Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire a persoanelor private de libertate


Anunt de participare numarul 82553/21.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL COLIBASI
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR. 1, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN MITRICA, Tel.0248260000, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0248260599, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire a persoanelor private de libertate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Hrana se prepara la sediul prestatatorului si se transporta de catre acesta la beneficiar.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 382, 698RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie publica de servicii de hranire tip catering pentru persoanele private de libertate din cadrul Penitenciarului Colibasi si Penitenciarului Spital Colibasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - Penitenciarul Colibasi: minim 850, maxim 1000 persoane private de libertate pentru o perioada de 212 zile;
Lotul 2 - Penitenciarul Spital Colibasi: minim 153, maxim 246 persoane private de libertate pentru o perioada de 212 zile;
Valoarea estimata fara TVA: 2, 382, 698RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: in cuantum de 10000 lei pentru Lotul 1 si in cuantum de 3000 lei pentru Lotul 2. Garantie de buna executie: In cuantum de 8% din valoarea fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local);
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Bilantului contabil din ultimii doi ani (2007 si 2008), vizate si inregistrate de organele competente (copie autentificata), sau scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar recunoscute;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii), pentru fiecare lot de servicii in parte, aferenta ultimilor 3 ani in valoare de cel putin 1.700.000 RON / 400.000 euro;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare, beneficiarii si evidentierea experientei similare in ceea ce priveste prestarea de servicii de hranire in regim de cantina;
- Recomandari din partea altor beneficiari;
- Autorizatii sanitare (sanitar - veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport;
- Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani , al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului;
- Declaratie ca respecta normele impuse de HACCP (analiza riscului si puncte critice de control) ca va implementa sistemul de management al sigurantei alimentare conform H.G. nr. 924/2005, la nivelul propriei organizatii si isi asuma respectarea acestor principii in eventualitatea prestarii serviciilor, in cadrul punctelor de lucru organizate, pentru indeplinirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin 1 (un) contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare (aceeasi grupa CPV);
- Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar;
- Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima asigurarea cu tehnica si dotari, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, conform formularuluinr. 5 din Sectiunea III, Formulare si anexe din Documentatia de atribuire anexata la prezentul anunt;
- Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii, conform modelului prezentat in formularul nr. 6 din Sectiunea III, Formulare si anexe din Documentatia de atribuire anexata la prezentul anunt;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- Numarul de runde: 2;
- Elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total exprimat in lei fara TVA pe fiecare lot de servicii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
L77487
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S91-131348din13.05.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2009 10:00
Locul: Sediul Penitenciarului Colibasi, B-dul. Dacia, nr. 1, Loc. Mioveni, Jud. Arges.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitesti
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0248219374, Email: [email protected], Fax: 0248223828
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala: Penitenciarul Colibasi, b-dul Dacia, nr. 1, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Tel.0248260000, Email: [email protected], Fax: 0248260000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer