Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de formare profesionala: program de perfectionare pentru ocupatia muzeograf (cod COR: 243103)


Anunt de participare numarul 114406/22.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI
Adresa postala:  Str. I.G. Bibicescu nr. 6, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220103, Romania, Punct(e) de contact:  Sectorul Cercetare - Dezvoltare, Tel. 0252333049; 0252333048, In atentia:  Boieru Lucian, Email:  [email protected], Fax:  0252333039, Adresa internet (URL):  www.episcopiaseverinului.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Episcopia Severinului si Strehaiei
Adresa postala:  Str. I.G. Bibicescu nr. 6, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220103, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul Registratura, Tel. 0252333048; 0252333049, In atentia:  Sectorul Cercetare - Dezvoltare, Fax:  0252333039
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitati de cult
Activitate (activitati)
Altele: culte religioase
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de formare profesionala: program de perfectionare pentru ocupatia muzeograf (cod COR: 243103)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Localitatile Baile Herculane ( jud. Caras-Severin), Dr.Tr.Severin (jud. Mehedinti), Caransebes (jud. Caras-Severin), Resita (jud. Caras-Severin).
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitionarea de servicii de formare profesionala - program de perfectionare pentru ocupatia muzeograf (cod COR: 243103), autorizat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor, pentru un numar de 250 de participanti - angajati ai Episcopiei Severinului si Strehaiei si Episcopiei Caransebesului.
Durata unui curs de formare va fi de 240 de ore.
Fiecare curs de formare se va desfasura pe grupe si va avea o durata totala de 30 de zile (8 ore/zi), cuprinzand trei module dupa cum urmeaza:
- modulul 1:10 zile (80 ore), din care pregatire teoretica 10 zile(80 ore);
- modulul 2:15 zile (120 ore), din care pregatire teoretica 2 zile (16 ore) si pregatire practica 13 zile (104 ore)
- modulul 3:5 zile (40 ore), din care care 3 zile (24 ore) recapitulare si 2 zile (16 ore) examinare.
Cursurile de formare se va realiza cu participarea unui numar de aproximativ 25 participanti/grupa la teorie si 24/grupa la practica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona cursuri de formare profesionala in ocupatia de muzeograf (cod COR 243103) pentru un numar de 250 de participanti.
Durata unui curs de formare va fi de 240 de ore.
Fiecare curs de formare se va desfasura pe grupe si va avea o durata totala de 30 de zile (8 ore/zi), cuprinzand trei module dupa cum urmeaza:
- modulul 1:10 zile (80 ore), din care pregatire teoretica 10 zile(80 ore);
- modulul 2:15 zile (120 ore), din care pregatire teoretica 2 zile (16 ore) si pregatire practica 13 zile (104 ore)
- modulul 3:5 zile (40 ore), din care care 3 zile (24 ore) recapitulare si 2 zile (16 ore) examinare.
Cursurile de formare se va realiza cu participarea unui numar de aproximativ 25 participanti/grupa la teorie si 24/grupa la practica.Se vor organiza cursuri de formare pentru cel putin doua grupe simultan.
Valoarea estimata fara TVA: 481, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.03.2011 pana la 31.10.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: 4.812, 50 lei. Valabilitate: 90 de zile.Garantia de buna executie este in cuantum de 5% din valoarea contractului de achizitie (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Proiectul POSDRU/81/3.2/S/53777 - ?PREGATIREA RESURSELOR UMANE PENTRU VALORIFICAREA SI PROMOVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL NATIONAL? - Proiect cofinantat din FSE prin POSDRU 2007 - 2013.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere: mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna - conform Documentatiei de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. 34/2006;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantii societatii comerciale sau document echivalent pentru ofertantii care au alt statut juridic;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica pentru ofertantii societatii comerciale sau document echivalent pentru ofertantii care au alt statut juridic;
- Autorizatie eliberata de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor pentru organizarea programului de perfectionare pentru ocupatia muzeograf;
Pentru personele fizice/juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
- Formular Informatii generale;
- Bilant contabil la data de 31.12.2009 inregistrat la institutiile competente;
- Scrisoare de bonitate emisa de o institutie bancara in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului de achizitie publica (servicii de formare profesionala) medie pe ultimii trei ani trebuie sa fie de cel putin: 962.500 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Fisei de date a achizitiei - Sectiunea I din Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt de participare:
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimi 3 ani;
- Formular Experienta similara;
- Recomandare / certificare de buna executie din partea beneficiarilor (se vor prezenta minim 3 recomandari emise de beneficiari in anul 2011);
- Declaratie privind echipamentele tehnice;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Informatii privind personalul de conducere si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului;
- CV-uri pentru personalul de conducere si personalul de specialitate implicat in derularea contractului de achizitie;
- Documente privind calificarea / formarea profesionala emise de institutii competentepentru personalul de specialitate;
- Contracte individuale de munca pentru coordonatorul de proiect, coordonatorii regionali si formatorii muzeografi;
- Declaratie privind subcontractantii;
- Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la protectia muncii, protectia mediului si prevenirea si stingerea incendiilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a derulat in ultimii trei ani programe / cursuri de formare profesionala (program de perfectionare) pentru ocupatia de muzeograf la care au participat si absolvit cel putin 225 de persoane.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal minimal (experti-cheie): 1 coordonator proiect - manager proiect (angajat cu contract individual de munca), 2 coordonatori regionali ? formatori (angajati cu contract individual de munca), 2 formatori muzeografi (angajati cu contract individual de munca).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Programa de pregatire
20%
Descriere: Conform Documentatiei de atribuire
3.
Suportul de curs
15%
Descriere: Conform Documentatiei de atribuire
4.
Metodele si instrumentele de predare
15%
Descriere: Conform Documentatiei de atribuire
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform Documentatiei de atribuire. Numar runde: 1.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
DA001_2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2011 11:00
Locul: Episcopia Severinului si Strehaiei - Drobeta Turnu Severin, Str. I.G. Bibicescu nr.6, jud. Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare, dupa caz experti cooptati, reprezentantii ofertantilor care prezinta imputernicire de participare la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia este finantata in cadrul Proiectului ?PREGATIREA RESURSELOR UMANE PENTRU VALORIFICAREA SI PROMOVAREA PATRIMONIULUI CULTURAL NATIONAL? - Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013. Nr. identificare proiect: POSDRU/81/3.2/S/53777
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 alin. 1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006 :5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Episcopia Severinului si Strehaiei - Sectorul Cercetare - Dezvoltare
Adresa postala:  Str. I.G. Bibicescu nr. 6, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220103, Romania, Tel. 0252333048; 0252333049, Email:  [email protected], Fax:  0252333039, Adresa internet (URL):  www.episcopiaseverinului.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer