Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de foraj sonde de petrol si gaze pe uscat pe intreg teritoriul Romaniei


Anunt de participare (utilitati) numarul 111828/24.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OMV PETROM S.A
Adresa postala:  Calea Dorobantilor, nr.239, Sector 1, Bucuresti, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010567, Romania, Punct(e) de contact:  ANCA NITA, Tel. 0732740964, Email:  [email protected], Fax:  0040 21 4060470, Adresa internet (URL):  www.petrom.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
OMV PETROM SA - Petrom City
Adresa postala:  Str. Coralilor nr. 22, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal 013329 Departamentul Aprovizionare, etajul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  Florin BROTEA, Tel. +40 (0) 372 855 385, In atentia:  Florin BROTEA, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.petrom.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
OMV PETROM SA - Petrom City
Adresa postala:  Str. Coralilor nr. 22, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal 013329 Departamentul Aprovizionare, etajul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  Florin BROTEA, Tel. +40 (0) 372 855 385, In atentia:  Florin BROTEA, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.petrom.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
OMV PETROM SA - Petrom City
Adresa postala:  Str. Coralilor nr. 22, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal 013329 Registratura, Departamentul Aprovizionare, etajul 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013329, Romania, Punct(e) de contact:  Florin BROTEA, Tel. +40 (0) 372 855 385, In atentia:  Florin BROTEA, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.petrom.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de foraj sonde de petrol si gaze pe uscat pe intreg teritoriul Romaniei
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: intreg teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 99, 253, 000 si 198, 506, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: : intre 1 si 3 contracte subsecvente pentru fiecare din cele 8 loturi cu o durata de 1, 2 ani
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de forare sonde de petrol si gaze pe intreg teritoriul Romaniei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
76431000-3 - Servicii de forare de puturi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile se solicita in cadrul a 8 loturi dupa cum urmeaza: Lot 1: Servicii de foraj pentru sonde cu instalatii avand capacitatea statica de 100 tone metrice in carlig (RO 1) - pentru un numar minim de 329 si un numar maxim de 1410 zile de operareLot 2: Servicii de foraj pentru sonde cu instalatii avand capacitatea statica de 160 tone metrice in carlig (RO 2)- pentru un numar minim de 322 si un numar maxim de 1380 zile de operareLot 3: Servicii de foraj pentru sonde cu instalatii avand capacitatea statica de 450 tone metrice in carlig (RO 3)- pentru un numar minim de 413 si un numar maxim de 1770 zile de operareLot 4: servicii de foraj pentru sonde cu instalatii avand capacitatea statica de 100 tone metrice in carlig (RO 4)- pentru un numar minim de 273 si un numar maxim de 1170 zile de operareLot 5: servicii de foraj pentru sonde cu instalatii avand capacitatea statica de 160 tone metrice in carlig (RO 5)- pentru un numar minim de 371 si un numar maxim de 1590 zile de operareLot 6: servicii de foraj pentru sonde cu instalatii avand capacitatea statica de 320 tone metrice in carlig (RO 6)- pentru un numar minim de 385 si un numar maxim de 1650 zile de operareLot 7: servicii de foraj pentru sonde cu instalatii avand capacitatea statica de 50 tone metrice in carlig (RO 7) - pentru un numar minim de 392 si un numar maxim de 1680 zile de operareLot 8: servicii de foraj pentru sonde cu instalatii avand capacitatea statica de 160 tone metrice in carlig (RO 8)- pentru un numar minim de 343 si un numar maxim de 1470 zile de operare
Valoarea estimata fara TVA: intre 99, 253, 000 si 198, 506, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.03.2011 pana la 31.03.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar part (EURO): instr de garantare: Lot 1:96000;Lot 2:95000, Lot 3:250000, Lot 4:81000, Lot 5:108000, Lot 6:186000, Lot 7:73000, Lot 8:99000, Gar buna exec: 5% din pretul fiec contr subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in materie de achizitii publice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8: Ofertantul nu se afla in situatia descrisa la art 180 si art 181 din OUG 34/2006; Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea, Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 , Declaratiei privind calitatea de participant la procedura, Cazier judiciar sau orice alt document echivalent, Istoricul litigiilor, Declaratie privind conflictul de interese, Certificat de participare cu oferta independenta, Copii ale documentelor originale ce definesc constitutia sau statutul legal, locul de inregistrare si locul principal de desfasurare a activitatii, Certificat constatator in copie legalizata sau in original emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor sau orice alt document echivalent prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, Atestat de foraj emis de ANRM sau echivalent valabil la data limita pentru depunerea ofertelor si cel putin un an dupa data depunerii ofertei. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea urmatoarelor documente, pentru fiecare lot in parte: 1. extrase din bilanturile contabile pentru exercitiile financiare 2007, 2008, 2009 din care sa reiasa cifra de afaceri, contul de profit si pierdere; 2. Raportul auditorilor pentru situatiile financiare aferente anilor financiari 2007, 2008, 2009; 3. declaratia privind cifra de afaceri in ultimii 3 ani; 4. Adresa/comunicare/document in original, emis de o organizatie/institutie financiara care sa precizeze ca situatia financiara a ofertantului a fost examinata si ca pe baza acestei examinari, operatorul economic ce participa la procedura individual sau in asociere este eligibil in orice moment pentru obtinerea unei linii de credit, asa cum este indicat pentru fiecare lot, daca va fi solicitata. Acest document trebuie sa contina in mod obligatoriu coordonatele de contact ale persoanei care a semnat aceasta comunicare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiarii serviciilor similare din care sa rezulte tipul servicii realizate, perioada in care s-au realizat si modalitatea de realizare, Declaratie privind infrastructura de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru si a contractelor subsecvente, Documente suport enumerate in Instructiuni catre ofertanti care sa demonstreze masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii pentru echipamentele descrise in Declaratia privind infrastructura de care dispune operatorul economic, Declaratie privind subcontractarea, Documentul de certificare a sistemului de management al calitatii si sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale Ofertantului, emise de terta parte sau echivalent, Manualul sistemului de management al calitatii si sistemului de management al securitatii si sanatatii ocupationale in vigoare la data depunerii ofertei, Ultimul raport de audit pentru sistemul de management al calitatii si pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale, care nu trebuie sa fie emis inainte de decembrie 2007, Declaratie privind respectarea prevederilor legislative referitoare la conditiile de munca si protectia muncii la nivel national.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Componenta tehnica
30%
Descriere: Conform Anexa 1 din Instructiuni catre Ofertanti
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform documentatiei de atribuire anexata, dupa realizarea evaluarii integrale a ofertelor. Factorul de evaluare ce face obiectul licitatiei electronice este pretul intr-o runda de 24 ore.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
E&P RIGS/1/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.01.2011 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.01.2011 13:00
Locul: OMV Petrom SA, Divizia E&P -Petrom City, Departamentul Aprovizionare, etaj 4, str. Coralilor nr.22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor, autoritatii contractante, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantii trebuie sa prezinte documentele ce insotesc oferta si oferta in limbile romana si engleza. Evaluarea se realizeaza cu utilizarea ofertei si a documentelor care insotesc oferta in limba engleza
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email:  [email protected], Fax:  0040213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala:  Bdul Unirii nr. 37 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 04567 , Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  04567, Romania, Tel. 0040214083600, Fax:  0040214083700, Adresa internet (URL):  www.tmb.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Petrom SA - Corporate Affairs - Legal Division
Adresa postala:  Calea Dorobantilor nr 239, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010567 , Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010567, Romania, Tel. 0040214060433, Email:  [email protected], Fax:  0040214060433, Adresa internet (URL):  www.petrom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer