Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de extindere baza de date aplicatie RNCIS ?


Anunt de participare numarul 135595/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Calificari (ANC)
Adresa postala: an image Autoritatea Nationala pentru Calificari P-ta. Valter Maracineanu nr. 1-3, Intrarea B, etaj 2, cam. 164-166, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010155, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Eugen Zaharia, Tel. +40 213130050, In atentia: Alina Gavriliuc, Email: [email protected], Fax: +40 213130053, Adresa internet (URL): http: //www.anc.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de extindere baza de date aplicatie RNCIS ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CALIFICARIPiata Valter Maracineanu 1-3, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de prestare ?Servicii de extindere baza de date aplicatie RNCIS ? implica cadrul legal de realizare a solu?ieinformatice ce va asigura imbunata?irea capacita?ii Registrului Na?ional al Calificarilor din Inva?amantul Superior-RNCIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72230000-6 - Servicii de dezvoltare de software personalizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de extindere baza de date aplicatie RNCIS
Valoarea estimata fara TVA: 425, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participarein suma fixa de 8500 lei reprezinta 2% din valoarea estimata a contractului de achizitie publicaPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare conform Art. 86 1) din HG 925/2006. In conditiile in care garantia de participare se constituie prin virament bancar virarea se va face in contul RO 54TREZ7005009XXX006558, deschis la A.T.C.P. Mun. Bucuresti , beneficiar AUTORITATEA NATIONALA PENTRU CALIFICARI, se prezinta OP.Cursul euro va fi cel practicat de BNR in data publicarii in SEAP a anuntului de participare.In conformitate cu art. 278/1 din OUG 34/2006 in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa, ANC va retine contestatarului din garantia de participare 1%din valoarea estimata a contractului, respectiv4205 lei. Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 %din valoarea contractului, in leifara TVA.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valabila pe durata de valabilitate a contractului.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa mentioneze modul in care se va putea executa garantia, respectiv: - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea si va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul; Formular A
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181, OUG 34/2006; Declaratia pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit c)1 si lit d) din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertulsustinator, daca este cazul; Formular B
- Certificat de participare cu oferta independenta; Formular C
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, se va prezenta atatde subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul; Formular D. Listapersoanelorcu functii de deciziein aprobarea, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este: Sorin Eugen Zaharia, Margareata Ivan, Lucia Mira, Daniela Hrisca, Alexandru Enescu, Catalin Silvestru, Adrian Doliniuk, Natalia Marin, Alina Gavriliuc;
- Certificat de atestare fiscalaprivind plata obligatiilor la bugetul consolidat general, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat fiscal de taxe si impozite locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreazacu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; - Certificat constatator emis de ONRC;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Formular E
In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleUltimul bilant contabil sau extrase de bilan?
a) Persoanele juridice romane vor atasain copie - Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant, document inregistrat la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.
b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt unitati de statsau unitati private
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a personalului resposabil pentru indeplinirea contractului de servicii
Personalul utilizat de ofertant va acoperi urmatoarele profile:
Project Manager: Experienta in domeniul IT&Cminim 3 ani
Minim 3 ani experienta coordonare echipe consultanti in proiecte similare.
Certificari pentru Managementul Proiectelor de tip PMP sau echivalent
Arhitect de solutii software:
3 ani experienta in realizarea de arhitecturi de solutii software
Curs de instruire si pregatire in analiza de business de tip Certified Professional for Requirements Engineering sau echivalent eliberata de un furnizor de training autorizat
Administrator baze de date: 3 ani experienta in administrarea bazelor de date
Certificari de tipul Oracle Certified Professional?administrator baze de date, Oracle Certified Implementation Specialist?data warehouse, Oracle Enterprise Manager Certified Implementation Specialist, Oracle Database Performance Tuning Certified Expert sau echivalent
Personalul utilizat de ofertant va acoperi urmatoarele profile:
Dezvoltatorde software: 3 ani experienta in realizarea aplicatiilor cu baze de date
Diploma de participare la cursuri de programare a bazelor de date de tip Oracle sau echivalentSpecialist testare software:
3 ani experienta in testarea aplicatiilorCertificari ISTQB CertifiedTester, Advanced Level, Test Analyst si ISTQB Certified Tester, Advanced Level, Test Manager sau echivalente
Standarde de asigurare a calitatii Certificare a sistemului calitatii (ISO 9001/2008) sau certificate echivalente emise de organisme organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2012 12:00
Locul: Sediul ANC, Piata Valter Maracineanu nr.1-3, intrarea B, etaj 4, camera 330, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, numai cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 cu nr. Contract POSDRU/86/1.2/S/61152
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
VI.3) Alte informatii
Intrucat procedura de atribuire este offline in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Datele privind sustinerea asocierea si subcontractarea vor fi prezentate in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 actualizataAtentie: - documentele prezentate, a caror valabilitate este expirata la data deschiderii ofertei, sunt considerate lipsa;
- in cazul ofertantilor de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
- documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor;
- documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.- ofertantul care prezinta garantia de participarela 50 % din valoarea solicitata, va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. Formular KConditii de participare la sedinta de deschidere: imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Autoritatea Nationala pentru Calificari
Adresa postala: Piata Valter Maracineanu nr.1-3, sector 1, ,Localitatea: Bucure?ti, Cod postal: 010155, Romania, Tel. +40 213130050, Email: [email protected], Fax: +40 213130053
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer