Licitatie Publica - Servicii de hranire efective
Anunt de participare numarul 50405/23.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 01684 ALBA IULIA
Adresa postala: Str. Mitropolit Alexandru Sulutiu Sterca nr. 2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510010, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU LUPU, Tel.0258813556, Email: [email protected], Fax: 0258812447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01684, Str. Mitropolit Alexandru Suluitiu Sterca, nr. 2, str. Lalelelor, nr. 10 Alba Iulia
UM 01020"I", str. Mihai Viteazu, nr. 10, str. Valea Popii FN, Alba Iulia
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 40 luni
Valoarea estimata fara TVA: 761, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.09.2008-31.12.2008=78276 RON, 01.01.2009-31.12.2009=227708 RON, 01.01.2010-31.12.2010=227708 RON, 01.01.2011-31.12.2011=227708
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prepararea si servirea hranei pentru militari in principal a unei mese.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranire efective
Valoarea estimata fara TVA: 761, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2008 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1% din valoarea estimata a acordului cadru = 7.614 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti, asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii: - de eligibilitate;
- privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006; -CUI;
- certificat constatator emis de Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data deschiderii, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; fisa de experienta similara; bilant contabil pe anii 2006, 2007 si balanta de verificare la 31.12.2007 vizate si inregistrate de organele competente autentificata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri(proprii): 683.124 RON/183.735 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine: valori, perioada de prestare, beneficiarii, recomandari, autorizatii sanitare pentru punctele de lucru si transport, informatii privind dotarea tehnica si utilajele.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Asigurarea personalului de specialitate. Informatii privind numarul mediu , in ultimele 12 luni, a personalului angajat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria UM 01684 Alba Iulia Str. Mitropolit Alexandru Sulutiu Sterca nr. 2
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2008 12:00
Locul: UM 01684 Alba Iulia Str. Mitropolit Alexandru Sulutiu Sterca nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisie, ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou achizitii publice al UM 01684
Adresa postala: Str. mitropolit Alexandru Sulutiu Sterca, nr. 2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510010, Romania, Tel.0258813556, Email: [email protected], Fax: 0258812447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2008 10:41