Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA PRIVIND CALIFICAREA SOMERILOR IN OCUPATIA DE INSPECTOR IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA


Anunt de participare numarul 134456/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA ARGES
Adresa postala: PITESTI, STR. REPUBLICII, NR. 11, COD 110062, JUD. ARGES, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110062, Romania, Punct(e) de contact: badescu nicolae, Tel. +40 248266431, Email: [email protected], Fax: +40 248222582, Adresa internet (URL): Pitesti, Bulevardul Republicii, nr.11, judetul Arges, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
Altele: selectia fortei de munca
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA PRIVIND CALIFICAREA SOMERILOR IN OCUPATIA DE INSPECTOR IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant si de formare profesionala
Locul principal de prestare: AJOFM ARGES LOC PITESTI, STR REPUBLICII, NR. 11, JUD ARGES
TEL 0248/222415 0248/266431
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul cererii de oferte consta in desemnarea furnizorului unic de servicii de formare profesionala pe anul 2012, incheierea si atribuirea contractului de servicii privind calificarea unui numar de 20 someri in ocupatia de INSPECTOR IN DOMENIUL SANATATII SI SECURITATII IN MUNCA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit: prestarea de catre furnizor, la solicitarea Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arges, a serviciului de calificare a somerilor, pentru dobandirea de competente profesionale in ocupatia inspector in domeniul sanatatii si securitatii in munca, pentru un numar de 20 persoane care beneficiaza de servicii gratuite de formare profesionala/ anul 2012, in conditiile legii.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 880RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1% din valoarea estimata a contractului, prin scrisoare de garantie bancara sau cu ordin de plata in contul RO44TREZ0465005XXX000150 Trezoreria Pitesti
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul asigurarilor de somaj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conform caietului de sarcinisi a fisei de date atasate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile act. 181 din ordonanta
certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice;certificatul de cazier fiscal eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice;certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale. certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului; certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; autorizatia eliberata de Comisia de Autorizare conform careia pot organiza cursuri de calificare in ocupatia de inspector in domeniul sanatatii si securitatii in munca.
documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional si autorizatia eliberata de Comisia de Autorizare conform careia pot organiza cursuri de calificare in ocupatia de inspector in domeniul sanatatii si securitatii in munca.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
10%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
30%
Descriere:
3.
experienta similara
5%
Descriere:
4.
resurse umane
30%
Descriere:
5.
tehnici si metode de lucru
23%
Descriere:
6.
aspectul general al ofertei
2%
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2012 14:00
Locul: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer