Licitatie Publica - Servicii de finisare a tipariturilor - lacuire UV selectiva, lucioasa, mata, glitter, celofanare lucioasa si mata, embosare, executare clisee
Anunt de participare numarul 79631/10.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIAAUTONOMA MONITORUL OFICIAL
Adresa postala: Str. Parcului, nr. 65, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Punct(e) de contact: Simona Roxana Crimu, Tel.318.51.20, Email: [email protected], Fax: 318.51.09, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Tipografie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de finisare a tipariturilor - lacuire UV selectiva, lucioasa, mata, glitter, celofanare lucioasa si mata, embosare, executare clisee
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 890, 231.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: lunar, in functie de comenzile clientilor RAMO
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de finisare a tipariturilor - lacuire UV selectiva, lucioasa, mata, glitter, celofanare lucioasa si mata, embosare, executare clisee
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79821000-5 - Servicii de finisare a tipariturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 operatie de lacuire UV selectiva lucioasa, cant min 70.000 coli-max 385.000 coli;Lot 2 operatie de lacuire UV selectiva mata, cant min 500 coli - max 40.000 coli;Lot 3 operatie de lacuire UV selectiva glitter cant min 500 coli - max 85.000 coli; Lot 4 operatie de celofanare lucioasa cant min 60.000 coli-max 450.000 coli; Lot 5 operatie de celofnare mata cant min 90.000 coli - max 1.145.000 coli; Lot 6 operatia de embosare cant min 10.000 coli - max 130.000 coli; Lot 7 operatie de executare clisee cant min 1000 cm-max 100.000 cm
Valoarea estimata fara TVA: 1, 890, 231.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
DA -Garantie de participare, vezi anexa B pentru fiecare lot in parte
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea la art 181
Certificat de atestare fiscala elib compartimentul impozite si taxe locale
Certificat de atestare fiscala elib de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale
Certificat Constatator in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani
3 Recomandari
Declaratie referitoare la instalatii, utilajele si echip tehnice
Mostre de tiparituri finisateMostre de clisee executate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret format 70x100
50%
Descriere: Pret format 70x100 cm
2.
pret formt 50x70 cm
6%
Descriere: Pret format 50x100
3.
Pretul sitei serigrafice
24%
Descriere: Pretul sitei serigrafice
4.
Tirajul
10%
Descriere: Tirajulse achita contravaloare sitei serigrafice
5.
Productivitatea operatiei
10%
Descriere: Productivitatea operatiei coli//ora format 70x100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29.09
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2009 10:00
Locul: La sediul RAMO, Str Parcului, nr 65 sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti din partea ofertantilor cu imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012345, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cnostinta de catre contestator despre actul pe care il acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RAMO Serviciul Juridic
Adresa postala: Str Parcului nr 65 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012329, Romania, Tel.021.318351.20, Fax: 021.318.51.09, Adresa internet (URL): www.monitoruloficial.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2009 08:59