Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 73689/18.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara01158
Adresa postala: Str. Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Punct(e) de contact: Mircea-Nicolae Raichici, Tel.(+4) (0) 266 314006, Email: [email protected], Fax: (+4) (0) 266 312985, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01158 Miercurea-Ciuc, str. Harghita nr. 203, jud. Harghita, cod postal 530152, ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea serviciilor de hranire pentru efectivele U.M. 01158 Miercurea-Ciuc si unitatile arondate (U.M. 01101 Miercurea-Ciuc si U.M. 01079 Miercurea-Ciuc)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea efectivelor la normele de hrana descrise in caietul de sarcini, dupa cum urmeaza:
- Norma de hrana nr. 1 (35%)- intre 3380 si 5564 ratii;
- Norma de hrana nr. 6 (35%) - intre 51220 si 84316 ratii;
- Norma de hrana nr. 11 cu 5010 calorii - intre 15 si 30 ratii;
- Norma de hrana nr. 11 cu 4360 calorii - intre 1 si 2 ratii;
- Norma nr. 12 B - intre 6624 si 10944 ratii;
- Norma nr. 12 C - intre 420 si 840 ratii;
- Norma nr. 12 D - intre 2760 si 4560 ratii.
Valoarea estimata fara TVA: intre 628, 065 si 1, 035, 385.94RON
II.2.2) Optiuni
Da
prelungirea contractului cu pana la 4 (patru) luni, in conditiile art. 6 din H.G. 925/2006
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Intre 1 si 4 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 6 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 10000 RON, sub forma de scrisoare bancara;
- Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA, sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract finantat de la bugetul de stat; plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor PubliceAgentia Nationala de Administrare Fiscala din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile catre bugetul de stat consolidat original sau copie legalizata;
- declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil la 31.12.2008 copie legalizata
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri pe anul 2008 sa fie de minim 2000000 RON sau echivalentul a 466930 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale;
- declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani (contracte cu valoare de minim 200000 RON fara TVA sau echivalentul a 46693 EURO fara TVA);
- recomandare de la un beneficiar specificat in declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
- document prin care se atesta implementarea sistemului de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent);
- document prin care se atesta implementarea sistemului de management al sigurantei alimentare HACCP conform H.G. nr. 924/2005;
- declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- in ultimii 3 ani operatorul economic a incheiat sau finalizat cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea activitatii de hranire (servicii de restaurant si de servire a mancarii cod C.P.V. 55300000-3 sau servicii de cantina si servicii de catering cod C.P.V. 55500000-5) si care a avut valoarea de minim 200000 RON fara TVA sau echivalentul a 46693 EURO fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-1007/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2009 10:00
Locul: La sediul U.M. 01158 Miercurea-Ciuc, str. Harghita nr. 203, jud. Harghita, ROMANIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa din care sa rezulte calitatea acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) (0) 21 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) (0) 21 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al autoritatii contractante (Unitatea Militara 01158 Miercurea-Ciuc)
Adresa postala: strada Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Tel.(+40) (0) 266 314006, Email: [email protected], Fax: (+4) (0) 266 312985
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2009 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer