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere Publica
Activitate (activitati)
Altele: Conservare si inchidere mine
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de exploatare a statiei de epurare Alunis Fata Mare Valea Colbului, jud. Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Sat Ilba, Comuna Cicarlau, jud. Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 5, 270, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual, valoarea estimata maxima a contractului subsecvent: 1.317.600 lei, exclusiv TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de exploatare a statiei de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
65120000-0 - Exploatarea unei statii de epurare a apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de exploatare a statiei de epurare, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 270, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 79.000 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006- Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare- Certificatul constatator - privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurarilor sociale de stat, fonduri speciale etc.), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit- Certificat de inregistrare- Se solicita ca operatorul economic sa prezinte documente din care sa rezulte obiectul de activitate in domeniul colectarii si epurarii apelor uzate: cod CAEN 3700.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistrat de organele competente, in copie, semnata si stampilata pe fiecare pagina, cu mentiunea conform cu originalul.2.Declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile (2006, 2007, 2008).3. Declaratii bancare corespunzatoare pentru demonstrarea indicatorului lichiditate generala.4. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte angajamentul ca are disponibilitatea de mijloace financiare de a sustine prestarea serviciilor pe o perioada de trei luni in situatia in care, din motive obiective, autoritatea contractanta nu poate efectua platile pentru prestatiile efectuate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita realizarea unei cifre de afaceri medii anuale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, egala sau mai mare decit valoarea minima impusa de 2.600.000 lei. Se solicita Lichiditate generala mai mica sau egala cu 100%. Se va prezenta scrisoare de bonitate bancara pentru demonstrarea indicatorilor economico financiari solicitati, emisa cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare si locul prestarii serviciilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului- Declaratie privind echipamentele tehnice si utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea informatiilor referitoare la servicii similare prestate in ultimii 3 ani (cod CPV 65.120.000), avand o valoare cumulata, egala sau mai mare decat valoarea de 1.300.000 lei, exclusiv TVA. Se solicita asigurarea personalului de specialitate nominalizat in caietul de sarcini, respectiv: 1 sef statie, 2 electricieni, 2 lacatusi mecanici, 3 operatori, 1 laborant, 2 muncitori. Se solicita asigurarea acelor utilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, corespunzatoare tehnologiei. Se prezinta copie autorizare laborator si, dupa caz, contract de prestari servicii laborator autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S252-338069 din 30.12.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 10:00
Locul: SC CONVERSMIN SA Bucuresti, sector 1, Str. Mendeleev, nr. 36 38, sala de licitatii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: : Bd.Unirii; nr.37; Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030833, Romania, Tel.021-408.36.00, Email: [email protected], Fax: 021-408.36.00
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CONVERSMIN SA , Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Mendeleev, nr.36-38, etaj 5, cam.63, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010366, Romania, Tel.021/3114298, Email: [email protected], Fax: 021/3118399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2009 14:06