Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire efective


Anunt de participare numarul 27047/08.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Militar Liceal"Mihai Viteazul"
Adresa postala: B-dul Revolutiei, nr. 25, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510077, Romania, Punct(e) de contact: Iosif-Ioan Dee, Tel.0258834009, Email: [email protected], Fax: 0258834013, Adresa internet (URL): www.colmil-mv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire efective
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Colegiul Militar Liceal "Mihai Viteazul" si C.Z.S.O., B-dul Revolutiei 1989, nr.25, Alba Iulia;
U.M.01684, str. Mitropolit Alexandru Sterca Sulutiu, nr.2, Alba Iulia;
U.M.01020I, str. M.Viteazul, nr.10, str.Valea Popii, Alba Iulia;
U.M.02509, str.M.Viteazul, nr11, Alba Iulia.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 6, 594, 904RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 01.12.2007-31.12.2007 = 121.744 RON, 01.01.2008-31.12.2008 = 1.618.290 RON, 01.01.2009-31.12.2009 = 1.618.290 RON, 01.01.2010-31.12.2010 = 1.618.290 RON, 01.01.2011-30.11.2011 = 1.618.290 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciilor de hranire: -prepararea si servirea a trei mese si o gustare in cantitatile si contonutul caloric stabilit prin normele de hrana, pentru elevii Colegiului Militar;
- prepararea si servirea, la cerere, a hranei pentru cadrele militare si salariatii civili, conform normelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55100000-1 - Servicii hoteliere (Rev.1)
55510000-8-Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranire efective
Valoarea estimata fara TVA: 6, 594, 904RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1% din valoarea estimata a contractului = 69.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat, plata prin virament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii: - de eligibilitate; - privind neincadrarea in art.181 din O.U.G.34/2006; - CUI; - certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data deschiderii, in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;
Fisa de experienta similara;
Bilant contabil pe anii 2005, 2006 si balanta de verificare la 31.12.2006 vizate si inregistrate de organele competente (copie autentificata)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri (proprii) 4.000.000 RON/1.200.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine: valori, perioade de prestare, beneficiarii si evidentierea experientei similare, recomandari, autorizatii sanitare pentru punctele de lucru si transport, informatii privind dotarile specifice si utilajele
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Asigurarea personalului de specialitate. Informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, a personalului angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Colegiului Militar Liceal "Mihai Viteazul", B-dul Revolutiei 1989, nr.25, Alba Iulia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 10:00
Locul: Colegiului Militar Liceal "Mihai Viteazul", B-dul Revolutiei 1989, nr.25, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii tuturor ofertantilor pe baza de imputernicire sau delegatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinica Golescu, nr.3, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.0213199565, Email: [email protected], Fax: 0213199565
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinica Golescu, nr.3, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.0213199565, Email: [email protected], Fax: 0213199565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2007 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer