Licitatie Publica - Servicii de formare a personalului in cadrul proiectului TURISM TRANSCARPATIC RETEA PENTRU PROMOVAREA TURISMULUI IN REGIUNILE MARAMURES, ZAKARPATIA SI IVANO-FRANKIVSK
Anunt de participare numarul 62814/02.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Cocosila Dan, Tel.0262-211947, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-211947, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de formare a personaluluiin cadrul proiectului TURISM TRANSCARPATIC RETEA PENTRU PROMOVAREA TURISMULUI IN REGIUNILE MARAMURES, ZAKARPATIA SI IVANO-FRANKIVSK
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de servicii de Formare a personalului in cadrul proiectului TURISM TRANSCARPATIC RETEA PENTRU PROMOVAREA TURISMULUI IN REGIUNILE MARAMURES, ZAKARPATIA SI IVANO-FRANKIVSK
Cursuri de specialitatepentru membrii echipeide implementare a proiectului dupa cum urmeaza:
o Engleza pentru turism;
o Formarea de ghizi turistici;
o Profesionisti in Ecoturism;
o Managementul proiectelor in turismTotal valoare estimata contract: 42.000 Euro, fara TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74542000-0 - Servicii de formare a personalului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cursuri de specialitatepentru membrii echipeide implementare a proiectului dupa cum urmeaza:
o Engleza pentru turism;
o Formarea de ghizi turistici;
o Profesionisti in Ecoturism;
o Managementul proiectelor in turism
Valoarea estimata fara TVA: 42, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare va fi 2.500 RON;Garantia de buna executie a contractului 7, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul de vecinatate Romania Ucraina 2004 2006Proiect: TURISM TRANSCARPATIC cod proiect : RO-2005/017-539.01.01.15,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Certificateprivind impozitele si taxele;Declaratie privind calitatea de participant la Procedura;Declaratie art.181;Cazier fiscal;Certificat constatator Oficiul Registrului Comertului;Autorizatie de functionare;Statut si Contract de Societate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pentru anii2006 si 2007;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- conform ultimului bilant contabil operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 2 ani va fi cel putin egala cu de doua (2) ori valoarea ofertei depuse
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Curriculum vitae pentru personalul cheie;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Solicitat Nesolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea serviciilor ofertate.- indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 2 proiecte similare cu serviciile licitate.- Sisteme de e-learning-1 coordonator;
-minim 2 lectori nominalizati;sala curs, in Baia Mare, dotata cu un laptop, un videoproiector si un ecran de proiectie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2008 11:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 136
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic, coordonare autoritati locale
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262215090, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2008 12:27