Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire a efectivelor


Anunt de participare numarul 9678/17.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01971
Adresa postala: Str. Aeroportului nr. 2, Localitatea: Clinceni, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Cornel Trifu, Tel.+4021 4567249-140, Email: [email protected], Fax: +4021 4567246
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
U.M.01971
Adresa postala: Str. Aeroportului nr. 2, Oficiul Postal BRAGADIRU, Localitatea: Clinceni/ILFOV, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Casieria unitatii, Tel.+40 21 4567249-196, In atentia: Ana Albu
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
U.M.01971
Adresa postala: Str. Aeroportului nr. 2, Oficiul Postal BRAGADIRU, Localitatea: Clinceni/ILFOV, Cod postal: 077025, Romania, Punct(e) de contact: Casieria unitatii, Tel.+40 21 4567249-196, In atentia: Ana Albu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire a efectivelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 370, 505.13 si 4, 324, 269.33RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 02.07-31.12.2007: minim 597.124, 17/maxim 748.964, 57 (lei fara TVA); 01.01-31.12.2008: minim 923.696, 32/ maxim 1.161.040, 92 (lei fara TVA); 01.01-31.12.2009: minim 923.696, 32/ maxim 1.161.040, 92 (lei fara TVA); 01.01-31.12.2010: minim 925.988, 32/ maxim 1.253.222, 92 (lei fara TVA).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor unitatilor militare dislocate in cazarma Clinceni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantit.maxime totale, pe norme de hrana(N), in zile hrana/om: N1 35%=8450, N1 100%=17152, N6 35%=118300, N6 50%=265500, N6 100%=46956, N6A=15000, N6B=2430, N8=1380, N11=4640, N12B=82620, N12C=600, N12D=2535
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 370, 505.13 si 4, 324, 269.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de particip.: 67339lei/20000euro-scris. de garantie bancara/o.p. sau fila de cec-vizate de banca emitenta Garantie de buna exec: 5% din pretul contractului-scris. de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din bugetul de stat. Plata se face cu ordin de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea acordului-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi exclusi din cadrul procedurii de atribuire operatorii economici care se incadreaza in vreuna din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind informatiile generale. 2. Bilantul contabil (extras) din 2006. (modelele de declaratii se gasesc in documentatia de atribuire)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 Nivel minim - prezentarea fisei cu date complete. 2. Nivel minim - ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) in valoare de minim 2.700.000 lei / 806.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a princip. serv. prestate-ultimii 3 ani 2.Recomandari 3.Autorizatii sanitar-veterinare ptr. punctele de lucru si mijl. de transport din oferta. 4.Declaratie cu informatii privind dotari specifice si mijl. pe care se angajeaza sa le utilizeze 5.Declaratii cu informatii privind personalul angajat ptr. indepl. contractului (modelele de declaratii-in docum. de atribuire)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Nivel minim - cel putin unui contract (aceeasi grupa CPV), in val. minim 83000 euro (echivalent) 2.Nivel minim - cel putin o recomandare din partea unui beneficiar pentru un contract similar. 3.Nivel minim - prezentarea documentelor in original/copie legalizata. 4.Nivel minim - asig. cu tehnica si dotari, care sunt considerate de catre autoritatea contractanta strict necesare pentru indeplinirea contractului 5.Nivel minim - asig. personalului de specialitate care este considerat de catre autoritatea contractanta strict necesar pentru indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Suma se achita la casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2007 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti, reprezentantul Ministerului Finantelor Publice (U.C.V.A.P.).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Cantitatile minime totale estimate ale acordului-cadru, pe norme de hrana (N), exprimate in zile hrana/om: N1 35%=3380, N1 100%=17152, N6 35%=101400, N6 50%=171535, N6 100%=30660, N6A=12000, N6B=2430, N8=1380, N11=4640, N12B=69120, N12C=600, N12D=2535
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bld. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-040129, Romania, Tel.+40 21 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +40 21 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal. O copie a contestatiei va fi transmisa de catre contestator pe adresa autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii
Adresa postala: Str. Aeroportului nr. 2, Localitatea: Clinceni/ILFOV, Cod postal: 077025, Romania, Tel.+40 21 4567249-140, 144, Fax: +40 21 4567246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2007 22:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer