Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 46385/15.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01053 Predeal
Adresa postala: strada Rasnoavei nr. 1, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Punct(e) de contact: Traian Laurentiu Radulescu, Tel.0268-456548, Email: [email protected], Fax: 0268-456549, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara nr. 01053, Str. Risnoavei nr. 1, cod postal 505300, jud. Brasov, Predeal, ROMINIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii referitoare la hranirea personalului militar si civil contractual din Ministerului Apararii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea de servicii referitoare la hranirea unui efectiv mediu zilnic de 660 persoane (militari si personal civil contractual din cadrul U.M. 01053 Predeal si U.M. 01090 Predeal) - cod CPV 55510000-8 - Servicii de cantina - cu posibilitatea diminuarii, respectiv majorarii efectivului, in functie de incadrarea cu personal a Ministerului Apararii, precum si a altor activitati specifice (aplicatii, tabere, alte activitati desfasurate in afara garnizoanei etc), zilnic, la normele de hrana specificate in caietul de sarcini, pe timp de pace, in situatii de criza, criza majora si in teatrele de operatii.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 057, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 10.570 lei, sub forma de scrisoare bancara- Garantia de buna executie: de 5% din valoarea contractului fara TVA, sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- contract finantat de la bugetul de stat; plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- conform art. 44 alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- certificate de atestare fiscala (inclusiv plata contributiilor sociale) eliberat de Ministerul Finantelor Pubice sau unitatile sale subordonate , care au calitatea de creditor bugetar;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local);
- prezentarea CUI (copie legalizata);
- prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii, prezentat in original, din care sa rezulte urmatoarele informatii:
- obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Fisa de informatii generale pentru domeniul de activitate aferent contractului;
2- Prezentarea Bilantului contabil din ultimii doi ani (2005 si 2006), vizate siinregistrate de organele competente (copie simpla).
3- Listaa principalelor servicii prestate (experienta similara) in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1- prezentarea fisei cu date complete2- Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri (proprii) la2.114.158 lei (de cel putin de 2 ori mai mare decat valoarea estimata a contractului). Cifra medie de afaceri va fi aferenta anilor pentru care se solicita prezentarea bilantului economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1- Recomandari din partea altor beneficiari.
2- Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine.
3- Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
4- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1- Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima prezentarea a cel putin uneirecomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar.2- Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine.3- Ofertantul va face dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007), a unuia sau mai multe contracteavand ca obiect prestarea de servicii similare (aceeasi grupa CPV), a caror valoare, cumulata pe un an, sa fie de minim 1.000.000 lei.4- Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima asigurarea cu tehnica si dotari, care sunt considerat strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii.5- Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
90%
Descriere:
2.
Tehnic
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.04.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2008 09:00
Locul: sediul U.M. 01053 Predeal.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor au dreptul sa participe reprezentantii tuturorofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
A fost publicat anunt de intentie nr. 8252/14.12.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 3104641, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01053, Consilier juridic
Adresa postala: Str. Rasnoavei nr. 1, Localitatea: Predeal, Cod postal: 505300, Romania, Tel.0268/456548 int 136, Fax: 0268/456549
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2008 19:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer