Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE EXTINDERE A SISTEMULUI EXISTENT DE GESTIUNE A INTREPRINDERII CU MODULUL DE PERSONAL SALARIZARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 75262/09.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Filiala de Furnizare a Energiei Electrice " Electrica Furnizare Transilvania Sud" SA
Adresa postala: Brasov, str.Pictor Luchian nr. 25, bloc 30, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Florentina Tanasie, Tel.0268305306, Email: [email protected], Fax: 0268305204, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SERVICII DE EXTINDERE A SISTEMULUI EXISTENT DE GESTIUNE A INTREPRINDERII CU MODULUL DE PERSONAL SALARIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: la sediul autoritatii contractante SC F.F.E.E. Electrica Furnizare Transilvania Sud SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extinderea aplicatiei existente de gestiune a intreprinderii cu modulul de resurse umane si salarizare sistemului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72260000-5 - Servicii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor depune oferte pentru intregul serviciu descris in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in valoare de 19500 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere . Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori economici, numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG nr 34/2006.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului , Certificat unic de inregistrare, certificat de inregistrare in scopusi de TVA, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat, pentru ultima luna incheiata financiar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceripe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare de 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii similare in valoare de 500.000 lei. .
- Precizarea avantajelor care rezulta in urma modernizarii aplicatiei de gestiune a resursei umane si calcul salarial prin declaratie pe proprie raspundere.
- Ofertantul sa aiba un sediu sau reprezentanta in Romania.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada unei cunoasteri temeinice a modelului sistemului informatic SAP ERP 6.0, inclusiv modulul de personal-salarizare, SAP HCM 6.0 [HR-PY]; aceasta cunoastere va fi demonstrata prin contracte de implementare si suport SAP HCM 6.0 [HR-PY], cu valori ce totalizeaza cel putin 120.000 Euro in ultimii 3 ani.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada posibilitatii constituirii unei echipe formate din cel putin 3 consultanti SAP-HR [angajati proprii] cu cel putin 1 an vechime in firma si experienta demonstrata in proiecte de suport SAP HCM [HR-PY]: actualizari si configurari specifice de client, instalari SAP patches, suport in exploatare, dezvoltari.
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are cel putin un angajat certificat SAP AG in modulul HR-PY, cu certificat in vigoare la data depunerii ofertei si cu experienta de minimum 2 ani in proiecte de implementare SAP HR-PY- [Romania] ], - Ofertantul trebuie sa fie certificat ISO 9001:2001 si ISO 27001:2005.(sau similar)
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Declaratie privind personalul responsabil cu indeplinitrea contractului insotita de CV-urile persoanelor nominalizate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.04.2009 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante Brasov, str Pictor Luchian nr. 25, bl. 30, cam. E17-Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicicii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Numarul de candidati selectati: minim 5
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FFEE ELECTRICA FURNIZARE TRANSILVANIA SUD SA - Serviciul juridic
Adresa postala: str. Pictor Luchian nr. 25, bl.30, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500193, Romania, Tel.0268305999, Fax: 0268305204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer