Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de formare profesionala a functionarilor publici si a personalului contractual din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Tulcea


Anunt de participare numarul 75115/08.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala: Str. Pacii 20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Aspazia Costachescu, Tel.0240-511960, Email: [email protected], Fax: 0240-513071, Adresa internet (URL): www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de formare profesionala a functionarilor publici si a personalului contractual din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: locatiile ofertate
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de formare profesionala a functionarilor publici si a personalului contractual din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Tulcea, pentru anul 2009.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de formare profesionala a functionarilor publici si a personalului contractual din aparatul de specialitate al Consiliului Judetean Tulcea, pentru anul 2009. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a de a achizitiona servicii suplimentare de maxim 20% din valoarea contractului si in limita alocatiilor bugetare.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 754EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular 12B)
Declaratia privind calitatea de participant la procedura Formular 12C
Certificat de Atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara privind achitarea catre bugetul consolidat al statului a obligatiilor de plata, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre bugetul local a obligatiilor de plata, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte domenului de activitate: servicii de formare profesionala
Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 15.000 euro. Bilantul contabilpe ultimii 3 ani, 2006, 2007, 2008, vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 15.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii in ultimii 3ani Formular 12E.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular 12 I. Ofertantul trebuie sa prezinteCV-urile formatorilor angajati in regim permanent si colaboratori precum si copii ale contractelor de colaborare.
Ofertantul trebuie sa prezinte baza tehnica de care dispune si pe care o va implica in derularea programelor de perfectionare. - Formular 12 H
Dovada inscrierii in Registrul National al Furnizorilor de Formare Autorizati a furnizarilor de formare prevazuti la art.22 lit. d) din OG 1066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionala a functionarilor publici.
Ofertantul trebuie sa prezinte autorizarea cursurilor care se deruleaza in domenii pentru care exista standarde ocupationale elaborate si aprobate in conditiile legii, de catre Comisia Nationala de Formare a Adultilor.
Ofertantul trebuie sa prezinte autorizarea ca formatori a lectorilor colaboratori.
Ofertantul trebuie sa prezinte copii ale contractelor cu unitatile hoteliere unde se vor desfasura programele de formare.Se solicita dupa caz, completarea formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cel putin 3 prestatii de aceeasi natura si complexitate cu obiectul supus procedurii de achizitie (se solicita si copie dupa respectivele contracte).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul serviciilor
90%
Descriere: lei/cursant/curs de 5 zile, fara TVA
2.
Facilitatile acordate
10%
Descriere: reducerile de tarif, exprimarea procentuala
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3567
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Tulcea, cam.6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul ofertantului sau o persoana imputernicita de acesta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021- 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea-Directia Contencios Juridic si Administratie Locala
Adresa postala: str.Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240511960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2009 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer