Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de gestionare a proiectelor de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte situate in sectorul 4 al Municipiului Bucuresti, inclusiv a serviciilor de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier?


Anunt de participare numarul 136306/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Cormos, Tel. +40 213360360, Email: [email protected], Fax: +40 213360360, Adresa internet (URL): www.ps4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de gestionare a proiectelor de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte situate in sectorul 4 al Municipiului Bucuresti, inclusiv a serviciilor de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sector 4 Municipiul Bucuresti.
valoarea celui mai mic contract subsecvent este de 95.994 lei, exclusiv TVA.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 95, 994 si 3, 071, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cel mai mare contract subsecvent - 479969 lei, fara TVA; cel mai mic contract subsecvent - 95 994 lei, fara TVA;
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de gestionare a proiectelor si servicii de supraveghere a lucrarilor de reabilitare termicapentru 320 imobile din sectorul 4 al Municipiului Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71541000-2 - Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
320 imobile din sectorul 4 Bucuresti.
Valoarea estimata fara TVA: intre 95, 994 si 3, 071, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a) Cuantumul garantiei de participare este de 60.000 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile). c) - Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integrala sau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Scrisoarea de garantie bancara se va constitui in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, conform formularului nr.12. d) Ofertantul va face mentiunea in documentul privind garantia de participare, ca se supune prevederilor art.2781 (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Documentul care atesta garantia de participare va fi prezentat separat, nefiind inclus in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior; NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare in original, in afara plicului vor fi respinse la deschidere. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului subsecvent, fara TVA - formular nr. 13. Modul de constituire a garantiei de buna executie - in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Ofertantii vor specifica in cadrul propunerii financiare pentru care varianta de retinere a garantiei de buna executie opteaza.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (3)din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget Local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr. 11A.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006- Formular nr.23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.34.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- privind plata obligatiilor la bugetul de stat ?(in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA-Certificatele prezentat vor prezenta situatia obligatiilor scadente la plata, in luna anteriora celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006-Formular nr.4In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Persoanele responsabile pentru procedura: POPESCU Alexandru - ViceprimarENE Costel-Director Directia EconomicaBALAN Maria-Director Directia JuridicaCORMOS Adrian Director Directia Dezvoltare Urbana7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr.5 Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator ? valabil la data depunerii ofertelor, in original/copie legalizata/copie cu mentiunea conform cu originalul? emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.In situatia in care ofertantul clasat pe locul I a prezentat certificatul constatator in copie, i se va solicita originalul sau copia legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat, in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, care sa ateste existenta societatii ? original sau copie legalizata.2.actul constitutiv ofertantului in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, daca sunt continute in documente separate, impreuna cu toate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3anide 958.000 lei Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual, leu/euro, comunicat de BNR/BCE. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest indicator (cumulul valorilor se compara cu cerinta minima).Completarea formularului nr. 6- Fisa cu informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara sa fie minim de 479.000 lei - valoarea cumulata a serviciilor prestate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie mai mare decat valoarea serviciilor ce vor fi prestate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit(raportare la cel mai mare contract subsecvent).Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de recomandari pentru cele mai importante servicii - Formularul nr.8.
2. Resurse umane - personal disponibil, minim: -cel putin 2(doua) persoane cu calificare de manager de proiect cu experienta specifica in cel putin un proiect similar -inginer de cantitati -cel putin 1(una) persoana- studii superioare in domeniul constructiilor, experienta specifica in cel putin un proiect similar. -inginer planificare si control proiecte - cel putin 1(una) persoana - sa aiba studii superioare si sa aiba o experienta specifica in cel putin un proiect similar -cel putin 10(zece) persoane autorizate, conform legii, ca diriginti de santier in domeniul constructii civile cu categoria de importanta a cladirii cel putin C -cel putin 5(cinci) persoane autorizate, conform legii, ca diriginti de santier in domeniul instalatii pentru constructii- instalatii sanitare si termo-ventilatie, instalatii electrice si instalatii de gaze.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (conform formularului nr. 9.
Standarde de asigurare a calitatii Certificatul SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent, privind Sistemul de management al calitatii (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data deschiderii ofertelor.
Standard de calitate referitoare la mediu Certificatul SR EN ISO 14001/2005, sau echivalent, privind sistemul de management de mediu pentru activitatile ce fac obiectul contractului(copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului, cu dovada scrisa a imputernicirii si copie a cartii de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilite pentru depunerea ofertelor, In cazul in care ofertantul doreste sa opereze modificari in oferta deja depusa, acesta are obligatia de a asigura primirea si inregistrarea modificarilor respective de catre autoritatea contractanta pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru a fi considerate parte a ofertei, modificarile trebuie prezentate in conformitate cu prevederile de la punctul IV.4.3., cu amendamentul ca pe plicul exterior se va marca, in mod obligatoriu si inscriptia ?MODIFICARI?Oferta care este depusa/transmisa la o alta adresa a autoritatii contractante decat cea stabilita in anuntul de participare ori care este primita de catre autoritatea contractanta dupa expirarea datei si orei limita pentru depunere se returneaza nedeschisa.Participanti la sedinta de deschidere: reprezentantii imputerniciti ai ofertantului, cu dovada scrisa a imputernicirii si copie a cartii de identitate.Autoritatea contractanta va pune la dispozitia prestatorului urmatoarele documente : -un exemplar din documentatia tehnica de executie;
-detaliile de executie;
-caietele de sarcini;
- un exemplar din contractul de lucrari incheiat cu constructorul;
- avizele, acordurile si autorizatiade construire.In situatiile in care, pe durata lucrarilor sau la sfarsitul acestora, valoarea efectiva a serviciilor ce fac obiectul contractului subsecvent va diferi de valoarea contractata, se vor face reglarile necesare pe fiecare imobil in parte, pe baza de acte aditionale la contractul subsecvent in cauza. Nu vor fi acceptate reglari prin compensare de sume intre imobile.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile OUG 34/2006, modificata si completata ulterior.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii - Directia de Dezvoltare Urbana
Adresa postala: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040532, Romania, Tel. +40 213360360, Email: [email protected], Fax: +40 213360360, Adresa internet (URL): www.ps4.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2012 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer