Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de furnizare si implementare software de management al documentelor in cadrul Programului PO DCA ?Sprijinirea initiativelor de reducere a duratei de livrare a serviciilor publice??


Anunt de participare numarul 125405/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GIROC
Adresa postala:  Semenic nr. 54, Localitatea:  Giroc, Cod postal:  307220, Romania, Punct(e) de contact:  Iosif Ionel Toma, Tel. 0256.395.648, Email:  [email protected], Fax:  0256.395.798, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de furnizare si implementare software de management al documentelor in cadrul Programului PO DCA ?Sprijinirea initiativelor de reducere a duratei de livrare a serviciilor publice??
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Primaria comunei Giroc
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de furnizare si implementare software de management al documentelor in cadrul Programului PO DCA ?Sprijinirea initiativelor de reducere a duratei de livrare a serviciilor publice??, Primaria comunei Giroc, Str. Semenic, nr. 54, com. Giroc, jud. Timis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212311-2 - Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea documentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare servicii de furnizare si implementare aplicatii informatice de management al documentelor si modernizarea centrului pentru informare a ceta?enilor in cadrul Primariei comunei Giroc, jude?ul Timi?.
Valoarea estimata fara TVA: 646, 573RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 8.000 lei, constituita conform HG 925/2006. Garantie de buna executie - nesolicitat
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale: Fondul Social European Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (PO DCA).
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 11)- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare /altele echivalente, CUI, copie certificata- Certificat fiscal privind obligatiile de plata exigibile a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului si a obligatiilor de plata catre bugetele locale, original sau copie certificata, valabil la data licitatiei- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile in tara in care ofertantul este stabilit (pentru persoane juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 3 - bilantul cont pe anul 2009 si cel de la data de 31.12.2010 vizat si inreg de org comp, sau balanta de verif la data de 31.12.2010 in copie certificata - Cifra medie de af pe ult 3 ani (2008, 2009, 2010): cel put 700000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica2. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani3. Cerinte privind echipa de proiect4. o recomandare de la beneficiari (aut contractante sau clienti privati)5. Experienta similara6. Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Decl pr efect mediu anual al pers angaj si al cadr de cond in ultimii 3 ani 2. Lista princ prest serv din ult 3 ani - Fisa pr exper sim conf Form 4 3. Pt ech de implem proiect se va pp o lista cu min 9 pers cu urm componenta si calificari minime (cu prez CV: Project Manager ? 1 pers, Technical Manager ? 1 pers, Special in sist de operare, programare ? 2 pers, Special in impl sist si baze de date ? 2 pers, Special in probl de ad-tie publ ? 1 pers, Instruct ? 2 pers, Special suport local -1 pers, 4. Minim 1 recom din partea altor benef simil aut. contr sau clienti privati care sa ateste seriozitatea oferta in indepl oblig contr si prest serv impl sist de gest docum in per 2008 ? prez, (copie certificata) 5. Experienta similara poate fi dovedita de un contract de implementare sistem de gestiune documente cu valoare totala cumulata de minim 600.000 lei + TVA in care ofertantul sa faca dovada ca a implementat cel putin modulele prevazute in Caietul de sarcini la sectiunea Livrabile. Se vor prezenta in copie certificata contractul/contractele si documentele care atesta conformitatea livrabilelor. 8. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, daca e cazul Formular 6.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4844/15.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2011 12:00
Locul: Sala de consiliu a Primariei comunei Giroc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul Social European Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (PO DCA).
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala:  PIATA TEPES VODA, NR. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256494650, Email:  [email protected], Fax:  0256498092, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre actul autoritatii contractante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI GIROC
Adresa postala:  Str. Semenic, nr. 54, Localitatea:  Giroc, Cod postal:  307220, Romania, Tel. 0256395648, Email:  [email protected], Fax:  0256395798, Adresa internet (URL):  www.giroc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.07.2011 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer