Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire externalizata


Anunt de intentie numarul 3509/28.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01760 Sebes
Adresa postala: Str. Calarasi nr. 76, Sebes, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: Artur Voica, Tel.0258 731616, In atentia: CHIRCA DORIN, Email: [email protected], Fax: 0258 731615
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de hranire externalizata
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de livrare sau de executare : U.M. 01760 Sebes
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 61, 916EUR
Servicii de hranire a personalului militar cu societati comerciale specializare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
55523000-2 - Servicii de catering pentru alte societati sau institutii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Pentru participarea la procedura de achizitie , societatile comerciale interesate vor trimite o scrisoare de intentie si vor ridica contra cost, documentatia licitatiei, de la sediul autoritatii contractante in perioada 12.03.2007-26.03.2007.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de achizitie este licitatie deschisa.Contractul de achizitie se va derula in perioada 01.05.2007-31.12.2007.Exista posibilitatea de prelungire pana la 3 ani , atribuirea unor noi contracte sa fie facuta prin procedura de"negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare" cu acelasi operator economic caruia i-a fost atribuit contractul initial , in temeiul prevederilor art.122 lit j)din O.U.G.34/2006
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamediului.ro ; www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2007 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer