Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de hranire in sistem cantina si/sau catering


Anunt de intentie numarul 13825/15.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01026 BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL General Vasile Milea nr. 5-7, sector 6, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061345, Romania, Punct(e) de contact: RAZVAN GRADINARIU, Tel.04/021/3191400, In atentia: Frunza Adrian, Email: [email protected], Fax: 04/021/3181779, Adresa internet (URL): Ministerul Apararii Nationale - Unitatea Militara 01026 Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de hranire in sistem cantina si/sau catering
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul U.M.01026 Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 279, 421 si 17, 747, 043.69RON
Servicii de preparare si servire a hranei pentru personalul militar si civil, la normele de hrana impuse de legislatia interna
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
55500000-5 - Servicii de cantina si servicii de catering (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Se estimeaza incheierea unui acord-cadru cuprins intre 36 si 48 de luni, cu o frecventa a contractelor ce vor fi incheiate de 3 la 4 contracte subsecvente.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinate.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.01.2009 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer