Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de formare a personalului, necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, Cod SMIS 2284.


Anunt de participare numarul 104489/21.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor - Directia Generala Financiara
Adresa postala:  Str. Eforie, nr.3, sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050036, Romania, Punct(e) de contact:  Florina Paun, Tel. 021.303.70.80, interior 10647, In atentia:  Florina Paun, Email:  [email protected], Fax:  021.313.27.61, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de formare a personalului, necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, Cod SMIS 2284.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Derularea activitatilor pentru care se face achizitia mentionata vor avea loc in una dintre urmatoarele localitati: Brasov, Poiana-Brasov, Bran, Moeciu, Predeal, Sinaia, Sibiu, Sighisoara. Locatia finala va fi comunicata lectorilor in timp util, pentru indeplinirea obligatiilor din prezentul contract.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de formare a personalului, necesare implementarii proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, Cod SMIS 2284.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80500000-9 - Servicii de formare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia serviciilor de formare a personaluluiin vederea sustinerii modulelor de curs prevazute in contract, pentru dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor necesare resursei umane in vederea imbunatatirii managementului ciclului politicilor publice.
Valoarea estimata fara TVA: 241, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare este de 3600 lei.Garantia de buna executie a se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Acest contract este finantat din bugetul proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, Cod SMIS 2284, aprobat prin OMAI nr. 193 / 21.08.2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere / subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006) - Formularul nr.4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.5, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), Cazier judiciar pentru administrator / administratori asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privindsituatia economica si financiara (Fisa de informatii generale)?Formular nr.6, Situatiile financiare aferente exercitiilor financiare 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii (2007, 2008 si 2009) este mai mare decat echivalentul in lei a: 75.000 Euro.- media rezultatului net al exercitiului financiar al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pentru anii (2007, 2008 si 2009) este pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind experientadin ultimii 3 ani calculati de la momentul publicarii anuntului de participare in SEAP (Formularul nr.7)-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat cu succes un contract ce a presupus sustinerea unui modul de curs de cel putin 5 zile in unul din urmatoarele domenii: politici publice, management de proiect, evaluare.
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile solicitate lectorilor pentru indeplinirea contractului de servicii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 7, ofertantul are obligatia de a prezenta contracte si recomandari.?lector politici publice, studii superioare in stiinte sociale si/sau politice, administratie publica, juridic sau economic;abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, minimum 3 ani experienta profesionala in domeniul politicilor publice; atestare ca formator sau cadru didactic universitar, experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul politicilor publice, experienta in sustinerea cursurilor cu tema politici publice, -lector planificare strategica-studiisuperioare in stiinte sociale si/sau politice, administratie publica, juridic sau economic, abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, minimum 5 ani experienta profesionala din care cel putin 2 ani in domeniul planificarii strategice, atestare ca formator sau cadru didactic universitar, experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul planificarii strategice-lector planificare bugetara-studiisuperioare in stiinte sociale si/sau politice, administratie publica, juridic sau economic;abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, minimum 5 ani experienta profesionala din care cel putin 2 ani in domeniul planificarii bugetare, experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul planificariibugetare, ? lector management strategic-studiisuperioare in stiinte sociale si/sau politice, administratie publica, juridic sau economic; abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, minimum 3 ani experienta profesionala din care cel putin 2 ani in domeniul managementul strategic;atestare ca formator, ? lector management de proiect, studiisuperioare in stiinte sociale si/sau politice, administratie publica, juridic sau economic;abilitatea de a elabora documente de raportare si analiza, -lectorevaluare, studiisuperioare in stiinte sociale si/sau politice, administratie publica, juridic sau economic, experienta dovedita in elaborarea de studii si alte lucrari de specialitate in domeniul evaluarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.10.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2010 12:00
Locul: Ministerul Administratiei si Internelor ? Directia Economico Administrativa, Strada Eforie, nr.3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta publica de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti ai operatorilor economici ofertanti, pe baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Acest contract este finantat din bugetul proiectului ?PROCESE DECIZIONALE EFICIENTE LA NIVELUL ADMINISTRATIEI PUBLICE LOCALE DIN ROMANIA?, Cod SMIS 2284, aprobat prin OMAI nr. 193 / 21.08.2009.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213321240, Email:  [email protected], Fax:  0213195183, Adresa internet (URL):  http: /portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Administratiei si Internelor
Adresa postala:  Piata Revolutiei, nr.1A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010086, Romania, Tel. 0213141376, Fax:  0213130219, Adresa internet (URL):  www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2010 16:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer