Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 46837/19.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA NR. 01776 HUSI
Adresa postala: Mun. Husi, Str. 1 Decembrie, Nr. 48A, Jud. Vaslui, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Punct(e) de contact: Roman Laura, Tel.0235480271, Email: [email protected], Fax: 0235480030, Adresa internet (URL): Mun. Husi, Str. 1 Decembrie, Nr. 48A, Jud. Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M. 01776 Husi, Mun. Husi, Str. 1 Decembrie, Nr. 48A, Jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 532, 256 si 1, 526, 958RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii referitoare la hranirea personalului militar si civil contractual din Ministerului Apararii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii referitoare la hranirea unui efectiv minim zilnic de 105 persoane si maxim de 350 persoane (militari si personal civil contractual din cadrul U.M. 01776 Husi) - cod CPV 55510000-8 - Servicii de cantina - cu posibilitatea diminuarii, respectiv majorarii efectivului, in functie de incadrarea cu personal a Ministerului Apararii, precum si a altor activitati specifice (aplicatii, tabere, alte activitati desfasurate in afara garnizoanei etc), zilnic, la normele de hrana specificate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 532, 256 si 1, 526, 958RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 5300 lei, sub forma de scrisoare bancara - Garantia de buna executie: de 10% din valoarea minima a fiecarui contract subsecvent fara TVA, sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- contract finantat de la bugetul de stat; plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- conform art. 44 alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- certificate de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Pubice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local);
- prezentarea CUI (copie legalizata);
- prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii, prezentat in original, din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- certificate de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Pubice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local);
- prezentarea CUI (copie legalizata);
- prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii, prezentat in original, din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea fisei cu date complete 2- Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) la 532256(valoarea minimaestimata a acordului cadru). Cifra medie de afaceri va fi aferenta anilor pentru care se solicita prezentarea bilantului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Recomandari din partea altor beneficiari.2- Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine.3- Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.4- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1- Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar. 2- Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine. 3- Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a unuia sau mai multe contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare (aceeasi grupa CPV), a caror valoare, sa fie de minim 159677 lei, reprezentand 30% din valoarea minima estimata a acordului cadru. 4- Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima asigurarea cu tehnica si dotari, care sunt considerat strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii. 5- Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2008 12:00
Locul: U.M. 01776 Husi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor au dreptul sa participe reprezentantii tuturor ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Curtea de apel Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.021332.12.40, Email: [email protected], Fax: 021332.33.77
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01175 Iasi, Consilier juridic
Adresa postala: Str. Ghica Voda, nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700473, Romania, Tel.0232242046, Fax: 0232271666
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2008 20:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer