Licitatie Publica - Servicii de formare a personalului, necesare implementarii proiectului ?PROCES DECIZIONAL LA NIVEL M.A.I. ? EFICIENTA SI COERENTA?
Anunt de participare numarul 101512/03.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala: Str.Eforie, nr. 3, Sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Punct(e) de contact: Coman Ionica, Tel. 021.303.70.80, interior 10647, In atentia: Coman Ionica, Email: [email protected], Fax: : 021.313.27.61, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de formare a personalului, necesare implementarii proiectului ?PROCES DECIZIONAL LA NIVEL M.A.I. ? EFICIENTA SI COERENTA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Derularea activitatilor pentru care se face achizitia mentionata vor avea loc in Bucuresti, zona centrala. Adresa exacta va fi pusa la dispozitia lectorilor la momentul semnarii contractelor
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de formare a personalului, necesare implementarii proiectului ?PROCES DECIZIONAL LA NIVEL M.A.I. ? EFICIENTA SI COERENTA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de formare a personaluluiin vederea sustinerii modulelor de curs prevazute in contract, pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor necesare resursei umane in vederea imbunatatirii managementului ciclului politicilor publice
Valoarea estimata fara TVA: 300, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 6.000 lei.Garantia de buna executie a se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din bugetul proiectul ?Proces decizional la nivel M.A.I. ? Eficienta si Coerenta?, aprobat prin OMAI nr. 170/30.07.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS, Cazier judiciar pentru administrator / administratori.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale ?Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii (2007, 2008 si 2009) este mai mare decat echivalentul in lei a: 50.000 Euro.- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii (2007, 2008 si 2009) este pozitiva.In cazul in care ofertantul nu indeplineste cerintele minime de calificare prezentate mai sus, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara din ultimii 3 ani- Formularul nr.7, Informatii privind proportia la care contractantul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora-Formularul nr.8, Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate lectorilor pentru indeplinirea contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul(op.ec. sau membrii asocierii de op. ec., impreuna) trebuie sa aiba experienta in elaborarea de studii, cercetari, manuale.Criterii de calificare?lector politici publice, Preg. prof. si aptitudini?Studii sup. univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii postuniv.(diploma de master sau doctorat)intr-unul din urmatoarele domenii: st. sociale si/sau politice, admin. publica, juridic sau economic? Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza; Ex. prof. generala?Minimum 3 ani exp. prof. in domeniul pol. publice; Atestare ca formator sau cadru didactic univ.;Exp. prof. specifica? Exp. dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de special. in domeniul pol. publice, Exp. in sustinerea cursurilor cu tema politici publice. Criterii de calificare?lector planificare strategica, Preg. prof. si aptitudini Studii sup. univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau studii univ. absolvite cu diploma de master sau de doctorat, intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte sociale si/sau politice, admin. publica, juridic sau economic? Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza;Exp. prof. generala ?Minimum 5 ani exp. prof. din care cel putin 2 ani in domeniul planificarii strategice.?Atestare ca formator sau cadru didactic universitar; Exp. prof. specifica? Exp. dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de special. in domeniul planificarii strategice, Exp. in sustinerea cursurilor cu tema planificare strategica.Criterii de calificare?lector planificare bugetara, Preg. prof. si aptitudini, Studiisup. univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniv. absolvite cu diploma de master sau de doctorat, intr-unul din urmatoarele domenii: stiinte sociale si/sau politice, admin. publica, juridic sau economic;?Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza; Exp. prof. generala ?Minimum 5 ani exp. prof. din care cel putin 2 ani in domeniul planificarii bugetare.?Atestare ca formator sau cadru didactic universitar;Exp. prof. specifica?Exp. dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de special. in domeniul planificariibugetare, Exp. in sustinerea cursurilor cu tema planificare bugetara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 07.09.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor? Directia Economico Administrativa, Str.Eforie, nr.3, Sector5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici, cu imputernicire si act de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din bugetul proiectul ?Proces decizional la nivel M.A.I. ? Eficienta si Coerenta?, aprobat prin OMAI nr. 170/30.07.2009
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Criterii de calificare? lector manag. strategic, Preg. prof si aptitudini-Studiisup. univ. de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniv. absolvite cu diploma de master sau de doctorat, intr-unul din urmatoarele domenii: st. soc. si/sau pol., admin. publica, juridic sau ec. ?Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza ;Exp prof generala ?Minimum 3 ani exp. prof. din care cel putin 2 ani in domeniul manag. strategic;?Atestare ca formator sau cadru didactic univ; Exp.prof. specifica Exp. dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de sp. in domeniul manag. strategic, Exp. in sustinerea cursurilor cu tema manag. strategic.Criterii de calificare?lector manag. de proiect Preg. prof.si aptitudini? Studiisup. univ de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniv. absolvite cu diploma de master sau de doctorat, intr-unul din urmatoarele domenii: st.sociale si/sau politice, admin publica, juridic sau ec.;abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza;Exp. prof. generala ?Min 5 ani exp. prof. din care cel putin 3 ani in domeniul manag. de proiect;?Atestare ca formator sau cadru didactic univ.;Exp. prof. specifica? Exp. dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de sp.in domeniul manag. de proiect ?Exp. in sustinerea cursurilor cu tema management de proiect.Criterii de calificare?lectorevaluare-Pregatire prof. si aptitudini ?studiisup. univ de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau postuniv. absolvite cu diploma de master sau de doctorat, intr-unul din urmatoarele domenii: st.soc si/sau pol., admin. publica, juridic sau ec.?Abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza;Exp. prof. generala ?Minimum 5 ani exp. prof. din care cel putin 3 ani in domeniul evaluarii;Atestare ca formator sau cadru didactic univ.;Exp. prof. specifica Exp.dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de sp. in domeniul evaluarii.?Exp. in sustinerea cursurilor cu tema evaluare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213321240, Email: [email protected], Fax: 0213195183, Adresa internet (URL): http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor-Directia Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei, nr.1A, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax: 0213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2010 18:54