Licitatie Publica - Servicii de formare a personalului in cadrul proiectului NEURON-retea de integrare, coordonare si monitorizare a strategiilor de dezvoltare locala din regiunea de granita Maramures-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk
Anunt de participare numarul 63735/12.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Dan Cocosila, Tel.0262-211947, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-211947, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de formare a personaluluiin cadrul proiectului NEURON-retea de integrare, coordonare si monitorizare a strategiilor de dezvoltare locala din regiunea de granita Maramures-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Baia Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de formare a personaluluiin cadrul proiectului NEURON-retea de integrare, coordonare si monitorizare a strategiilor de dezvoltare locala din regiunea de granita Maramures-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk, dupa cum urmeaza:
Lot 1: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiei informatice Microsoft Project Professional
Lot 2: Cursuri de formare in Management si Managementul de Proiect
Lot 3: Cursuri de formare in Strategie si Planificare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79632000-3 - Servicii de formare a personalului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiei informatice Microsoft Project Professional
Lot 2: Cursuri de formare in Management si Managementul de Proiect
Lot 3: Cursuri de formare in Strategie si Planificare
Valoarea estimata fara TVA: 28, 300EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pentru lotul 2 in valoare de 1400 RONGarantie de buna executie7, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Comunitatii Europene (Phare)Bugetul de stat (cofinantare nationala)Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
imputernicire de semnatura pentru persoana care semneaza oferta; Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181; Cazier fiscal ;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie ;Autorizatie de functionare sau echivalent ;Statut si Contract de Societate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular Informatii generale Situatiile financiare pentru anii2006 si 2007, vizate si inregistrat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- conform ultimului bilant contabil operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii doi (2) ani va fi cel putin egala cu de doua (2) ori valoarea ofertei depuse;
- in cazul in care oferta este depusa in asociere, cifra medie de afaceri cumulata pe ultimii doi (2) ani va fi cel putin egala cu de doua (2) ori valoarea ofertei depuse
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare preDeclaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani (Formularul F)state in ultimii 3 ani (Formularul C2)- Curriculum vitae pentru personalul cheie (Formularul H5)Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii(Formularul E)Documente care sa ateste cerinele minime de logistica referitoare la sala de curs Daca este cazul se va completa Formularul D cu subcontractantii si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul si/sau subcontractantul(ii)/asociatul(ii) trebuie sa fie firma(e) inregistrate si specializat(e)pentru executarea serviciilor ofertate- indeplinirea in ultimii trei (3) ani a cel putin doua (2) proiecte similare cu serviciile licitate.- prezentarea a cel puin doua (2) recomandari din partea altor beneficiari ai serviciilor similare prestate de catre ofertantCerinte minime de personal: Lot 1: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiei informatice Microsoft Project Professional-1 coordonator ;
-minim 2 lectori nominalizati;Lot 2: Cursuri de formare in Management si Managementul de Proiect-1 coordonator ;
-minim 2 lectori nominalizati;Lot 3: Cursuri de formare in Strategie si Planificare-1 coordonator ;
-minim 2 lectori nominalizati;* se vor anexa CV-urile persoanelor nominalizate.-sala curs, in Baia Mare, dotata cu minimum 10 PC, un laptop, un videoproiector si un ecran de proiectie;
-sala va fi: in proprietate inchiriata sau identificata ca fiind disponibila pentru a fi inchiriata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2008 14:00
Locul: Consiliul judetean Maramures cam 126
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor si membrii comisiei
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Codul proiect: RO-2005/017-539.01.01.24Titlu proiect: NEURON-RETEA DE INTEGRARE, COORDONARE SI MONITORIZARE A STRATEGIILOR DE DEZVOLTARE LOCALA DIN REGIUNEA DE GRANITA MARAMURES-ZAKARPATIA-IVANO-FRANKIVSKProiect finantat prin: Programulde vecinatate Romania Ucraina 2004 - 2006Linia bugetara PHARE :220202 Nr. de referinta :2005/017-539.01.01.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic, coordonare activitati locale
Adresa postala: str. Gh. Sincai nr. 46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262 214659, Email: [email protected], Fax: 0262 215597, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2008 14:05