Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire a efectivelor in regim cantina


Anunt de participare numarul 56528/25.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01042 CURTEA DE ARGES
Adresa postala: Str. Victoriei, Nr. 12, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: RADU HERCIU, Tel.0248722450, 0248722451, 0248722452, In atentia: Compartimentului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0248721651, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire a efectivelor in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01042 Curtea de Arges, Str. Victoriei, Nr. 12, Curtea de Arges
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 516, 011.84 si 3, 566, 845.93RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract subsecvent: durata.01.09.2008 31.12.2008 valoare intre 138906 - 998108.42 lei fara TVA , al doilea contract subsecvent: durata.01.01.2009 31.12.2009 valoare intre 377105.83 - 2568737.5 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul este obligat sa asigure cel putin in zilele lucratoare prepararea si servirea a minimum unei mese calde precum si a unor suplimente de hrana in conformitate cu normele de hrana ale militarilor .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Minim 87.916 maxim 201.368 zile (portii) hrana/ om la diverse norme de hranire ale militarilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 516, 011.84 si 3, 566, 845.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului subsecvent. Se solicita garantia de participare in cuantum de: 6000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant unic sau in asociere pentru depunere de oferta comuna in cond. art. 44, alin. 1 si 2 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea prin care ofertantul nu se afla in situatia prevazuta de art. 180 din OUG 34 / 2006 formular tip2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) astfel-certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitate de creditor bugetar, valabil pana la data sedintei de deschidere a ofertelor-certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie (Consiliul Local) pentru persoane juridice, valabil pana la data sedintei de deschidere a ofertelor3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34 / 2006 formular tip4. Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala (se va prezenta in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Situatia financiara se va demonstra prin completarea fisei de informatii generale (formular tip - Sectiunea IV din D.A.)2. Recomandari din partea altor beneficiari / clienti (formular tip Sectiunea IV din D.A.).3. Bilantul contabil (la data de 31.12.2006 si 31.12.2007), vizat si inregistrat de organele competent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani este cel putin egala cu valoarea de 565.000 lei fara TVA, care reprezinta de 1, 5 ori valoarea minima a contractului subsecvent pe anul 2009. 2. Prezentarea a cel putin 2 recomandari referitoarea la prestarea serviciului de hranire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara.2. Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani3. Resurse tehnice- asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului subsecvent de servicii si pe care ofertantul le va folosi neconditionat in cadrul activitatii de hranire4. Resurse umane5. Asumarea prin oferta a Planului de imbunatatire (reabilitare) al spatiilor unde se desfasoara activitatea de hranire de catre ofertant in volumul precizat in Documentatia de Atribuire Formularul 15/ Sectiunea fomulare.6. Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine (in copie).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani (2005 - 2007) a cel putin 2 contracte care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare si a carui valoare a fost de cel putin 375.000 lei (RON) fara TVA in domeniul alimentatiei publice - preparare si servire hrana . 2. Completarea formularului tip care va contine valori, perioade de prestare si beneficiarii prestarilor de servicii de hranire in regim de cantina3. Completarea Formularului 5 din Documentatia de Atribuire. 4.Completarea anexelor din Documentatia de Atribuire Ofertantul trebuie sa dispuna de un numar suficient de bucatari, ospatari, sefi de sala, contabili, soferi, merceologi, etc. pentru a asigura prepararea hranei si servirea hranei in toate localurile mentionate in Documentatia de Atribuire . 5. Executarea imbunatatirilor - reabilitarilor in volumul solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 2611/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia se poate achizitiona si de la sediul UM 01042 Curtea de Arges, Str. Victoriei, nr. 12 prin plata in numerar, la casierie.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2008 12:00
Locul: Sediul UM 01042 Curtea de Arges, Str. Victoriei, Nr. 12, Curtea de Arges, jud. Arges, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa si carte (buletin) de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic UM 01107 Brasov
Adresa postala: Str. N. Titulescu nr. 1-2, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500010, Romania, Tel.0268411952, Fax: 0268415012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2008 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer