Licitatie Publica - Servicii de exploatare si intretinere sistem de alimentare cu apa din forajele FJ1, FJ2, FJ3, Statia de clorinare si Statia de tratare a apei
Anunt de participare (utilitati) numarul 130630/21.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +4 (021) 203 82 35, In atentia: Rodica BOBOC - [email protected], Email: [email protected], Fax: +4 (021) 203 13 15, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Societatea Nationala Nuclearelectrica S.A. Sucursala CNE Cernavoda
Adresa postala: Str. Medgidiei nr. 2, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: derulator contract, Tel. 0241.80.2251, In atentia: Gianina Daineanu, Email: [email protected], Fax: 0241.23.60.06
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de exploatare si intretinere sistem de alimentare cu apa din forajele FJ1, FJ2, FJ3, Statia de clorinare si Statia de tratare a apei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Cernavoda
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de exploatare si intretinere sistem de alimentare cu apa din forajele FJ1, FJ2, FJ3, Statia de clorinare si Statia de tratare a apei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 7, 620, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 100.000leiGarantie de buna executie: 10% din valoarea anuala medie a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; prezentare certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publie, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat; prezentare certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
Declaratie pe proprie raspundere privind cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani: minim 3.000.000 lei
Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea financiara (daca este cazul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani
-Certificat de- Certificat ISO 9001 / 2008 al prestatorului- Certificat de acreditare ISO17025/2005 sau echivalent, al laboratorului care efectueaza analize si emite buletine de analize
- Certificatul de acceptare pentru desfasurarea de activitati in zona radiologica eliberat de CNCAN conform Ordinul 228/2002 sau angajament ferm al ofertantului ca aceasta certificare va fi obtinuta in maxim 30 zile de la data comunicarii de adjudecare daca este declarat castigatorInformatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor . .
Angajamentul ferm al persoanei invocate privind sustinerea tehnica (daca este cazul)
Lista subcontractantilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA 24282-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2011 11:00
Locul: S.N. Nuclearelectrica S.A., Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SN Nuclearelectrica SA
Adresa postala: Str. Polona nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. 021 203 13 04, Fax: 021 203 13 15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2011 16:13