Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Formare Profesionala pentru competentele tehnici de vanzare, vanzare consultativa, formare de formatori


Anunt de participare numarul 111333/12.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC BANCA TRANSILVANIA SA
Adresa postala:  STR. GEORGE BARITIU NR.8, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400027, Romania, Punct(e) de contact:  STR. GEORGE BARITIU NR.8, Tel. 0264407150, In atentia:  MANUELA PIHOC, Email:  [email protected], Fax:  0264407179, Adresa internet (URL):  www.bancatransilvania.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Formare Profesionala pentru competentele tehnici de vanzare, vanzare consultativa, formare de formatori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: CLUJ NAPOCA, BUCURESTI SI ALTE LOCATII
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect realizarea si sustinerea de catre Prestator a unor programe de formare profesionala, care sa dezvolte competentele tehnici de vanzare, vanzare consultativa si formare de formatori a salariatilor Beneficiarului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului de servicii este formarea, evaluarea si certificarea competentelor dobandite de minim 285 de angajati ai achizitorului, ce ocupa pozitii de management si de executie, in cadrul unor programe de perfectionare recunoscute la nivel national ? privind competentele tehnici de vanzare, vanzare consultativa, formare de formatori.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: 5.000 RONGARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 5 % din valoarea Contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European - FSE, Buget National si bugetul propriu al achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
N/A
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Formular 2, Declaratie privind eligibilitatea
Prezentare Formular 3, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
Prezentare Cazier fiscal sau echivalent, valabil la data depunerii ofertei
Prezentare Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat-valabil la data depunerii ofertei
Prezentare Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca acesta nu are obligatii restante la bugetul local-valabil la data depunerii ofertei
Prezentare Formular nr. 4, Declaratie de integritate prin care ofertantul declara ca nu a incercat sa influenteze aplicarea procedurii de atribuire
Prezentare Certificat constatator emis de ORC sau orice alte documente din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate categoria de servicii ce face obiectul procedurii de achizitie publica(cod CAEN 8559) si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei.
Prezentare Certificat unic de inregistrare (CUI) emis de ONRC sau alt document echivalent.
Prezentare Autorizatii eliberate de CNFPA pentru programe de perfectionare privind competenta management general. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, dupa caz. Documentele prezentate de catre persoane fizice/juridice straine, in conformitate cu legislatia lor nationala, vor fi insotite de traducerea legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare Declaratie privind media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani financiari ? media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici) trebuie sa depaseasca suma de300.000 RON.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 5 cu datele financiare potrivit conturilor sale anuale.Prezentare Bilanturi contabile privind incheierea exercitiului financiar la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente, in copie semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilorDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, respectiv avand in vedere Bilanturile contabile mentionate mai sus, prezentate de catre fiecare membru al grupului.
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna ? in cazul asocierii) trebuie sa faca dovada ca are experienta in implementarea de programe de formare similare.Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a finalizat, incepand cu 01.01.2007 si pana la data depunerii ofertei contracte de servicii de perfectionare pentru competente tehnici de vanzare, vanzare consultativa, formare de formatori, cu o valoare egala sau mai mare de 150.000 RON;Aceasta va fi dovedita prin prezentarea de declaratii ale clientilor (beneficiarilor) / recomandari / contracte in format original / copie legalizata / copie conform cu originalul. Aceste documente vor contine urmatoarele informatii: a) datele complete de identificare ale clientului / beneficiarului; b) numarul de angajati formati in competente de management si/sau negociere.Prezentarea Formularului 6 - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic cantitativ
30%
Descriere:
3.
Tehnic calitativ
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2010 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 15:00
Locul: STR. GEORGE BARITIU NR. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTII SAU REPREZENTATII ACESTORA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Formare profesionala continua pentru angajatii din domeniul financiar-bancar ? ADAPTIBA TEAM?, ID proiect nr. 48684, in cadrul Axei prioritare 3 - ?Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si a intreprinderilor?, Domeniul major de interventie 3.2 - ?Formare si sprijin pentru intreprinderi si angajati pentru promovarea adapatabilitatii"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Procedura folosita: - Procedura competitiva, cu respectarea principiilor OUG 34/2006 pentru achizitia de servicii din Anexa 2B - servicii de formare profesionala si a instructiunii 26 din 31.08.2010 emisa de Autoritatea de Management pentru Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane din cadrul Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2010 09:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer