Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire efective


Anunt de participare numarul 70971/20.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 01684 ALBA IULIA
Adresa postala: Str. Mitropolit Alexandru Sulutiu Sterca nr. 2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510010, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU LUPU, Tel.0258813556, Email: [email protected], Fax: 0258812447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: UM 01684, str. Mitropolit Alexandru Sulutiu Sterca nr. 2, str. Lalelelor nr. 10, alba Iulia; UM 01020"I", str. Mihai Viteazu nr. 10, str. Valea Popii FN, Alba Iulia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 04.05.2009-31.12.2009=222054 RON, 01.01.2010-31.12.2010=358387 RON, 01.01.2011-31.12.2011=358387 RON, 01.01.2012-31.12.2012=358387 RON, 01.01.2013-30.04.2013=102785 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea si servirea hranei pentru mulitari, in principal a unei mese.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranire efective
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 30.04.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1% din valoarea estimata a acordului cadru = 14000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii: - de eligibilitate; - privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006; - CUI; - certificat constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data deschiderii, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; fisa de experienta similara; bilant contabil pe anii 2006, 2007 si balanta de verificare la 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente, autentificate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri (proprii): 750000 RON / 184730 EUR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani care va contine: valori, perioada de prestare, beneficiarii, recomandari, autorizatii sanitare pentru punctele de lucru si transport, informatii privind dotarea tehnica si utilaje.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Asigurarea personalului de specialitate. Informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, a personalului angajat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
financiar
80%
Descriere:
2.
tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria UM 01684 Alba Iulia, str. Mitropolit Alexandru Suluitiu Sterca nr. 2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2009 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2009 00:00
Locul: UM 01684 Alba Iulia, str. Mitropolit Alexandru Suluitiu Sterca nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisie ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de achizitii publice al UM 01684 Alba Iulia,
Adresa postala: str. Mitropolit Alexandru Sulutiu Sterca nr. 2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510010, Romania, Tel.0258813556, Email: [email protected], Fax: 0258812447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2009 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer