Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire in regim de cantina


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
285.283 RON

Castigatorul Licitatiei: MEDICAL TRUST S.A.
Anunt de atribuire numarul 57771/19.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara01158
Adresa postala: Str. Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530152, Romania, Punct(e) de contact: Mircea-Nicolae Raichici, Tel.(+40) (0) 266 314006, Email: [email protected], Fax: (+40) (0) 266 312985, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara nr. 01158, str. Harghita nr. 203, cod postal 530152, jud. Harghita, Miercurea-Ciuc, ROMANIA
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anuntDa
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea efectivelor din cadrul U.M. 01158 M. Ciuc, U.M. 01101 M. Ciuc si U.M. 01079 M. Ciuc
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
285, 283.3RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Criterii
Pondere
1.
pret norma de hrana nr. 6
91%
Descriere:
2.
pret norma de hrana nr. 1
3%
Descriere:
3.
pret norma de hrana nr. 12 B
2%
Descriere:
4.
pret norma de hrana nr. 11 cu 5010 calorii
1%
Descriere:
5.
pret norma de hrana nr. 11 cu 4360 calorii
1%
Descriere:
6.
pret norma de hrana nr. 12 C (mediu)
1%
Descriere:
7.
pret norma de hrana nr. 12 D (mediu)
1%
Descriere:
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-946/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: A-1314 Denumirea: Servicii de hranire in regim de cantina
V.1) Data atribuirii contractului 3/16/2009
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
MEDICAL TRUST S.A.
Adresa postala: Str.Aurel Vlaicu, Nr.33, Parter, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 500030, Romania, Tel.0268/419801, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0268/419801
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 301980.84 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 285283.30 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 3
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura s-a finalizat prin incheierea unui acord-cadru pe o perioada de 3 luni (de la 01.04.2009 la 30.06.2009) - acord cadru nr. A-1314/16.03.2009. Pana la primirea bugetului autoritatii contractante, se vor incheia contracte subsecvente lunare. Primul contract s-a incheiat pentru perioada 01.04.2009-30.04.2009 - contract nr. A-1315/16.03.2009 si avand o valoare de 95.407, 80 RON fara TVA.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) (0)21 3104641, Email: [email protected], Fax: (+40) (0)21 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante (Unitatea Militara 01158 Miercurea-Ciuc)
Adresa postala: Strada Harghita nr. 203, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530222, Romania, Tel.(+40) (0)266 314006, Email: [email protected], Fax: (+40) (0)266 312985
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2009 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer