Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de exploatare si asigurare a functionarii cazanelor termice- proprietate a Universitatii de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti


Anunt de participare numarul 134230/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala: Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania, Punct(e) de contact: Ing. Daniela Paunescu, Tel. +40 213184716, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 213184716, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de exploatare si asigurare a functionarii cazanelor termice- proprietate a Universitatii de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti, conform anexelor atasate.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 774, 193.54RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Perioada prestarii serviciilor este de 4 ani ( 2012-2016), respectiv: Per.mai - decembrie2012 ? in valoare de 129.032, 26 Lei fara TVA; Per.ianuarie- decembrie2013 ? in valoare de 193.548, 38 Lei fara TVA; Per. ianuarie- decembrie2014 ? in val.de 193.548, 38Lei fara TVA;Per.ianuarie-decembrie2015? in val.de 193.548, 38Lei fara TVA;Per.ianuarie-aprilie 2016?in val.de 64.516, 13 Lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de exploatare si asigurare a functionarii cazanelor termice- proprietate a Universitatii de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 774, 193.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In suma de 15.483, 87lei ( suma nu depaseste 2% din valoarea estimata a contractului de achizitiei ? conform art.86 alin 1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa obligatoriu in exteriorul plicului care contine oferta operatorului economic.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.U.S.A.M.V. Bucuresti : cont Trezorerie sector 1 RO66TREZ701504601X000420, CUI - RO4602041 Se va constituii la incheierea contractelor subsecvente si va fi10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.Forma de constituire a garantieide buna executie: conform cu art.90, alin.1, 2 sau 3din HG 925/2006cu completarile si modificarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din pretul fiecarui contract subsecventfara TVA.USAMV cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420USAMV - CUI - RO4602041.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, sanatate si fond de somaj valabile lunii anterioare celei in care se depun ofertele, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : -Prof. univ. dr. Diaconescu Stefan ? rector
-Prof. univ. dr. Alecu Ioan Nicolae ? presedintele Universitatii
-Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? prorector
-Prof. univ. dr. Stanica Florin ? prorector
-Prof. univ. dr. Vlagioiu Constantin ? prorector
-Ing. Mariana Postamentel ? director general administrativ
Ec. Bragadireanu Ioana ? director economicMembrii comisiei de evaluare a ofertelor:
-Presedinte- Ing. Mariana Postamentel
-Membru- Ing. Pandelea Marius
-Membru- Sef Lucr. Dr. Ing.Purdoiu Serban-Membru- Administrator Petre Lospa-Membru- Ing. Daniela PaunescuDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, Fisa de informatii generale Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil pana la data depunerii ofertelor. Ofertantii trebuie sa aiba obiect de activitate corespuzator serviciilorpentru care depun oferta, 1. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul de activitate trebuie sa fie corespunzator lucrarilor pentru care depune oferta.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de Informatii generale
Se va prezenta fisa de Informatii generale ? formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare, cu completarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari- formularul nr. 6
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere
Listaprincipalelor servicii executate in ultimii 3 ani ? formular nr. 9
Experienta similara? incheierea si indeplinirea a minimum unui contract care a avut ca obiect executia unor categorii de servicii similare celor supuse prezentei licitatii. Contractul va fi insotit de procesele verbale , recomandare/certificat de buna executie din partea autoritatii contractante / beneficiarului .Recomandarea trebuie sa includa, cel putin modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv. formularul nr.10
Certificat/diploma de calificare profesionala? instalator
Certificat/diploma de absolvire ? fochist
Certificat/diploma de calificare profesionala- electrician
Autorizatie eliberata de ISCIR- fochist
Autorizatie eliberata de ISCIR- responsabil cu supravegherea tehica a instalatiilor si echipamentelor
Autorizatie eliberata de ISCIR- responsabil cu supravegherea lucrarilor de instalatii sub presiune
Autorizatie eliberata de ISCIR- montare, instalare, reparare, intretinere cazane
Informatii privind asociatii
Informatii privind subcontractantii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
la etapa finala a licitatiei electronice vor fi invitati sa participe ofertantii care au depus oferte admisibile. Inivtatia se va transmite pe cale electronica. Etapa finala va afea o singura runda(24h) ce va fi anuntata ulterior.Ofertantii participanti trebuie sa se inregistreze in SEAP ca operatori economici pentru a putea participa la faza de licitatie electronica.In etapa finala de licitatie electronicase va reoferta pretul ofertei.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Dupa runda de reofertare, operatorul economic clasat pe primul loc va transmiteautoritatii contractante formularul de ofertacompletat cu noua valoare rezultata in urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 11:00
Locul: USAMV Bucuresti, Bdul Marasti nr.59, sector 1, Corp A Rectorat- demisol, Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii firmelor participante pe baza se imputernicire sau delegatie , ambele cu numar de inregistrare .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ^2 alin. (1) lit. a) din OUG 34/2006 actualizata, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic USAMVBucuresti
Adresa postala: Bdul Marasti nr.59, sector 1, Corp A Rectorat, Parter, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011464, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer