Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE HRANIRE IN REGIM DE CANTINA


Anunt de participare numarul 19151/15.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01165
Adresa postala: SINTIMBRU, nr.98, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN BALAN, Tel.0266/218074, 212101, Email: [email protected], Fax: 0266/212109/212101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE HRANIRE IN REGIM DE CANTINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea militara 01165 Odorheiu Secuiesc, Sintimbru 98, Harghita, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii de hranire pentru efectivele U.M. 01165 Odorheiu Secuiesc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranirea unui efectiv mediu de 75 de persoane cu posibilitatea majorarii, respectiv micsorarii efectivului, zilnic, la normele de hrana conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 190, 051RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Garantia de participare: 2725 lei, sub forma de scrisoare bancara- Garantia de buna executie: de 6812 din valoarea contractului fara TVA, sub forma de scrisoare bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contract finantat de la bugetul de stat; plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea prin notariat a asocierii in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- certificat constatator eliberat de catre DGFP si CFS din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile- certificat constatator eliberat de catre MMSF- Casa de Pensii- din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile-certificat constatator de la Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile- certificat constatator eliberat de CAS din care sa rezulte ca sunt achitate la zi toate obligatiile- certificat constatator eliberat de Consiliul Local privind achitarea taxelor locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator - certificat de inscriere de mentiuni ofertant copie legalizata - certificat de inregistrare fiscala - contractul de societate - licenta de fabricatie autorizatii sanitare si sanitar-veterinare pentru toate mijloacele de transport marfa
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005 si 2006) - bilantul contabil la 31.12.2006 - document care certifica lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani- document care certifica solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de experienta -lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care se dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii - declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate strict necesar pentru prestarea activitatii de hranire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- operatorul economic sa aiba o vechime de minim 3 ani- cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie de minim 336103 RON sau echivalentul a 102784 EURO- lichiditatea generala medie pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie mai mare de 100% si cu tendinta crescatoare - solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii trei ani (2004, 2005, 2006) sa fie mai mare de 30% si cu tendinta crescatoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
90%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 09:00
Locul: Unitatea militara 01165 Odorheiu Secuiesc, Sintimbru 98, Harghita, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici pe baza de imputernicire scrisa din care sa rezulte calitatea acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii al U.M. 01165
Adresa postala: Adresa postala: Str. Sintimbru nr.98, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel.0266-218074, Email: [email protected], Fax: 0266-212109
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2007 15:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer